https://eitaa.com/Autonomie/1489
باید بگم که متاسفانه نیاز داره یه برنامه بغلش نصب کنی هرچی خوشت اومد اونجوری دانلود کنی🫤
سر تبلیغاتش میمیری انقدر زیاده(خود پینترست تبلیغات میان برنامه و اینا نداره خداروشکر)
#ف
~
چه برنامه ای؟
بعد برای عکس ها ، نمیشه عکس از صفحه گرفت؟
https://eitaa.com/Autonomie/1490
اخ دست رو دلم نزار که خون💔
چه کنیم دیگه
#ف
~
هعی...
هنوز با خودم میگم چرا ۱۲۰۰ صفحه رو تو کمتر از یک هفته خوندم💔
هدایت شده از چای و ایوون
هیئت هایی که دهه دوم و سوم محرم هم مجلس عزا برگزار میکنن همیشه یه جای خاص برام میمونن
https://eitaa.com/Autonomie/1491
چرا اسکرین میشه گرفت فقط اگه حوصله ادیت و ویرایش داری کاربردیه🙏🏻
مثلا پروفایل سومی منو نگاه کنی آثارش قشنگ معلومه(اون بغلای عکس*)
#ف
~
آهان. باز حداقل خوبه میشه اسکرین گرفت.
من چیزی ندیدم. اگه خیلی واضح باشه و من ندیدم ، شاید کورم.
https://eitaa.com/Autonomie/1492
متاسفانه تو این دردم مشترکیم
و چون زود تمومش کردیم باید تا کتاب بعدی غصه بخوریم اونم اگه شانس بیاریم بعدیه خوب باشه که اینو بشوره ببره
#ف
~
دقیقا دقیقا.
تازههه من هنوز کلی کتاب دارم که نخوندم و نصفه نیمه ولشون کردم..
و البته این سه گانه عزیز ، کمی من رو از ریدینگ اسلامپ در آورد.
آنه.... فک کنم دفعه سوممه که میگم دوست آن چنانی(جز تو) ندارم... فقط دو نفر بودن یه کم باهاشون حرف میزدم...
ولی خب همون دوتاروهم از دست دادم... خیلی خلاصه...
#ف
~
گاهی با خودم میگم لیاقت چنین حرف هایی رو دارم؟
میگم ، آنه! وای به حالت اگه همین چند دوستی رو هم که داری ، از دست بدی... یا در واقع ، وای به حالت اگه باعث از دست دادن شون بشی...
میگم ، خدایا!
چرا؟
چرا؟
چرا؟
چرا من رو این طوری آفریدی؟ چرا انقدر بی عرضه؟
یا شایدم تو من رو بد نیافریدی.. خب ، تو خالقی بی نقصی!
من خودم خراب کردم..
آره. آره تقصیر منه! ولی کمکم کن..!
خدایا من هیچم. تو ذره ام کن.
هدایت شده از چای و ایوون
و لطفا اگر هیئت میگیرید تاحد امکانتون فقط مخصوص آقایون نباشه
بخدا ما زن ها هم دل داریم:))))))
نهایت یه پارچه بزنید به سقف مارو هم یه گوشهٔراه بدید-💔
• افکارِ آنه •
و لطفا اگر هیئت میگیرید تاحد امکانتون فقط مخصوص آقایون نباشه بخدا ما زن ها هم دل داریم:)))))) نهایت
و یکی دیگه از دلایلی که میگم ای کاش پسر بودم.
• افکارِ آنه •
دلم میخواد محمود کریمی رو بیارم جلوم بنشونم و بگم که برام بخونه...
بالا بلند بابا
گیسو کمند بابا
• افکارِ آنه •
بالا بلند بابا گیسو کمند بابا
ای ماهی غرق خونم..
ای باغ گل خزونم...
پاشو که منم مثل تو نیمه جونم..!