eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
26 دنبال‌کننده
231 عکس
25 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
•‌ افکارِ آنه •
یا امام حسین! ۶۶۰ تا
دقیقا یکی از دلایلی که بهش میگم باگتا و خراب شده همینه. اینکه نمی‌ذاره من بفهمم چند تا دوست دارم.
امیدوارم هرچه زودتر به کربلا و نجف برسید.
خواستم بگم که لطفاً ، پین اول چنل و بیو رو چک کنید.
https://eitaa.com/mycupoftea/2170 جاسمین ، این از هر دعایی بالاتر و زیبا تر و دلنشین تر و خواستنی تر و بهتر و بهتر و بهتر بود. ممنون؛ حتی اگه مخصوص برای من نبود.
نمیدونم #ف ~ آره. منم نمی‌دونم. هیچی نمی‌دونم. خیلی وقته که هیچی نمی‌دونم.
خسته شدم از انقدر ندونستن #ف ~ خسته شدم از ندونستن و وانمود به دونستن. خسته شدم از دونستن و وانمود به ندونستن.
از همه خستم... از زندگی خستم... از رویاهایی که هیچ وقت بهشون نمیرسم خستم... از آدمایی که هیچ وقت درست نمیشن خستم... از همه احمق ها خستم... از اینکه من نمیتونم مثل بقیه باشم خستم... از خودم بودن خستم... #ف ~ طبیعیه. منم همینطور. چه رویایی؟ بستگی داره. آدم ها رو نمی‌تونی عوض کنی. یا باید خودت رو عوض کنی ، یا اون آدما رو با آدم های دیگه. البته این هم به شخصش بستگی داره. منم همینطور. با احمق ها بحث نکن. بذار ذهنت سالم بمونه. هیچکس نباید مثل بقیه باشه. منم شبیه دیگران نیستم. چرا؟ دارم فکرمی‌کنم چی باعث میشه که یک نفر ، از اینکه خودش هست ، ناراحت باشه. هرچی که هست ، خوشحال میشم با من حرف بزنی و خستگی و ناراحتی خودت رو ، رو من خالی کنی.
•‌ افکارِ آنه •
از همه خستم... از زندگی خستم... از رویاهایی که هیچ وقت بهشون نمیرسم خستم... از آدمایی که هیچ وقت درس
من تو دلداری دادن یا هر چیز دیگه ای که اسمش رو میذارن خوب نیستم ، اینو قبول دارم؛ ولی تو شنیدن خوبم؛ یا حداقل سعی میکنم خوب باشم. شنیدن رو دوست دارم.
ناراحتم از اینکه می‌خوام اینجا رو دیلیت بزنم.