منو داداشم که داریم سر اینکه الیکاست یا اریکا بحث میکنیم؛خواهرم که از اون ور میگه:پولیکا
• افکارِ آنه •
اسم کانال رو از " افکار آنهی کتابخون " به ''' افکار آنهی کتاب دوست ''' تغییر دادم:)))
چرا؟
چون حس میکردم هنوز اونقدری کتاب نخوندم که بخوام به خودم بگم کتابخون و هنوز کلی کتاب هست که باید بخونم و شاید اون موقع بتونم به خودم بگم کتابخون(؛
اما اونقدری کتاب دوست دارم که بخوام به خودم بگم کتاب دوست =)
با منی که "تو سختیا فقط" رو "تو شمسی یا قمر" میشنوم حرف از شنوایی بالا نزنید...
من خیلی آدمِ عه ماه و نیگا چقده قشنگه، عه آسمون و ببین چه رنگارنگه،عه ستاره ها چه میدرخشن، عه گـُل های باغ چه رنگارنگه ای هستم:))
• افکارِ آنه •
من خیلی آدمِ عه ماه و نیگا چقده قشنگه، عه آسمون و ببین چه رنگارنگه،عه ستاره ها چه میدرخشن، عه گـُل ه
شاعری هستم با تخلص آنه در خدمت شوما
• افکارِ آنه •
میدونم تکراریه ولی همه تکرار ها بد نیستن..
میدونم تکراریه ولی همه تکرار ها حوصله سربر نیستن..
داشتم توی یه کانالی میگشتم که دیدم یه تبلیغی گذاشته با این مضمون که:
همیشه اخبار ِ جنگ تو عراق رو میشنیدم ولی هیچ وقت فکر نمیکردم که یه روز ما هم...
من(....)ام یه مادری با شش تا بچه که تو این بلبشو ها یکی از بچه هاشو از دست داده...💔