tthe clown
~
جواب های زیادی به ذهنم رسید. مثل:
°ممنون.
°درسته.
°خودمم قبول دارم.
°فکر کردی اگه به انگلیسی بنویسی معنیای که داره متفاوت میشه؟
°همه همین و بهم میگن.
°بهترین جواب.
ولی خب ، ترجیح دادم همه رو بگم.
مرسی♡
شهادت امام سجاد ، دلبند اباعبدالله که کمتر کسی به ایشان توجه میکند ، تسلیت...
جو کانال امروز خیلی سنگینه💔🙏🏻
آیا نیازمند یک دلقک هستید بیام یه کم گرم کنم کانالو؟
#ف
~
شاید چون جو دلم سنگینه💔
بنده خودم یک عدد دلقک هستم ، منتها از نوع ورشکسته اش💔💔
فوتبال مساوی شد💔
حذف شدیم💔
غصه دارم💔
#ف
~
عهوای💔
خوب شد من کلا نگاه نمیکردم💔 وگرنه یک عدد دلقک بیشعور بی اعصاب بودم💔
البته الآن هم همونم ولی خب.
هم دردیم عزیزم
منم یک عدد دلقک هستم(تازههههه امروز گریم دلقک کردم🥳البته باید از سنم خجالت بکشم ولی خب دلقکم دیگه) منم ورشکستم... اخ
عب نداره بزرگ میشیم یادمون میره💔
#ق
~
من که هیچ وقت یادم نمیره ق عزیز💔
https://eitaa.com/Autonomie/1466
دقیقااااااااا
یعنی ببین یه اعصابی ازمون خراب شدددد
فقط میدونم از وقتی تموم شد تا ساعت یازده داشتم مینالیدم چقدر بدبختیم
هیچ وقت انقدر تو فوتبال حس بدبخت بودن نکردم
#ف
~
وای به خاطر همین از فوتبال متنفرم.
من قبلاً جام جهانی ها رو نگاه میکردم ولی امسال حتی حوصله این رو هم ندارم.
حس میکنم قبلا گفته بودمش*
وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای
#ف
~
چه خبره؟!
چی شده؟!