eitaa logo
چای و ایوون
93 دنبال‌کننده
329 عکس
21 ویدیو
0 فایل
-You want some tea 🍵? فقط یه ایوون که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
عجیب دلم رفته سر این مداحی‌شور و سوزناک‌ها..
هدایت شده از چای و ایوون
گریه‌ها و آه‌هاتون و ناله‌هاتون، حتی غم ها و چهره های ناراحت و لباس های مشکی‌تون بین آدم‌های رنگی شهر، قبول درگاه حق بابونه های سفید:)
هدایت شده از •‌ افکارِ آنه •
بگم تو گلوم بغض نشست باور می‌کنی؟ بگم من تا به حال یک بار هم نتونستم عطر ضریح ارباب رو در آغوش بگیرم باور می‌کنی؟ ای کاش دعای ندبه روز جمعه نگاه به طلوع خورشید بعد از نماز صبح جاسمین ، ان شا‌ء الله بتونی. همین. آمین.
چای و ایوون
بگم تو گلوم بغض نشست باور می‌کنی؟ بگم من تا به حال یک بار هم نتونستم عطر ضریح ارباب رو در آغوش بگیرم
گریه گریه گریه بابونهٔ‌سفید من پروردگار رو در ناتوان ترین حتی در توانا ترین روزهایم، قادر مطلق می‌نامم. پس بیا دعا کنیم و از او این صحنهٔ‌مبارک را امسال بخواهیم. هم تو و هم من و هم هر دلتنگ دیگری.. بآشد که سایهٔ‌لطف حسین مارا در برگیرد..
چطور می‌شه ابرهای سیاه رو روشن کرد؟ اصلا فرار فایده ای داره؟
ابرهای سیاه دورم می‌چرخند مدام می‌خندند و یادم میاورند که چه بودم، با تمسخر می‌گویند عمرا بتوانم خورشید را بیاورم، چرا؟ چرا هنوز می‌خواهم به نور امید داشته باشم. آن هم وقتی از سیاهی های دورم حالم خراب است؟
هدایت شده از گل کاشی
گل کاشی میخواد اولین تقدیمشو بدههه😦✨ اینطوریه که شما اول تگتو اینجا میفرستی برام بعد من با توجه به وایب چنلت یدونه از این استایلای اسکای+یه قایق نوشته بهت تقدیم میکنم ظرفیت