• افکارِ آنه •
تموم کردم.
پلات توییست هاش خوب بود ولی همون طور که گفتم ، یکی از بزرگترین هاش رو اسپویل شدم((
البته ، بازم برام جذاب بود و بی صبرانه منتظرم تا جلد بعدش رو شروع کنم.
از من نخواید که بگم نظرم چطور بود؛ چون نمیخوام اسپویل کنم. من کل مجموعه رو نخوندم و فقط دارم در مورد این جلد اظهار نظر میکنم.
فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که نزدیکش نشین! جارون عشق خودمه ، مال خودمه.. روش غیرت دارم؛ نزدیکش بشین ، طولی نمیکشه که حضرت ملک الموت رو ملاقات میکنید.
• افکارِ آنه •
شماهم وقتی میخواید تو ناشناس برید میگه ورود ناموفق؟!
این لینک ذخیرهست. اگه اصلیه کار نکرد ، اینو داشته باشید.
https://abzarek.ir/service-p/msg/4795910
https://eitaa.com/Autonomie/1287 خب من که مثل همیشه هستم🤣 #ف
~
آره🤣
ولی واقعا جالبه؛ پیامی که ۵ تا سین داشت ، تعداد سین هاش ۲ تا شده!
https://eitaa.com/Autonomie/1283 اگه پی دی اف شو پیدا کردم میخونم🙏🏻 جوری که حساب کردم توی تابستون میتونم حداقل ۹۰ تا کتاب بخونم🥳 #ف
~
اگه دوست داری بخونی ، بخون؛ ولی نزدیک جارون نشو..!
https://eitaa.com/Autonomie/1280 اینجوری فکر نکن... همه بدبختی های خودمونو داریم... مشکلات هر انسان بستگی به ظرفیت خودش داره... حتما حکمتی توش بوده🙏🏻🤍✨ #ف
~
شده به خاطر اینکه با یکی از دوستات صمیمی تری ، بقیه ناراحت بشن و وقتی سعی کنی اونایی رو که ناراحت شدن رو آروم کنی ، اون یکی با تو قهر کنه؟
• افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1280 اینجوری فکر نکن... همه بدبختی های خودمونو داریم... مشکلات هر انسان
از دیشب تا حالا خیلی حالم بده؛ دعا کنید برام لطفاً.