• افکارِ آنه •
خب، چون زیاد پرسیدین(یک نفرم تا به حال نپرسیده) میگم اسم کتاب هام و اولیش دختری که در اعماق دریا افت
در کل تناقض بین سلیقه هام موج میزنه 🤣🤣
• افکارِ آنه •
تا اینجا که خیلییییییی قشنگ بوده🎀 نمیدونم چرا یه سری ها میگفتن که قشنگ نیست🫤 در کل تا الان از خیلی
آهان بگم که امروز—دیروز— اینو تموم کردم و خوشبختانه چون از قبل اسپویل نشده بودم خیلی برام جذاب بود و نمیدونستم که قرارا چی بشه ☆
یعنی جزو قشنگ ترین فانتزی هایی بود که تا به حال خوندم(. ❛ ᴗ ❛.)
صـ.ـحنه دار به هیچ وجه نیست✖️
از اون عاشقانه های آبکی هم نیست✖️
جزئیات و شخصیت پردازی های بجا و به اندازه ای داشت:)) نه اونقدر زیاد که گیج بشی نه اونقدر کم که چیزی نفهمی✓
در کل خیلی قشنگ بود 3>
من کلا به ژانر فانتزی/عاشقانه علاقه دارم ولی بیشتر حالت فانتزیش رو میپسندم و خب چطور بگم، این کتاب کلا طوری بود که به هر دو موضوع (فانتزی و عاشقانه) به اندازه کافی پردازش شده بود و خب واقعا میگم خیلی جذاب بود برام و خیلی خوشم اومد♡
شما هم مثل من عاشق روزای تعطیلین و همین طور از روزای تعطیل متنفرید یا فقط من دو قطبیام؟؟؟
وقتی میبینم اونایی که از من کوچیک ترن هم مزدوج شدن احساس ناکافی بودن میکنم:/
شمام مثل من میگین من میخوام ایزدیویج کینیم 🦖 ولی اگه یکی بهتون بگه «دخترم قصد ازدواج دارید؟» میگین«معذرت میخوام ولی میخوام درسمو ادامه بدم» یا«نههه من هنوز خیلی بچم!»
یا من خیلی روانیم؟؟؟
• افکارِ آنه •
شمام مثل من میگین من میخوام ایزدیویج کینیم 🦖 ولی اگه یکی بهتون بگه «دخترم قصد ازدواج دارید؟» میگین«
چیزی نیست.
بی حوصله ام دارم چرت و پرت میگم:|
مامان شمام اینطوریه که اگه یه حرفی بزنه و شما جواب بدین میگه‹جواب مادرتو میدی؟!› و اگه حرفی بزنه و شما چیزی نگید میگه<نگا کن اصن گوش نمیده به حرفام! اصن اهمیت نمیده!> یا فقط مامان من اینطوریه؟؟؟؟
• افکارِ آنه •
مامان شمام اینطوریه که اگه یه حرفی بزنه و شما جواب بدین میگه‹جواب مادرتو میدی؟!› و اگه حرفی بزنه و ش
فهمیدم دو قطبی بودنم به کی رفته:=[
برادرم به تازگی صاحب یک عدد کاپشن بهاره/پاییزه سبز ارتشی شده.
بعد امروز تنش کرده. من بهش میگم:«ارتشی ارتشی، تو افتخار مایی!» بعد برگشته میگه :«ارتشی سپاهی تو افتخار مایی درسته، نه ارتشی ارتشی تو افتخار ماییರ╭╮ರ»
نوچ نوچ نوچ لیاقت تعریف کردنم نداره:-\
• افکارِ آنه •
برادرم به تازگی صاحب یک عدد کاپشن بهاره/پاییزه سبز ارتشی شده. بعد امروز تنش کرده. من بهش میگم:«ارتشی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از علیاکبر رائفیپور
به نظر می رسد این جنگ بیشتر به تغییر رژیم در آمریکا منجر خواهد شد تا ایران!
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour