دوستان یه سوالی میخوام بپرسم ، میشه انگورم نکنید؟
میشه بگید چرا اینجا عضوید؟
چرا اینجا موندید؟
اصلا چرا عضو شدید؟
(لطفاً تو ناشناس بگید ، میخونم ولی فکر نکنم بزارم چنل)
*این سوال محدودیت زمانی ندارد*
هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
کاش دنیا چشمهای کور خودش رو باز میکرد و این چشمهای طفل معصوم رو میدید.
تا قبل از اون روز اول جنگ همیشه با خودم میگفتم میخوای بری اون دنیا جواب شهدا رو چی بدی؟ من خب تو زندگیم غلط زیاد کردم. حتی تو زندگی مجازیم خیلی اشتباهات داشتم. از خامی و جوانی بگیر تا اینکه گول شیطون رو خورده باشم. حضرت آدم هم گول شیطون رو خورد دیگه ما که آدمم نیستیم. ولی همیشه تصورم این بود که خب میری اون دنیا یه سری شهید و عالم و اینا نشستن باید جواب بدی. و همیشه شرمنده بودم. از وقتی عکس بچههای میناب رو دیدم میگم آخه میخوای بری اون دنیا جواب این طفل معصومها رو چی بدی؟ خیلی سخته.. به خدا دروغ نمیگم که کاش منم با بچههای مدرسه میناب خاک میکردید.
@ir_tavabin
🤣🤣🤣فردا امتحان دارم 🤣🤣🤣🤣۱۳ درس🤣🤣🤣 بیشتر از نصف کتاب🤣🤣🤣 هیچی نخوندم🤣🤣🤣🤣🤣 ساعت یک امتحانمه🤣🤣🤣🤣بدبخت میشم🤣🤣🤣 بدبخت شدم 🤣🤣🤣🤣تا خود صبح 🤣🤣🤣
• افکارِ آنه •
گاهی اوقات اندوه ، توجه میآورد.
اما بی توجهی ، همیشه اندوه میآورد.
میشه چند تا کتاب درست درمون معرفی کنید؟
توی ناشناس؛ ژانر و خلاصه شو هم بگید لطفا🙏🏽
ولی جدی نو این فکرم که اون کتاب های کمتر شناخته شده ای رو که خوندم و خوشم اومده رو معرفی کنم.
حس میکنم باید اینجا یه محتوای مفیدی داشته باشه لااقل..