• افکارِ آنه •
من واقعا متاسفم که این چند روز یکم زیادی اینجا رو با تقدیمی ها و چرند و پرند هام شلوغ کردم:( چند وقت
به بزرگی خودتون ببخشید ❤️🩹✨
هدایت شده از ستاد مبارزه با بیکارا
شاید عجیب باشه براتون ولی من واقعا داخل رستوران غذا خوردن و کافه چیزی تناول کردن رو نمیتونم🤣. خیلی راحت نیستم. خصوصا اینایی که کلا بازه و خیابون و این داستانا مشخصه. خوشم نمیاد بقیه موقع غذا خوردن نگام کنن،از طرفی عذاب وجدان دارم یکی ببینه دلش بخواد و نتونه تهیه کنه. پس همیشه جاهای پناه میرم یا یجوری میشینم که پشتم به بقیه باشه 🤣😭
• افکارِ آنه •
شاید عجیب باشه براتون ولی من واقعا داخل رستوران غذا خوردن و کافه چیزی تناول کردن رو نمیتونم🤣. خیلی ر
آه... یک لحظه حس کردم خودم این پیام رو نوشتم...
هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
دو تا چای بریز با نبات بیار بذار جلوم نخودی بخند بگو چاینبات سرطان رو هم خوب میکنه. بگو بوی نای کولر تو تابستون چه خوبه! بگو اگه گلت خشک شد میرم یکی دیگه میخرم برات. بگو هزاربار دیگه هم خشک بشه هزارتا دیگه میخرم برات. بگو این همه کتاب داری کمه! کاش بازم کتاب داشته باشی! خودت رو خفهکنی با کتابهات. بگو هرچقدر خواستی به سیبزمینیها ناخونک بزن کم نمیاد. بگو هرچقدر زمین بخوری یاعلی میگی بلند میشی. بگو اون مأموری که زد تو گوشت دستش میشکنه الهی. بگو موتورت از ریخت و قیافه افتاده ولی فقط اون میدونه چه بلاهایی سرت اومده. کارت سوخت نداری فدای سرت خیلیها ندارن. بگو هرچقدر بنویسی من میخونم من که نمردم. بگو اگه مُردمم بیا سر قبرم نوشتههات رو بخون. بگو اصلاً بیا پیش خودم خاکت کنن تا قیامت با هم باشیم. بگو دنیا خیلی بیرحمه تو نباش. بگو خدا بخواد معجزه میشه. اگه نشده یعنی نمیخواد. بگو گریهکن ولی نه جلوی بقیه. بقیه میخندن بهت. بگو حرف بزن. بگو قبل اینکه دیر بشه. بگو بالاخره میخرنت. بگو خدا بدها رو باید بخره ديگه. خوبها که تکلیفشون معلومه..
سید مصطفی موسوی
@ir_tavabin