یا خدا یهو دیدم یکی دیگه به اعضای چنل اضافه شده و یکی از پروفاش عکس آنهههههههههههههههست
وییییییییییییییییییییبیییبعپکهیسرپجخغقسژردومعیظومیتزپخهودیمایمذ
هدایت شده از چای و ایوون
برایت آن طلوع بعد از نماز صبح را میخواهم.برایت خنکی حرم و خلوتی بین الحرمین به هنگام قرائت دعای ندبه روز جمعه آرزو میکنم.. باشد که پای بر صحن بینالحرمینِ ارباب بگذاری اربعینِامسال. آمین.
افکار آنهیکاملا معمولی و دوستان
• افکارِ آنه •
برایت آن طلوع بعد از نماز صبح را میخواهم.برایت خنکی حرم و خلوتی بین الحرمین به هنگام قرائت دعای ندب
بگم تو گلوم بغض نشست باور میکنی؟
بگم من تا به حال یک بار هم نتونستم عطر ضریح ارباب رو در آغوش بگیرم باور میکنی؟
ای کاش
دعای ندبه روز جمعه
نگاه به طلوع خورشید بعد از نماز صبح
جاسمین ، ان شاء الله بتونی. همین.
آمین.
هدایت شده از فردایروزنبودنم.
انگشتای ظریف اندوه دور حنجرهم گره خوردن؛ دستت رو مشت کن، نفسم رو ببُر.
https://eitaa.com/Autonomie/1199
منظورتو متوجه نمیشمم
~
ببخشید
اگه شما خانم اریحا هستید باید بگم که من معذرت میخوام ، شما رو با یک نفر دیگه اشتباه گرفتم(خاک تو سر خنگم بشه)
• افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1199 منظورتو متوجه نمیشمم ~ ببخشید اگه شما خانم اریحا هستید باید بگم که
واقعا متاسفم و الان یک عذاب وجدان کوفتی گرفتم
لطفاً
هدایت شده از چای و ایوون
گریه گریه گریه
بابونهٔسفید من پروردگار رو در ناتوان ترین حتی در توانا ترین روزهایم، قادر مطلق مینامم. پس بیا دعا کنیم و از او این صحنهٔمبارک را امسال بخواهیم. هم تو و هم من و هم هر دلتنگ دیگری..
بآشد که سایهٔلطف حسین مارا در برگیرد..
• افکارِ آنه •
گریه گریه گریه بابونهٔسفید من پروردگار رو در ناتوان ترین حتی در توانا ترین روزهایم، قادر مطلق مین
میخوام. خدایا لطفاً..!
من میدونم؛ میدونم که سیاهم و ناچیز ، اما امام حسین! شما اگه فقط خوب ها رو بخری که امام حسین نیستی
امام حسینی که من میشناسم ، سیاه ها و خراب ها رو گرون تر میخره. من میدونم که از سیاه ، سیاه تر و از خراب ، خراب ترم؛ ولی خب منم دلم تنگه.
امام حسین!
لطفاً لطفاً لطفاً آقا جان
https://eitaa.com/Autonomie/1223
عذاب وجدان برا چی؟ ما هنوز جز ممبرات به حساب میایما! هیچکدوممون ناراحت نشدیم🙏🏻
~
وای وای وای واقعا؟ ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون خیلی حس بدی داشتم