• افکارِ آنه •
با دیدن قیمت کتابا مخم سووووووووت کشید!
چند ماه پیش یک جلد از یک مجموعه کتاب رو گرفتم ۳۹۵ تومن ، تا چند وقت پیش هم همین قیمتا بود حدودا؛ امروز رفتم جلد دومش رو بخرم ، قیمتش رو که دیدم کلا پشیمون شدم؛ از ۳۹۵ رسیده بود به ۶۲۵ تومن!!!!
حالا این یه جلدش بود و این مجموعه ۵ جلدیه!(که یه جلدش و گرفتم میمونه ۴ تای دیگه)
با این حساب باید کم کم قید کتاب خریدن رو بزنم:(((
• افکارِ آنه •
چند ماه پیش یک جلد از یک مجموعه کتاب رو گرفتم ۳۹۵ تومن ، تا چند وقت پیش هم همین قیمتا بود حدودا؛ امر
تمام کتاب های این مجموعه را خواهم خرید؛ نه فورا ، ولی حتما...
• افکارِ آنه •
تمام کتاب های این مجموعه را خواهم خرید؛ نه فورا ، ولی حتما...
نه این یکی درست تره:
• افکارِ آنه •
نه این یکی درست تره:
بزودی تمام جلد های این مجموعه را میخرم؛ شاید در رویا....
هدایت شده از انجمن بیکاران کتابخون
البته این بی خیالی من خودش بیماری محسوب میشه
هدایت شده از برگ زیتون🌿
🔆یه پراید رو تصور کنین که بهش یه عالمه استیکر چسبوندن. دور فرمونش یه چرم خفن انداختن. رینگای خفن بهش انداختن. سیستم صوت عالی داره و... .
❔آیا ارزش ذاتی اون پراید عوض شده؟ نه! حالا شما هرچقدر هم از بیرون بهش اکسسوری آویزون کنی! قیمتش تغییر قابل توجهی نمیکنه!
🔅حالا تصور کنین یه ماشین دیگه، دناست! هیچ اکسسوریای بهش آویزون نیست. همش سادهی ساده! نه سیستم صوت خاصی داره نه رینگ و نه دورفرمون و... .
❓کدوم گرونتره؟! دنا!
چون ارزش ذاتی دنا بیشتره. درون دنا قویتره! حالا پراید هرچقدرم میخواد به خودش چیزمیز آویزون کنه!
✔️انسان هم همینطوره!
پول، شهرت، مقام، موقعیت اجتماعی و...، همه مثل اون استیکرا و رینگ زیبا و دورفرمون چرم هستن!
انسانی که درونش الهی نیست، نگاهش توحیدی نیست، مثل پراید پراکسسوریه! زرق و برق داره، ارزش نداره!
➕انسانی که رو خودش کار کرده و نگاهش رو الهیمحور کرده، ماشینیه که درونش سالم و مترقیه! حالا هرچقدر هم این اکسسوریا مثل پول و شهرت و مقام بهش آویزون نباشه، مهم نیست! اون از داخل ارزشمنده.
هدایت شده از برگ زیتون🌿
سید مجتبی حسینی، رزمندهی ساده و عادیِ جنگی بود که محمدباقر قالیباف، فرماندهش بود. حالا سید مجتبی حسینی خامنهای فرماندهی کل قوای مسلحِ جنگیه که محمدباقر قالیباف، مذاکرهکنندهشه!
از فکتهای مورد توجه و جالبِ روزگار!
تفریحم شده این که برم تو سایت ایران کتاب ، کتاب هایی که میخوام رو بزارم تو سبد خرید ، بعد که سبد پر شد میرم یکی یکی اون کتاب هایی که گرونترن و کمتر میخوامشون رو از تو سبد حذف میکنم تا به قیمت دلخواهم برسه و وقتی که قیمت اونقدری شد که میخواستم ، میبینم اوه خدای من! هیچ کتابی برام باقی نمونده...!
• افکارِ آنه •
تفریحم شده این که برم تو سایت ایران کتاب ، کتاب هایی که میخوام رو بزارم تو سبد خرید ، بعد که سبد پر
( وی با دستمال کاغذی اشک را از گوشه چشمانش میگیرد..)
هدایت شده از سـتـاد ترشـح دوپامـین
16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نسل ما کرونا دید،دوتا جنگ دید،اونهمه همهمه و تظاهرات و اغتشاش دید،سیل رو دید،زلزله رو دید،دوبار نت ملی در یک سال رو هم دید،برخورد دوتا سس باهم رو هم دید.💖