خیلی وقته که دیگه چیزی نمیدونم.
مگه قبلش میدونستم؟ نمیدونم.
حالم خوبه؟ نمیدونم.
حالم بده؟ نمیدونم.
چمه؟ نمیدونم.
خسته شدم. مطمئنی؟ نمیدونم.
عجیب هستم. عجیب بودم.
نمیدونم نمیدونم نمیدونم نمیدونم. هیچی نمیدونم.
خیلی بده. اینکه هیچی ندونی خیلی بده. ولی اگه همه چی و بدونی هم خیلی بده. خستم از ندونستن. خستم از دونستن و وانمود به ندونستن. خستم از دنیا. دنیا بیرحمه. میدونی؟ مثل گل گوشتخوار میمونه. زیباست. ولی وقتی میخوای به دستش بیاری ، تو رو میبلعه. ترسناکه. زیبای ترسناک.
بیچاره.
میدونی؟ نه نمیدونی! منم نمیدونم.
ولی خب ، من یه چیزی رو خوب میدونم؛ میدونم که نمیدونم. اینکه بدونی چیزی نمیدونی هم خودش دونستنه؛ نه؟
میدونی؟ اینکه انتظار داشته باشی بدونی، بیشتر نادونت میکنه. چون میفهمی که هیچی نمیدونی. آدم هر چی هم که بدونه ، باز هیچی نمیدونه. و این ترسناکه.
ترسناکه بدونی ، ولی ندونی.
میفهمی چی میگم؟ خودمم نمیفهمم.
شاید یه روز فهمیدم.
+ آنه
#چرندیات
• افکارِ آنه •
یا خدا! من اینو همین الان گذاشتم! چطور سه تا سین خورد؟!
ایتا دارم ازت میترسم..
هدایت شده از رودخانهءموجدار
🌪| - این پیام فور بزنید //
عضوِ 𝇄 رودخانهموجدار 𝇄 باشید ؛ 🐉
حدسبزنمچنلتونچطورفوبیاییداره ♧
〔 محلِتگگذاری 〕
هدایت شده از شهاب پارسا
درسته که وایرال کردن اخبار نقض آتش بس ممبر نمیگیره و باعث لفت دادن خیلیها هم میشه، ولی شما معرفت داشته باشید و ساکت نمونید.
هدایت شده از چای و ایوون
این گلدونِشمعدونی همراه با کلوچه و چای تقدیم به شما🪴
برای دریافت کافیه لینک دیلی/کانالتون رو بفرستید اینجا: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts
و بعد من براتون باتوجه به حسی که ازتون میگیرم، توی پینترست کاووش میکنم و بهتون عکس یه قسمتی از خونهٔروحتون رو میدم +یکی از وسایل خونتون + لقبی که باهاش یاد شما میفتم•°
از طرف جاسمین|چای و ایوون
یه شعری هست ، خیلی وقته افتاده ورد زبونم:
ای قلم حوصله کن درد زیاد است هنوز
شب پر دلهره و سرد زیاد است هنوز..