eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
23 دنبال‌کننده
215 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Autonomie/1297 خب بزار بزنم تو ذوقت😁 اون نقطه رو بعد از پیامم فرستادم یعنی مطمئن بودم پیامم میاد اونو فرستادم که مطمئن بشم میبینی الان یا میزاری برا بعدا🤣 #ف ~ خب بذار منم بزنم تو ذوقت😁 توی ناشناس زمان ارسال رو میزنه😁😁
https://eitaa.com/Autonomie/1298 من که عشق خودمو دارم چهار ساله بهش وفادارم🤣(شرلوک) ولی من با مرده ها بیشتر کنار میام✨😁 مرده ها برا من زنده ها برا شما❤🥺😁 #ف ~ نوچ. مرده و زندهٔ جارون برای خودمه.
https://eitaa.com/Autonomie/1299 میدونم متوجه ام... به نظرم یه کم بیشتر باهاشون وقت بگذرون(بیشتر پیام بده یا زنگ بزن) شاید بهتر باشه... ولی هرکاری میکنی فقط میتونم بگم... هردو طرفو نگه دار... همین🙏🏻✨ #ف ~ درسته. همین کار رو باید بکنم. هر دو طرف رو نگه میدارم. چون هر سه تا شون رو دوست دارم و نمیخوام وقتی بعد مدت ها با چند نفر دوست شدم ، از دست شون بدم. ممنون✨❤️‍🩹🙏🏽
https://eitaa.com/Autonomie/1300 دقیقا یه نگاه دیگه بنداز چون اون نقطه پیام دوم من بوده🤣نه اولی🤣 من شکست نمیخورم فک کردی😎🤣 #ف ~ می‌دونم😁😎 فهمیدم دومی بوده؛ فقط میخواستم بدونم چرا اول پیام دادی ، بعد نقطه. من لجباز تر از این حرف هام عزیزم😌😂(درست فهمیدی ، بنده آبان ماهیم)
https://eitaa.com/Autonomie/1301 باشه تسلیم✋🏻 من میرم سر قبر جست گریه کنم🤣🥺 #ف ~ از طرف من هم فاتحه بخون براش. گل یاس هم بخر.
https://eitaa.com/Autonomie/1302 من مطمئنم کار درستو میکنی😊 #ف ~ ممنون❤️‍🩹
https://eitaa.com/Autonomie/1303 منم مغرور تر از این حرفام(میدونم ربطی نداشت ولی خب حالا🤣🤣🤣🤣) #ف ~ گفتم که ، یه مشت ... مثل خودم دور خودم جمع کردم😂🤣
هدایت شده از فردای‌روز‌نبودنم.
اونی که به من گفت دوقطبی، فقط تا دو بلد بود بشماره.
https://eitaa.com/Autonomie/1304 چشم از طرف تو گل یاس میبرم از طرف خودمم رز سفید🥺😭🤣 خدایی قبل سنگدلم عاشق رز سفید بودم الان هزار برابر بیشتر رز دوست دارم#ف ~ آخی
https://eitaa.com/Autonomie/1306 ایح ایح ایح ایح ایح ایح ایح ایح ایح ایح ایح ایح ایح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح #ف ~ هار هار هار
اما اگه ذره ای با دیدن این چیزها فکر کردین راهتون این نیست، فقط بدونید وقتشه که برگردین.این حیوون ها دلشون براتون نمیسوزه.این ها با اپستین جُک میساختن.براشون فرقی نداشت..درجه خشونت براشون شوخیه...
این قطعا نمیتونه کار یه آدم عادی معترض یا یه نوجوان و جوان معترض باشه. این سطح از خشونت و بی رحمی.