آوان'
زین جماعت گر تو نیکی دیدهای باور مکن این جماعت مصلحت باشد ، هلاکت میکنند
از خفای سینهیِ پاکت اگر آگه شوند
همچو گرگی بر دلِ ساده ، جسارت میکنند
آوان'
طبق قرارمون پس من هر روز یه پیام به صورت رندوم به ۲ نفرصبح و ۲ نفر شب میفرستم . امروز ۲ نفرِ او
از امشب دوباره شروع میکنم و به دو نفر
پیام میدم ((((=
هدایت شده از - تامیلا -
پسرِشیربهتاراجسپاهآمدهاست قرصماهآمدهاست.
بانیابتزِحسنیاریِشاهآمدهاست قرصماهآمدهاست.
سلام به مهجبینِ روت خانومی.
برای تابستون بنظرم میتونی با خمیر
پلیمری یا خمیر کلی بیلبیلک و شینگیل
مینگیل درست کنی .
ژورنال درست کنی برای خودت .
پازل بخری از دیجی کالا ( تیکههاش زیاد
باشه مثلا ۲۰۰۰) بعد درست کردن چسب
بزنی و قاب کنی (واقعا طرحاش
خوشگلننننننننن).
با چوب از اون اسبا که من درست کردم
درست کنی .
با رزین تابلو درست کنی یا جا کلیدی و
گردنبند و این حرفا .
روی لیوانت با خمیر یه چی درست کنی و
بچسبونی .
فرشینه ببافی ( دو نوعش خیلی نازه اگه
خواستی بگو برات بگم ).
با پیپ پاککن گل درست کنی .
شمع درست کنی .
با گل مجسمه بسازی .
کتاب جدید بخونی .
تر.یاک بکاری (بکشی) .
با خمیر پاپیه ماشه دکوری مکوری
و مجسمه درست کنی .
با سیم مفتول بوکمارک یا پرنده و این
حرفا بسازی .
عروسک کچه درست کنی (خیلیییییی
خفننننننننن).
با نخ مکرومهعروسک درست کنی.
با خمیر کلی دور آینهت رو تزئین کنی و
گل بزنی .
بقیه رو از دفترم بعدا میگم برات .