هدایت شده از [IT'S ME]
گفت وقتایی که خوشحاله لباس سبزاشو تنش میکنه، وقتایی که غصه به دلشه میره سراغ خاکستریا. فکر کردم چه خوب که مرزی بین غم و شادیش هست که به بقیه نشون بده چه حالیه. من از اون دخترایی نیستم که وقتی غصمه برم موهامو کوتاه کنم یا رنگ لاکمو عوض کنم. هیچوقت کسی نبوده دم ناراحتیام دستمو بگیره. نشده تا حالا بتونم به کسی پیام بدم بگم "قلبم پوکید". من دختر کم رنگ دنیام. به چشم نمیام. فرق بین غم و شادیمم گریههاییه که بی صداییش به گوش کسی نرسیده...
بچه این اسما رو ببینید گرازعلی ، پرنسس علی،خزعلی و از این دست اسما. شما میدونید از کی این جور اسم ها توی دهن مردم باب شد؟؟ آخه خیلی عجیبه!یهو از یه زمانی به بعد، دیگه این اسم ها توی دهن همه بود! خیلی اتفاقی و یهویی! ولی من فکر نمیکنم اتفاقی باشه! دقت کردین، همه این اسمای مسخره،با اسم علی ساخته شده؟! چرا علی؟ یا چرا همشون علی داره؟
چرا اسم مبارک امام امیر المومنین علی (ع) رو باید مسخره کنن؟؟؟
ولی میدونید چرای اصلی ماجرا کجاست؟ اینکه چرا ما که شیعه هستیم باید این اسم مبارک این شکلی ورد زبونمون بچرخه! اینکه ما که انقدر برای امیر المومنین و اولادش جون میدیم چرا باید اینطوری این اسم های مبارک و مقدس رو مسخره کنیم؟ مخصوصا اسم امام علی(ع) که خیلی جاها اومده که یکی از اسامیِ اعظمه!!!
تورو خدا انقدر با این اسم ها شوخی نکنید و مسخره نکنید! حرمت داره به خدا!!!
+ آنه.
• @Autonomie •
هدایت شده از خورشیدگردون
ولی من دلم برا سال 1380 تنگ شده. زمانی که هنوز وجود نداشتم.