eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
25 دنبال‌کننده
238 عکس
26 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از - بتـمَـنی
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعصابمآروم🎀🎀🎀 [کامنت‌ بخون] @hahhhaah / بتمَنی
حس خوب؟ وقتی که عرق کردی و یهو یه باد خنک میاد؛ وقتی که تو رختخواب خوابیدی و می‌بینی نور ماه از پنجره اتاق رو صورتت می تابه؛ وقتی که تو آسمون یه ابر به شکل قلب می‌بینی؛ وقتی که داری به آسمون شب نگاه می‌کنی و یهو یه ستاره بهت چشمک میزنه؛ وقتی داری از خیابون رد میشی و بوی یه عطر آشنا حس می‌کنی؛ وقتی که بدون پتو دراز کشیدی و مادرت میاد و پتو میندازه روت؛ وقتی یاد یه خاطره خوب می‌افتی؛ وقتی داری از جایی رد میشی و یه کتابفروشی قدیمی می‌بینی؛ وقتی که یه بچه داره گریه می‌کنه و تو بهش شکلات میدی تا آروم شه؛ وقتی که یه پیشی کوچولو میاد کنارت میشینه؛ وقتی بعد از مدت ها دوست قدیمی تو می‌بینی؛ وقتی که یه سیب رو از درخت می چینی؛ وقتی بالاخره کتاب مورد علاقه تو می‌خری؛ وقتی برای کسی هدیه می‌گیری؛ وقتی که بالاخره گل هایی که کاشتی جوونه میزنه و خیلی چیز های دیگه. و من به اندازه تموم این ها دوست دارم‌♡‌ + آنه @Autonomie
•‌ افکارِ آنه •
با دیدن قیمت کتابا مخم سووووووووت کشید!
چند ماه پیش یک جلد از یک مجموعه کتاب رو گرفتم ۳۹۵ تومن ، تا چند وقت پیش هم همین قیمتا بود حدودا؛ امروز رفتم جلد دومش رو بخرم ، قیمتش رو که دیدم کلا پشیمون شدم؛ از ۳۹۵ رسیده بود به ۶۲۵ تومن!!!! حالا این یه جلدش بود و این مجموعه ۵ جلدیه!(که یه جلدش و گرفتم میمونه ۴ تای دیگه) با این حساب باید کم کم قید کتاب خریدن رو بزنم:(((
•‌ افکارِ آنه •
نه این یکی درست تره:
بزودی تمام جلد های این مجموعه را میخرم؛ شاید در رویا....
البته این بی خیالی من خودش بیماری محسوب میشه
هدایت شده از برگ زیتون🌿
🔆یه پراید رو تصور کنین که بهش یه عالمه استیکر چسبوندن. دور فرمونش یه چرم خفن انداختن. رینگای خفن بهش انداختن. سیستم صوت عالی داره و... . ❔آیا ارزش ذاتی اون پراید عوض شده؟ نه! حالا شما هرچقدر هم از بیرون بهش اکسسوری آویزون کنی! قیمتش تغییر قابل توجهی نمی‌کنه! 🔅حالا تصور کنین یه ماشین دیگه، دناست! هیچ اکسسوری‌ای بهش آویزون نیست. همش ساده‌ی ساده! نه سیستم صوت خاصی داره نه رینگ و نه دورفرمون و... . ❓کدوم گرون‌تره؟! دنا! چون ارزش ذاتی دنا بیشتره. درون دنا قوی‌تره! حالا پراید هرچقدرم میخواد به خودش چیزمیز آویزون کنه! ✔️انسان هم همینطوره! پول، شهرت، مقام، موقعیت اجتماعی و...، همه مثل اون استیکرا و رینگ زیبا و دورفرمون چرم هستن! انسانی که درونش الهی نیست، نگاهش توحیدی نیست، مثل پراید پراکسسوریه! زرق و برق داره، ارزش نداره! ➕انسانی که رو خودش کار کرده و نگاهش رو الهی‌محور کرده، ماشینیه که درونش سالم و مترقیه! حالا هرچقدر هم این اکسسوریا مثل پول و شهرت و مقام بهش آویزون نباشه، مهم نیست! اون از داخل ارزشمنده.
از دیشب رو همین حالت قفله🤦🏽‍♀️
هدایت شده از برگ زیتون🌿
سید مجتبی حسینی، رزمنده‌ی ساده و عادیِ جنگی بود که محمدباقر قالیباف، فرمانده‌ش بود. حالا سید مجتبی حسینی خامنه‌ای فرمانده‌ی کل قوای مسلحِ جنگیه که محمدباقر قالیباف، مذاکره‌کننده‌شه! از فکت‌های مورد توجه و جالبِ روزگار!