قبلا یه کانالی داشتم که هر چند وقت مینوشت: آخ قلبم
و الان من واقعا آخ قلبم
هدایت شده از اشتباه.
من قضیه مرگ رو نمیفهمم. مرگ چیه؟ از بابا بپرسم بهم میخنده. از محمد حسینی بپرسم بهم میخنده. از کی بپرسم؟ فقط یکی هست بهم نمیخنده. خدا بهم نمیخنده، خدایا مرگ یعنی چی؟
• افکارِ آنه •
من قضیه مرگ رو نمیفهمم. مرگ چیه؟ از بابا بپرسم بهم میخنده. از محمد حسینی بپرسم بهم میخنده. از کی بپر
منم همین حس رو داشتم. بعد از فوت یکی از عزیزترینانم و بعد از شهادت شهید رئیسی عزیز و حالا هم بعد از شهادت امامم تا همین حالا.
هدایت شده از اشتباه.
مرگ یعنی وجود نداشتن؟ یعنی اتمام حیات؟ نه. من فکر نمیکنم این باشه. آخه منطقی نیست. بمیری و بعد هیچی؟ تمومه؟
اسلام میگه اون دنیا وجود داره. میگه بهشتی هست، جهنمی هست. میگه برای اینکه بری بهشت باید کارای خوب بکنی. برای اینکه نری جهنم باید کارای بد رو کنار بذاری. ولی خب بعدش چی؟ ابد؟ ابدیت؟ یکم زیاده. یکم، یکم خیلی زیاده. ابدیت سنگینه. بزرگه.
• افکارِ آنه •
مرگ یعنی وجود نداشتن؟ یعنی اتمام حیات؟ نه. من فکر نمیکنم این باشه. آخه منطقی نیست. بمیری و بعد هیچی
همیشه وقتی به ابدی بودن اون دنیا فکرمیکنم ، حالم دگرگون میشه. نمیدونم چطور بگم؛ ولی انگار دوست ندارم تا ابد زندگی کنم. حتی تو بهشت. گرچه که میدونم بهشتی نیستم. ولی خب بازم.
https://eitaa.com/Autonomie/1271
یک اتفاق ساده🙏🏻😁
#ف
~
گیف اون گربه که مشکوک نگاه میکنه
https://eitaa.com/Autonomie/1273
کانالایی که توی تقدیمی هاشون شرکت می کنی، وقتی داشتن تقدیمی هارو میدادن تو هم جزو کانالا بودی و منم از اونجا اومدم
~
آهان
خوش اومدی بانو ولی لطفاً اول بیو کانال رو بخون و اگه دوست داشتی ، بمون.✨
و البته این ناشناس برای هدیه است ، ناشناس اصلی برای پیام ، اینیه که الان میذارم.
(فضول شدم که از تو کدوم کانا_ عه ، هیچی ولش کن)