eitaa logo
چ‍‍ـی‌تـوزبـاطَعـمِ‌وانــــیل ‌☁️
69 دنبال‌کننده
292 عکس
174 ویدیو
2 فایل
🍃 به نام خدا 🍃 از سخن لبریز و از گفتار خاموشیم ما 🎀 اینجا برای هر حرفی که تو دلت هست 💌👇🏻 https://abzarek.ir/service-p/msg/3634254
مشاهده در ایتا
دانلود
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر با شعرخوانی شما در محضر رهبر برای آقای رئیسی گریه کردم کی باورش میشه الان...؟؟
گیرم که کشتید با رویش جوانه ها چه می کنید؟!...🌱
چ‍‍ـی‌تـوزبـاطَعـمِ‌وانــــیل ‌☁️
من به یاد دارم تو خودت شب قبل نشسته بودی و به زهرا که شایعه هایی از شهادت آقا شنیده بود و نگرانی همن
صدای نفس هایم آنقدر بلند و پشت سر هم شده بود که دیگر هیچ چیز نمی شنیدم بابا خوب شد آمدی و در آغوشم گرفتی اگر نمی آمدی حتما در آن لحظه سکته کرده بودم خوب شد بهت درونم را به بغض تبدیل کردی و سد اشک هایم را شکستی دیگر چیز زیادی یادم نمی آید فقط صدای خودم در گوشم می‌پیچید - بابا ، بابا من میخواستم برم آقا رو ببینم ...💔 نمی‌دانم چند بار این جمله را تکرار کردم فقط میدانم آنقدر گفتم که دیگر نفسم یاری نمی‌کرد برای چون منی که تک تک ثانیه های دیدار مردم با آقا را دیده بودم و در خواب شبم به رویا میکشیدمش ، برای چون منی که آنقدر در خیالاتش دیدار آقا را تصور کرده بود که اگر روزی قسمتش میشد حتی حفظ بود بایدچه چیزی را و چگونه از آقا بخواهد، تکرار این جمله و در آن لحظه عادی ترین واکنش بود هنوز چادر نمازم سرم بود اما چرا انگار از آن نمازی که خوانده بودم چند سال می‌گذشت خدایا من مطمئنم همین سحر بود که با صدای دعای آقا ، لحظات منتهی به اذان را به جان کشیدم حال اما انگار چند سال پیرتر شده ام... ✍ زینب عطاران
شبتون بخیر ‌:⁠'⁠(‌
حالت خوب است ؟ اگر بی حوصلگی هایم ، روز های مه گرفته‌ام را و چشمان ِ خسته‌ام را فاکتور بگیری ؛ آری ، خوبم . . .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام از یه روز زیبا 😃 البته منهای اون آزمون ۳ ساعتش😵‍💫
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی من با این شعر خوندن شما کلی ذوق کرده بودمم 🥲 چی شد پس؟!🥺