eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
25 دنبال‌کننده
220 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
بیو ِ این کانال بدجور به دلم نشست🍂
میگن خواب برادر مرگه یعنی خواب پسره؟
پسر مورد علاقمون :
هدایت شده از برگ زیتون🌿
قطر، آذربایجان، بحرین، مصر، اردن، کویت، لبنان، پاکستان، عربستان سعودی، سوریه، ترکیه و امارات در یه بیانیه از ایران خواستن فوراً حملاتش رو متوقف کنه! اون روزایی که فرت و فرت ما رو تحریم می‌کردن، ترور می‌کردن، تهدید می‌کردن، رهبرمونو شهید کردن، شهروندامونو تو دنیا تهدید میکردن، تو کدوم سوراخ بودین؟ الانم خفه شید و به همون سوراخ برگردید🤝 @babooneh0
وای برگام!
بابام داشت«بزن که خوب میزنی»رو میخوند!
خواهرام هم «شیعه‌ی سرزنده،مقتدر پاینده،به یقین اسرائیل،گور خود را کنده»رو میخونن:
اسراییییییییییل! مارو از چی میترسونی؟!
ما کوچیک و بزرگ مون دارن برا نابودیت رجز میخونن:)!
هدایت شده از [IT'S ME]
از اون حس متنفرم که چیزی رو میبینی و قلبت میشکنه ولی باید همونجا بشینی و وانمود کنی که اصلا واست مهم نیست.
هدایت شده از [IT'S ME]
گفت وقتایی که خوشحاله لباس سبزاشو تنش می‌کنه، وقتایی که غصه به دلشه میره سراغ خاکستریا. فکر کردم چه خوب که مرزی بین غم و شادیش هست که به بقیه نشون بده چه حالیه. من از اون دخترایی نیستم که وقتی غصمه برم موهامو کوتاه کنم یا رنگ لاکمو عوض کنم. هیچ‌وقت کسی نبوده دم ناراحتیام دستمو بگیره. نشده تا حالا بتونم به کسی پیام بدم بگم "قلبم پوکید". من دختر کم رنگ دنیام. به چشم نمیام. فرق بین غم و شادیمم گریه‌هاییه که بی صداییش به گوش کسی نرسیده..‌.