• افکارِ آنه •
چقدر اینجا خلوته
میدونم این سین ها همش الکیه ولی نمیتونم ثابت کنم
https://eitaa.com/Autonomie/1229
وااااییییییییی
خوندی اگه خوب بود منم بخونمممم
#ف
~
اگه خوب بود حتمااااا
• افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1229 وااااییییییییی خوندی اگه خوب بود منم بخونمممم #ف ~ اگه خوب بود حتما
ولی یک آدم نامرد تو طاقچه برام اسپویلش کرد
https://eitaa.com/Autonomie/1230
امیدوارم این فکر به ذهنت نزنه🙏🏻😕
#ف
~
اونا بدون خبر رفتن😭😭
من اگه چنین کاری بکنم ، قبلش خبر میدم و لینک جدید رو میدم تا یه هفته بمونه😭😭
مامانبزرگم نذری داره اومدیم مسافرت برا همینه خبری ازم نیست🙏🏻
دلت برام تنگ شده؟✨🤣
#ف
~
قبول باشه خوش بگذره ؛ برا منم دعا کن🙏🏽
آره خیلی.
https://eitaa.com/Autonomie/1232
اگه اینجوریه خب من الان آفلاینم😐😑😐
#ف
~
...
https://eitaa.com/Autonomie/1236
هعی زندگی
فقط میتونستم بگم اسپویلو نباید میخوندی🤣🤣🤣
#ف
~
مشکل اینه که قبلش نمیگن ما میخوایم اسپویل کنیم
https://eitaa.com/Autonomie/1238
اکلیلی گشتم
سرشار از اکلیل و شاین شدم
خدایا خدایا خدایا خدایا خدایا منو نجات بدید دارم غرق میشم از اکلیل😭😭😭😭
یه دوست پیدا کردم واقعی دلش برام تنگ شده😭
خب جمع کنم خودمو
رو چشمم برات دعا میکنم✨
اگه رفتم گره اونایی که نمیدونم اسمش چیه روهم باز کنم برات دعا میکنم✨🪽
#ف
~
فقط میتونم بگم مرسی❤️🩹 و اینکه بله ، من واقعا وقتی یه مدت پیام ندی ، دلتنگ میشم