هدایت شده از - نقرهایِکهن🏴
لالا ننه لالا
رو نیزه ای حالا
ما بین مرد هایی
ای خوش قد و بالا (:
مساوییی شددددددژنتژمژدسمسجژامسمژدسمسنژدسمس
نمیدونم چی بگممدزنیدژمسذژمسجس
بغغضضضض😭😭😭😭😭
خوشحالمممممممم
#ف
~
من اصلا حوصله فوتبال ندارم ، حتی جام جهانی. البته قبلاً جام جهانی رو نگاه میکردم ، ولی الآن دیگه حتی اونم نه. فقط دوست دارم بعد از بازی نتایجش رو بفهمم.
مرسییییی که گفتی✨
حالا چند چند مساوی سد؟
• افکارِ آنه •
مساوییی شددددددژنتژمژدسمسجژامسمژدسمسنژدسمس نمیدونم چی بگممدزنیدژمسذژمسجس بغغضضضض😭😭😭😭😭 خوشحالمممممممم
خیلی برام جالب و عجیبه که یک نفر میاد ذوق و هیجانی رو که داره تو ناشناس من خالی میکنه.
حس خوبی بهم میده. دوسش دارم.
• افکارِ آنه •
خیلی برام جالب و عجیبه که یک نفر میاد ذوق و هیجانی رو که داره تو ناشناس من خالی میکنه. حس خوبی بهم
خیلی خوشحال شدم؛ ممنون.
اونم بعد از اتفاقات امروز.
• افکارِ آنه •
تموم کردم.
پلات توییست هاش خوب بود ولی همون طور که گفتم ، یکی از بزرگترین هاش رو اسپویل شدم((
البته ، بازم برام جذاب بود و بی صبرانه منتظرم تا جلد بعدش رو شروع کنم.
از من نخواید که بگم نظرم چطور بود؛ چون نمیخوام اسپویل کنم. من کل مجموعه رو نخوندم و فقط دارم در مورد این جلد اظهار نظر میکنم.
فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که نزدیکش نشین! جارون عشق خودمه ، مال خودمه.. روش غیرت دارم؛ نزدیکش بشین ، طولی نمیکشه که حضرت ملک الموت رو ملاقات میکنید.
• افکارِ آنه •
شماهم وقتی میخواید تو ناشناس برید میگه ورود ناموفق؟!
این لینک ذخیرهست. اگه اصلیه کار نکرد ، اینو داشته باشید.
https://abzarek.ir/service-p/msg/4795910