https://eitaa.com/Autonomie/1257
امروز با بچه های کلاس بعد انتشار سوالات نشستیم تحلیل کنیم سوالات...حقیقتا واقعا ساده بودن مثلا یکی از سوالات این بود که هرکه بامش بیشتر برفش...... خدایی این سواله؟ ما پدرمونو درآوردن😐
خب نگران نباش من حافظم خوبه چیزی یادت رفت یادت میندازم🤍✨
~
جان_؟
هر که بامش بیش برفش بیشتر برای تیزهوشان نمنه؟
مرسی ولی چیو قراره یاد آوری کن_
https://eitaa.com/Autonomie/1248
خداروشکررر😭✨✨✨
مام هیچ سلامتی
آزمون بد نبو_🤣🤣 #سوسک
~
از خنده هیستریکت معلومه چقدر خوب بود🤣
https://eitaa.com/Autonomie/1258
منم نخوردم🤣
ببین حس دلقک بازی درونم الان خیلی فعاله فقط چون یه کم زیاده کار نمیکنه به صورت کلامی
#ف
~
هار هار هار هار
این ها هار تیکه کلام داداش کوچیکه یکی از دوستامه ، و من از این متنفرم. و سوال اینجاس که اگه متنفرم ، پس چرا الان گفتم؟ و جوابش هم اینه که همون طور که گفتم قرصام و نخوردم
https://eitaa.com/Autonomie/1259
طبق چیزی که من امسال از سوالات دیدم واقعا همه باید قبول بشننن😑
#ف
~
ان شاء الله هرکس که واقعا لیاقتش رو داره قبول بشه
قبلا یه کانالی داشتم که هر چند وقت مینوشت: آخ قلبم
و الان من واقعا آخ قلبم
هدایت شده از اشتباه.
من قضیه مرگ رو نمیفهمم. مرگ چیه؟ از بابا بپرسم بهم میخنده. از محمد حسینی بپرسم بهم میخنده. از کی بپرسم؟ فقط یکی هست بهم نمیخنده. خدا بهم نمیخنده، خدایا مرگ یعنی چی؟
• افکارِ آنه •
من قضیه مرگ رو نمیفهمم. مرگ چیه؟ از بابا بپرسم بهم میخنده. از محمد حسینی بپرسم بهم میخنده. از کی بپر
منم همین حس رو داشتم. بعد از فوت یکی از عزیزترینانم و بعد از شهادت شهید رئیسی عزیز و حالا هم بعد از شهادت امامم تا همین حالا.
هدایت شده از اشتباه.
مرگ یعنی وجود نداشتن؟ یعنی اتمام حیات؟ نه. من فکر نمیکنم این باشه. آخه منطقی نیست. بمیری و بعد هیچی؟ تمومه؟
اسلام میگه اون دنیا وجود داره. میگه بهشتی هست، جهنمی هست. میگه برای اینکه بری بهشت باید کارای خوب بکنی. برای اینکه نری جهنم باید کارای بد رو کنار بذاری. ولی خب بعدش چی؟ ابد؟ ابدیت؟ یکم زیاده. یکم، یکم خیلی زیاده. ابدیت سنگینه. بزرگه.
• افکارِ آنه •
مرگ یعنی وجود نداشتن؟ یعنی اتمام حیات؟ نه. من فکر نمیکنم این باشه. آخه منطقی نیست. بمیری و بعد هیچی
همیشه وقتی به ابدی بودن اون دنیا فکرمیکنم ، حالم دگرگون میشه. نمیدونم چطور بگم؛ ولی انگار دوست ندارم تا ابد زندگی کنم. حتی تو بهشت. گرچه که میدونم بهشتی نیستم. ولی خب بازم.