eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
26 دنبال‌کننده
220 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
•‌ افکارِ آنه •
در همین راستا وقتی که یک روز پیش پدر گرامی برای بنده مقداری چرک کف دست ریخت و من گفتم که:«آخ جان حال
در حالی که چندی پیش که به ایشان گفتم:«به نظرت اینکه من همه پول هام رو کتاب میگیرم کار اشتباهیه؟؟» و این برادر ناگرام گفت:«نه!»
•‌ افکارِ آنه •
چند شب پیش رفتم ۳ تا کتاب گرفتم. بعد به داداشم گفتم:«فکر کنم تا بیست روز کتاب داشته باشم.» «یعنی هر
خب، چون زیاد پرسیدین(یک نفرم تا به حال نپرسیده) میگم اسم کتاب هام و اولیش دختری که در اعماق دریا افتاد 🌷 دومیش روح الله 🩷 سومیش هم شب های روشن بود🎀
•‌ افکارِ آنه •
تا اینجا که خیلییییییی قشنگ بوده🎀 نمی‌دونم چرا یه سری ها میگفتن که قشنگ نیست🫤 در کل تا الان از خیلی
آهان بگم که امروز—دیروز— اینو تموم کردم و خوشبختانه چون از قبل اسپویل نشده بودم خیلی برام جذاب بود و نمی‌دونستم که قرارا چی بشه ‌☆ یعنی جزو قشنگ ترین فانتزی هایی بود که تا به حال خوندم‌(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)‌ صـ.ـحنه دار به هیچ وجه نیست✖️ از اون عاشقانه های آبکی هم نیست✖️ جزئیات و شخصیت پردازی های بجا و به اندازه ای داشت:)) ‌نه اونقدر زیاد که گیج بشی نه اونقدر کم که چیزی نفهمی✓ در کل خیلی قشنگ بود 3> من کلا به ژانر فانتزی/عاشقانه علاقه دارم ولی بیشتر حالت فانتزیش رو میپسندم و خب چطور بگم، این کتاب کلا طوری بود که به هر دو موضوع (فانتزی و عاشقانه) به اندازه کافی پردازش شده بود و خب واقعا میگم خیلی جذاب بود برام و خیلی خوشم اومد‌♡‌
شما هم مثل من عاشق روزای تعطیلین و همین طور از روزای تعطیل متنفرید یا فقط من دو قطبی‌ام؟؟؟
وقتی میبینم اونایی که از من کوچیک ترن هم مزدوج شدن احساس ناکافی بودن میکنم:/
شمام مثل من میگین من می‌خوام ایزدیویج کینیم 🦖 ولی اگه یکی بهتون بگه «دخترم قصد ازدواج دارید؟» میگین«معذرت می‌خوام ولی می‌خوام درسمو ادامه بدم» یا«نههه من هنوز خیلی بچم!» یا من خیلی روانیم؟؟؟
مامان شمام اینطوریه که اگه یه حرفی بزنه و شما جواب بدین میگه‹جواب مادرتو میدی؟!› و اگه حرفی بزنه و شما چیزی نگید میگه<نگا کن اصن گوش نمیده به حرفام! اصن اهمیت نمیده!> یا فقط مامان من اینطوریه؟؟؟؟
برادرم به تازگی صاحب یک عدد کاپشن بهاره/پاییزه سبز ارتشی شده. بعد امروز تنش کرده. من بهش میگم:«ارتشی ارتشی، تو افتخار مایی!» بعد برگشته میگه :«ارتشی سپاهی تو افتخار مایی درسته، نه ارتشی ارتشی تو افتخار مایی‌ರ⁠╭⁠╮⁠ರ‌» نوچ نوچ نوچ لیاقت تعریف کردنم نداره‌:⁠-⁠\‌