4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب دوستان
منو باد برد
شما ادامه بدین✌️🤕
وقتی شروع روضه هامون با اقا امام جواد (ع) باشه پس باید اذن عزاداری محرم و صفرمون رو هم الان از آقا جوادالائمه بخواهیم:)
بسم الله الرحمن الرحیم
صلی الله علی الباکین علی الحسین (ع)❤️🩹
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کشوردوستِعزیزِمن...❤️🩹
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای شماهم آشپزی کردن خیلی حس خوبی دارهه؟!!🥲
چـیتـوزبـاطَعـمِوانــــیل ☁️
خدایا من مطمئنم همین سحر بود که با صدای دعای آقا ، لحظات منتهی به اذان را به جان کشیدم حال اما انگار
بلند شو که تو هم باید پناه ببری در آغوش امام رضا(ع) جان..
خدایا یاری ام کن
پاهایم توان ندارد
خودم را تا اتاقم می کشانم
وای وای وای
چرا همه چیز برایم روضه شده است؟!
کاش هیچ گاه وارد اتاقم نمیشدم
چطور ببینم و باور کنم صاحب عکس روی میزم ، که تنها انگیزه ی درس خواندنم بود، کسی که هربار با دیدن چهره اش قربان صدقه اش میرفتم و برایش لاحول ولاقوه الا بالله میخواندم ، دیگر نیست
شهید شده
همینقدر کوتاه و ناباورانه
روضه ها در سرم میپیچد..
خبر چه کوتاهه ،خبر چه سنگینه ...
زینب تا کی میخواهی عکس را در آغوش بفشری و اشک بر چهره ات مهمان کنی؟!
بلند شو که دیر است
صدای در میآید
وای خدای من
زهرا زهرا نیا
میخواهی بیایی چه بگویی؟!
اصلا مگر این خبر جای حرف هم باقی گذاشته است؟!
نیا تو
ما آخرین باری که هم را دیدیم ، خداحافظی مان با دعا برای سلامتی آقا تمام شد
طاقت ندارم دوباره هم را ببینیم آن هم وقتی دیگر آقا نیستند
زهرا الان از حال میروی
کمی آرام تر
خدای من چه میگویم
من که خودم حالم از تو بدتر است
بیا اشک هایمان را به هم پیوند دهیم
بیا داغ مان را روی هم بریزیم و صبرمان را تقسیم کنیم
بیا که داغ خیلی سنگین است
خیلی...
✍زینب عطاران