eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
26 دنبال‌کننده
220 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
•‌ افکارِ آنه •
#sms
ترااااااااااااااااامپ؟ ناوت کجاست؟ ترااااااااااااااااامپ؟ تاجم کجاست؟
چند شب پیش رفتم ۳ تا کتاب گرفتم. بعد به داداشم گفتم:«فکر کنم تا بیست روز کتاب داشته باشم.» «یعنی هر بیست روز باید کتاب بگیری؟» «تقریبا میشه گفت اره؛ولی الان تقریبا یه ماهِ که چیزی نگرفتم.» خب از ادامه اش بگذریم. تا اینکه یکی دو شب پیش دوباره گفتم:«برادر یادته که چند شب پیش گفتم تا بیست روز کتاب دارم؟» در حالی که سرش در موبایل غیر مبارکش بود:«هوم.» «تصحیحش میکنم؛کلا ده روز منو نگه میداره» دیگه جوابش رو خودتون تصور کنید دیگه..
•‌ افکارِ آنه •
چند شب پیش رفتم ۳ تا کتاب گرفتم. بعد به داداشم گفتم:«فکر کنم تا بیست روز کتاب داشته باشم.» «یعنی هر
کلا من هرچی پول درمیارم کتاب میگیرم و در همین راستا برادر گرام داشت به خانواده گرام تر می‌گفتش که کارت بنده را از بنده بگیرند تا انقدر پول های خود را خرج نکنم:((( یا بهتر است بگویم خرج کتاب نکنم:(
•‌ افکارِ آنه •
کلا من هرچی پول درمیارم کتاب میگیرم و در همین راستا برادر گرام داشت به خانواده گرام تر می‌گفتش که کا
در همین راستا وقتی که یک روز پیش پدر گرامی برای بنده مقداری چرک کف دست ریخت و من گفتم که:«آخ جان حالا میتوانم با این مقدار پولی که دارم یک جلد کتاب دیگر بگیرم:))))» برادر ناگرام عرض کرد که«من که گفتم کارت این رو ازش بگیرید که خودش و شما رو بدبخت می‌کنه!»
•‌ افکارِ آنه •
در همین راستا وقتی که یک روز پیش پدر گرامی برای بنده مقداری چرک کف دست ریخت و من گفتم که:«آخ جان حال
در حالی که چندی پیش که به ایشان گفتم:«به نظرت اینکه من همه پول هام رو کتاب میگیرم کار اشتباهیه؟؟» و این برادر ناگرام گفت:«نه!»
•‌ افکارِ آنه •
چند شب پیش رفتم ۳ تا کتاب گرفتم. بعد به داداشم گفتم:«فکر کنم تا بیست روز کتاب داشته باشم.» «یعنی هر
خب، چون زیاد پرسیدین(یک نفرم تا به حال نپرسیده) میگم اسم کتاب هام و اولیش دختری که در اعماق دریا افتاد 🌷 دومیش روح الله 🩷 سومیش هم شب های روشن بود🎀
•‌ افکارِ آنه •
تا اینجا که خیلییییییی قشنگ بوده🎀 نمی‌دونم چرا یه سری ها میگفتن که قشنگ نیست🫤 در کل تا الان از خیلی
آهان بگم که امروز—دیروز— اینو تموم کردم و خوشبختانه چون از قبل اسپویل نشده بودم خیلی برام جذاب بود و نمی‌دونستم که قرارا چی بشه ‌☆ یعنی جزو قشنگ ترین فانتزی هایی بود که تا به حال خوندم‌(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)‌ صـ.ـحنه دار به هیچ وجه نیست✖️ از اون عاشقانه های آبکی هم نیست✖️ جزئیات و شخصیت پردازی های بجا و به اندازه ای داشت:)) ‌نه اونقدر زیاد که گیج بشی نه اونقدر کم که چیزی نفهمی✓ در کل خیلی قشنگ بود 3> من کلا به ژانر فانتزی/عاشقانه علاقه دارم ولی بیشتر حالت فانتزیش رو میپسندم و خب چطور بگم، این کتاب کلا طوری بود که به هر دو موضوع (فانتزی و عاشقانه) به اندازه کافی پردازش شده بود و خب واقعا میگم خیلی جذاب بود برام و خیلی خوشم اومد‌♡‌
شما هم مثل من عاشق روزای تعطیلین و همین طور از روزای تعطیل متنفرید یا فقط من دو قطبی‌ام؟؟؟