• افکارِ آنه •
گریه گریه گریه بابونهٔسفید من پروردگار رو در ناتوان ترین حتی در توانا ترین روزهایم، قادر مطلق مین
میخوام. خدایا لطفاً..!
من میدونم؛ میدونم که سیاهم و ناچیز ، اما امام حسین! شما اگه فقط خوب ها رو بخری که امام حسین نیستی
امام حسینی که من میشناسم ، سیاه ها و خراب ها رو گرون تر میخره. من میدونم که از سیاه ، سیاه تر و از خراب ، خراب ترم؛ ولی خب منم دلم تنگه.
امام حسین!
لطفاً لطفاً لطفاً آقا جان
https://eitaa.com/Autonomie/1223
عذاب وجدان برا چی؟ ما هنوز جز ممبرات به حساب میایما! هیچکدوممون ناراحت نشدیم🙏🏻
~
وای وای وای واقعا؟ ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون خیلی حس بدی داشتم
• افکارِ آنه •
چقدر اینجا خلوته
میدونم این سین ها همش الکیه ولی نمیتونم ثابت کنم
https://eitaa.com/Autonomie/1229
وااااییییییییی
خوندی اگه خوب بود منم بخونمممم
#ف
~
اگه خوب بود حتمااااا
• افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1229 وااااییییییییی خوندی اگه خوب بود منم بخونمممم #ف ~ اگه خوب بود حتما
ولی یک آدم نامرد تو طاقچه برام اسپویلش کرد
https://eitaa.com/Autonomie/1230
امیدوارم این فکر به ذهنت نزنه🙏🏻😕
#ف
~
اونا بدون خبر رفتن😭😭
من اگه چنین کاری بکنم ، قبلش خبر میدم و لینک جدید رو میدم تا یه هفته بمونه😭😭
مامانبزرگم نذری داره اومدیم مسافرت برا همینه خبری ازم نیست🙏🏻
دلت برام تنگ شده؟✨🤣
#ف
~
قبول باشه خوش بگذره ؛ برا منم دعا کن🙏🏽
آره خیلی.
https://eitaa.com/Autonomie/1232
اگه اینجوریه خب من الان آفلاینم😐😑😐
#ف
~
...