برادرم به تازگی صاحب یک عدد کاپشن بهاره/پاییزه سبز ارتشی شده.
بعد امروز تنش کرده. من بهش میگم:«ارتشی ارتشی، تو افتخار مایی!» بعد برگشته میگه :«ارتشی سپاهی تو افتخار مایی درسته، نه ارتشی ارتشی تو افتخار ماییರ╭╮ರ»
نوچ نوچ نوچ لیاقت تعریف کردنم نداره:-\
• افکارِ آنه •
برادرم به تازگی صاحب یک عدد کاپشن بهاره/پاییزه سبز ارتشی شده. بعد امروز تنش کرده. من بهش میگم:«ارتشی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از علیاکبر رائفیپور
به نظر می رسد این جنگ بیشتر به تغییر رژیم در آمریکا منجر خواهد شد تا ایران!
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
هدایت شده از علیاکبر رائفیپور
حقیقت تلخ برای سلطنت طلب ها و باراندازها
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
• افکارِ آنه •
واکنش باراندازها:
البته واکنش که واسشون زیاد دارم ولی فعلا همین برازنده تره براشون:)
اگه میدونستم قراره انقد بمونیم کتابم و میاوردم:/
حوصله ام سر رفت باباಠ_ಠ