eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
25 دنبال‌کننده
235 عکس
25 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
دیروز و امروز آسمون خانوم خیلی به خودش رسیده بود>>>
هدایت شده از فریم
این مذاکرات که نتیجه‌ای نداره ولی قبر ایشون توی پاکستانه برین یه رفع حاجتی بکنید @fraame     ☫رسانه فریم☫
•‌ افکارِ آنه •
این مذاکرات که نتیجه‌ای نداره ولی قبر ایشون توی پاکستانه برین یه رفع حاجتی بکنید @fraame     ☫رسانه
من اگه پاکستان بودم ، حتی اگر کلاهمم اونجا میفتاد سمت قبرش نمی‌رفتم:/ والا! آدم از کنار کبریت رد میشه بوی دود میگیره بعد بخوای از کنار اونجا رد بشی..؟ دوست ندارم حتی بهش فکر کنم)؛
خیلی قصه‌ی آشنایی هست برام...
هدایت شده از موسسه مصاف
841.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ استفاده رژیم صهیونیستی از بمب فسفری در شهر الطیری لبنان ✅ آخرین اخبار و تحلیل‌های میدانی جنگ را در مصاف دنبال کنید 🆔 @Masaf
نمی‌دونم پست تر و وقیح تر از اینا هم وجود داره یا نه؟! عوضی تر و کثیف تر از اینا هم وجود داره یا نه؟!
هدایت شده از شفق the Argon
خبر های لبنان را که می خوانم حس می کنم که شرف و غیرتم را به تاراج برده اند. هموطنانِ لبنانی من زیر موشک و پهپاد و بمب های فسفری که سلول به سلول را می سوزاند و از بین می برد چشم به من دوخته اند با نوزادانی در آغوششان که قنداقه هایشان به خون آغشته شده و من.... ومن هرچه فریاد می‌زنم کسی صدایم را نمی شنود. هر چه فریاد می‌زنم که "لانترک لبنان!" انگار همه خودشان را به نشنیدن زده اند. پرچم های حزب الله درون تجمعات نمی دانم چرا انگار نامرئی به نظر می رسند و نمی دانم چرا وقتی می بینم که دیگر گلویم بی‌رمغ شده و فقط برایشان سوگواری می کنم باز هم عده ای هستند که به اسم های من درآوردیِ خودشان، من را به سکوت وا دارند. نمی دانم شما چقدر در زمینه جنگ جهانی دوم مطالعه کرده اید اما من اکنون حس افسران ژاپنی که بعد از تسلیم ژاپن به روش سامورایی هاراگیری کردند را درک می کنم.حس می کنم که به من خیانت شده است. عده ای در جلساتی مشغول گفت و گو و در سرزمینی که درست است کمی فاصله دارد اما بخشی از کشور من است هموطنانم از من درخواست می کنند که رهایشان نکنم همانطور که آنها همیشه در کنار من ایستاده اند و من اکنون حس طوطی درون قفس را درک می کنم.