• افکارِ آنه •
در همین راستا وقتی که یک روز پیش پدر گرامی برای بنده مقداری چرک کف دست ریخت و من گفتم که:«آخ جان حال
در حالی که چندی پیش که به ایشان گفتم:«به نظرت اینکه من همه پول هام رو کتاب میگیرم کار اشتباهیه؟؟»
و این برادر ناگرام گفت:«نه!»
• افکارِ آنه •
چند شب پیش رفتم ۳ تا کتاب گرفتم. بعد به داداشم گفتم:«فکر کنم تا بیست روز کتاب داشته باشم.» «یعنی هر
خب، چون زیاد پرسیدین(یک نفرم تا به حال نپرسیده) میگم اسم کتاب هام و
اولیش دختری که در اعماق دریا افتاد 🌷
دومیش روح الله 🩷
سومیش هم شب های روشن بود🎀
• افکارِ آنه •
خب، چون زیاد پرسیدین(یک نفرم تا به حال نپرسیده) میگم اسم کتاب هام و اولیش دختری که در اعماق دریا افت
در کل تناقض بین سلیقه هام موج میزنه 🤣🤣
• افکارِ آنه •
تا اینجا که خیلییییییی قشنگ بوده🎀 نمیدونم چرا یه سری ها میگفتن که قشنگ نیست🫤 در کل تا الان از خیلی
آهان بگم که امروز—دیروز— اینو تموم کردم و خوشبختانه چون از قبل اسپویل نشده بودم خیلی برام جذاب بود و نمیدونستم که قرارا چی بشه ☆
یعنی جزو قشنگ ترین فانتزی هایی بود که تا به حال خوندم(. ❛ ᴗ ❛.)
صـ.ـحنه دار به هیچ وجه نیست✖️
از اون عاشقانه های آبکی هم نیست✖️
جزئیات و شخصیت پردازی های بجا و به اندازه ای داشت:)) نه اونقدر زیاد که گیج بشی نه اونقدر کم که چیزی نفهمی✓
در کل خیلی قشنگ بود 3>
من کلا به ژانر فانتزی/عاشقانه علاقه دارم ولی بیشتر حالت فانتزیش رو میپسندم و خب چطور بگم، این کتاب کلا طوری بود که به هر دو موضوع (فانتزی و عاشقانه) به اندازه کافی پردازش شده بود و خب واقعا میگم خیلی جذاب بود برام و خیلی خوشم اومد♡
شما هم مثل من عاشق روزای تعطیلین و همین طور از روزای تعطیل متنفرید یا فقط من دو قطبیام؟؟؟
وقتی میبینم اونایی که از من کوچیک ترن هم مزدوج شدن احساس ناکافی بودن میکنم:/
شمام مثل من میگین من میخوام ایزدیویج کینیم 🦖 ولی اگه یکی بهتون بگه «دخترم قصد ازدواج دارید؟» میگین«معذرت میخوام ولی میخوام درسمو ادامه بدم» یا«نههه من هنوز خیلی بچم!»
یا من خیلی روانیم؟؟؟
• افکارِ آنه •
شمام مثل من میگین من میخوام ایزدیویج کینیم 🦖 ولی اگه یکی بهتون بگه «دخترم قصد ازدواج دارید؟» میگین«
چیزی نیست.
بی حوصله ام دارم چرت و پرت میگم:|
مامان شمام اینطوریه که اگه یه حرفی بزنه و شما جواب بدین میگه‹جواب مادرتو میدی؟!› و اگه حرفی بزنه و شما چیزی نگید میگه<نگا کن اصن گوش نمیده به حرفام! اصن اهمیت نمیده!> یا فقط مامان من اینطوریه؟؟؟؟
• افکارِ آنه •
مامان شمام اینطوریه که اگه یه حرفی بزنه و شما جواب بدین میگه‹جواب مادرتو میدی؟!› و اگه حرفی بزنه و ش
فهمیدم دو قطبی بودنم به کی رفته:=[
برادرم به تازگی صاحب یک عدد کاپشن بهاره/پاییزه سبز ارتشی شده.
بعد امروز تنش کرده. من بهش میگم:«ارتشی ارتشی، تو افتخار مایی!» بعد برگشته میگه :«ارتشی سپاهی تو افتخار مایی درسته، نه ارتشی ارتشی تو افتخار ماییರ╭╮ರ»
نوچ نوچ نوچ لیاقت تعریف کردنم نداره:-\