eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
23 دنبال‌کننده
215 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Autonomie/1273 کانالایی که توی تقدیمی هاشون شرکت می کنی، وقتی داشتن تقدیمی هارو میدادن تو هم جزو کانالا بودی و منم از اونجا اومدم ~ آهان خوش اومدی بانو ولی لطفاً اول بیو کانال رو بخون و اگه دوست داشتی ، بمون.✨ و البته این ناشناس برای هدیه است ، ناشناس اصلی برای پیام ، اینیه که الان می‌ذارم. (فضول شدم که از تو کدوم کانا_ عه ، هیچی ولش کن)
هدایت شده از - نقره‌ای‌ِکهن🏴
لالا ننه لالا رو نیزه ای حالا ما بین مرد هایی ای خوش قد و بالا (:
مساوییی شددددددژنتژمژدسمسجژامسمژدسمسنژدسمس نمیدونم چی بگممدزنیدژمسذژمسجس بغغضضضض😭😭😭😭😭 خوشحالمممممممم #ف ~ من اصلا حوصله فوتبال ندارم ، حتی جام جهانی. البته قبلاً جام جهانی رو نگاه میکردم ، ولی الآن دیگه حتی اونم نه. فقط دوست دارم بعد از بازی نتایجش رو بفهمم. مرسییییی که گفتی✨ حالا چند چند مساوی سد؟
•‌ افکارِ آنه •
مساوییی شددددددژنتژمژدسمسجژامسمژدسمسنژدسمس نمیدونم چی بگممدزنیدژمسذژمسجس بغغضضضض😭😭😭😭😭 خوشحالمممممممم
خیلی برام جالب و عجیبه که یک نفر میاد ذوق و هیجانی رو که داره تو ناشناس من خالی می‌کنه. حس خوبی بهم میده. دوسش دارم.
فکر کنم بدبخت تر از من پیدا نمیشه.
می‌دونم الآن هیشکی بیدار نیست ولی خب؛ حوصله ام سر رفته
•‌ افکارِ آنه •
تموم کردم.
پلات توییست هاش خوب بود ولی همون طور که گفتم ، یکی از بزرگترین هاش رو اسپویل شدم(( البته ، بازم برام جذاب بود و بی صبرانه منتظرم تا جلد بعدش رو شروع کنم. از من نخواید که بگم نظرم چطور بود؛ چون نمیخوام اسپویل کنم. من کل مجموعه رو نخوندم و فقط دارم در مورد این جلد اظهار نظر میکنم. فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که نزدیکش نشین! جارون عشق خودمه ، مال خودمه.. روش غیرت دارم؛ نزدیکش بشین ، طولی نمی‌کشه که حضرت ملک الموت رو ملاقات میکنید.
شماهم وقتی میخواید تو ناشناس برید میگه ورود ناموفق؟!