• افکارِ آنه •
شما تو دنیای موازی کی هستین و چیکار میکنین؟
من توی دنیای موازی یکی از اون دوتا تنبلیم که توی تنبل خونه شاه عباس زندگی میکرد و فقط میخورد و میخوابید🦦
• افکارِ آنه •
من توی دنیای موازی یکی از اون دوتا تنبلیم که توی تنبل خونه شاه عباس زندگی میکرد و فقط میخورد و میخو
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
منو داداشم که داریم سر اینکه الیکاست یا اریکا بحث میکنیم؛خواهرم که از اون ور میگه:پولیکا
• افکارِ آنه •
اسم کانال رو از " افکار آنهی کتابخون " به ''' افکار آنهی کتاب دوست ''' تغییر دادم:)))
چرا؟
چون حس میکردم هنوز اونقدری کتاب نخوندم که بخوام به خودم بگم کتابخون و هنوز کلی کتاب هست که باید بخونم و شاید اون موقع بتونم به خودم بگم کتابخون(؛
اما اونقدری کتاب دوست دارم که بخوام به خودم بگم کتاب دوست =)
با منی که "تو سختیا فقط" رو "تو شمسی یا قمر" میشنوم حرف از شنوایی بالا نزنید...
من خیلی آدمِ عه ماه و نیگا چقده قشنگه، عه آسمون و ببین چه رنگارنگه،عه ستاره ها چه میدرخشن، عه گـُل های باغ چه رنگارنگه ای هستم:))