👆👆👆👆👆👆
⛔️ هر کسی ولایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام را قبول نداشته باشد 👈خداوند او را با صورت به جهنم می اندازد
🔮...روزی رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم) در منزل امّ سلمه بود که علی علیه السلام در زد و وارد خانه شد رسول خدا همین که او را دید فرمود: ای امّ سلمه :
.....«لَو اَنَّ عبداً عَبَدَ اللّه اَلفَ عامٍ و اَلفَ عامٍ وَ اَلفَ عامٍ بَینَ الرُّکنِ وَ المَقامِ ثُمَّ لقَی اللّهَ عَزَّ وَ جَلَّ مُبغِضاً لِعَلِی بنِ اَبی طالِبٍ وَ عِترَتی، اَکبَّهُ اللّهُ عَلی مِنخَرَیهِ یومَ القِیامَة فی نارِ جَهَنَّم».
📚 فرائد السمطین، ج ۱ ، ص ۳۳۱
حاکم حسکانی شواهد التنزیل
ثعلبی تفسیر الکشف و البیان ذیل آیه وَإِنِّي لَغَفَّارٌ لِمَنْ تَابَ وَآمَنَ وَعَمِلَ صَالِحًا ثُمَّ اهْتَدَى ﴿۸۲﴾طه
اگر بنده ای چند هزار سال بین رکن و مقام خدا را عبادت و بندگی کند ولی خدا را در حالی ملاقات کند که دشمن علی و عترت من باشد، خداوند او را در قیامت با صورت در آتش جهنّم می اندازد.
🟣 رسول خدا صلی اللّه علیه وآله وسلم:
🔰 «یا عَلِی لَو اَنَّ عَبداً عَبَدَ اللّهَ اَلفَ عامٍ و عَبَدَ اللّهَ عَزَّ وَ جَلَّ مِثلَ ما قامَ نُوحٌ فی قَومِه و کانَ بِه مِثلُ اُحُدٍ ذَهَباً فَاَنفَقَهُ فی سَبیلِ اللّهِ وَ مُدَّ فی عُمرِه حَتّی حَجّ اَلفَ عامٍ عَلی قَدَمَیهِ ثُمّ قُتِلَ بَینَ الصَّفا وَ المَروَةِ قُتِلَ مَظلُوماً ثُمَّ لَم یوالِک یا عَلِی لَم یشُمَّ رائِحَةَ الجَنَّةِ وَ لَم یدخُلها».
📚(مناقب خوارزمی، ص ۶۷)
🟣 [الغيبة للنعماني ] ، اَلْكُلَيْنِيُّ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ يَحْيَى عَنِ اِبْنِ عِيسَى عَنِ اِبْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ عَبْدِ اَلْعَزِيزِ اَلْعَبْدِيِّ عَنِ اِبْنِ أَبِي يَعْفُورٍ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ إِنِّي أُخَالِطُ اَلنَّاسَ فَيَكْثُرُ عَجَبِي مِنْ أَقْوَامٍ لاَ يَتَوَالَوْنَكُمْ وَ يَتَوَالَوْنَ فُلاَناً وَ فُلاَناً لَهُمْ أَمَانَةٌ وَ صِدْقٌ وَ وَفَاءٌ وَ أَقْوَامٌ يَتَوَالَوْنَكُمْ لَيْسَ لَهُمْ تِلْكَ اَلْأَمَانَةُ وَ لاَ اَلْوَفَاءُ وَ لاَ اَلصِّدْقُ قَالَ فَاسْتَوَى أَبُو عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ جَالِساً وَ أَقْبَلَ عَلَيَّ كَالْمُغْضَبِ ثُمَّ قَالَ لاَ دِينَ لِمَنْ دَانَ بِوِلاَيَةِ إِمَامٍ جَائِرٍ لَيْسَ مِنَ اَللَّهِ وَ لاَ عَتْبَ عَلَى مَنْ دَانَ بِوِلاَيَةِ إِمَامٍ عَادِلٍ مِنَ اَللَّهِ قُلْتُ لاَ دِينَ لِأُولَئِكَ وَ لاَ عَتْبَ عَلَى هَؤُلاَءِ ثُمَّ قَالَ أَ لاَ تَسْمَعُ قَوْلَ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ اَللّٰهُ وَلِيُّ اَلَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ اَلظُّلُمٰاتِ إِلَى اَلنُّورِ مِنْ ظُلُمَاتِ اَلذُّنُوبِ إِلَى نُورِ اَلتَّوْبَةِ أَوِ اَلْمَغْفِرَةِ لِوَلاَيَتِهِمْ كُلَّ إِمَامٍ عَادِلٍ مِنَ اَللَّهِ قَالَ وَ اَلَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيٰاؤُهُمُ اَلطّٰاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ اَلنُّورِ إِلَى اَلظُّلُمٰاتِ فَأَيُّ نُورٍ يَكُونُ لِلْكَافِرِ فَيَخْرُجُ مِنْهُ إِنَّمَا عَنَى بِهَذَا أَنَّهُمْ كَانُوا عَلَى نُورِ اَلْإِسْلاَمِ فَلَمَّا تَوَالَوْا كُلَّ إِمَامٍ جَائِرٍ لَيْسَ مِنَ اَللَّهِ خَرَجُوا بِوَلاَيَتِهِمْ إِيَّاهُمْ مِنْ نُورِ اَلْإِسْلاَمِ إِلَى ظُلُمَاتِ اَلْكُفْرِ فَأَوْجَبَ اَللَّهُ لَهُمُ اَلنَّارَ مَعَ اَلْكُفَّارِ فَقَالَ: أُولٰئِكَ أَصْحٰابُ اَلنّٰارِ هُمْ فِيهٰا خٰالِدُونَ .
📚 بحار ج ۲۳، ص ۳۲۲
کافی ج ۱ ص۳۷۶
✅️ غيبت نعمانى: ابن ابى يعفور مىگويد: بحضرت صادق عليه السّلام عرضكردم: من با مردم رفت و آمد دارم خيلى تعجب ميكنم از گروهى كه شما را دوست نمى- دارند و پايبند بمحبت فلان و فلانند اما امانتدار، راستگو و با وفايند و گروهى كه شما را دوست مىدارند اين امانت دارى و وفا و راستگوئى را ندارند. امام عليه السّلام راست نشست و روى بمن آورده مانند شخص خشمگين فرمود: كسى كه پيرو امام ستمگر باشد دين ندارد و با خدا راهى ندارد و ملامت و سرزنشى نيست بر كسى كه پيرو امام عادلى باشد كه از جانب خدا معين شده. از روى تعجب گفتم: آقا آنها دين ندارند و اينها را جاى سرزنش نيست. فرمود آرى مگر نشنيدهاى اين آيه را«
اَللّٰهُ وَلِيُّ اَلَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ اَلظُّلُمٰاتِ إِلَى اَلنُّورِ »يعنى خدا ولى كسانى است كه ايمان آوردهاند آنها را از تاريكىهاى گناه بنور توبه و مغفرت مىكشاند بواسطه ولايت امام عادلى كه از جانب خدا است و فرموده«
وَ اَلَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيٰاؤُهُمُ اَلطّٰاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ اَلنُّورِ إِلَى اَلظُّلُمٰاتِ » كسانى كه كافرند دوست آنها طاغوت است كه خارج مىكند آنها را از نور بجانب تاريكىها». كافر كه نور ندارد از آن خارجش كنند. منظور اينست كه آنهائى كه داراى نور اسلامند اما چون طرفدار امام و پيشواى ستمگرى شدند كه از جانب خدا معين نشده با اين دوستداشتن آنها از نور اسلام خارج شدند و بظلمات كفر رسيدند بهمين جهت براى آنها آتش جهنم قرار داده شد با كفار«أُولٰئِكَ أَصْحٰابُ اَلنّٰارِ هُمْ فِيهٰا خٰالِدُونَ ».
✏️ متن آماده منبر بمناسبت شهادت امام هادی علیه السلام ، در کانال دوم استاد بارگذاری شد
🔰🔰🔰🔰🔰
💠https://eitaa.com/joinchat/1272119315Cfaf18a4cf1
شب شهادت امام هادی.mp3
12.61M
🟢 امام رضا علیه السلام :
«اَلْإِمَامُ وَاحِدُ دَهْرِهِ لاَ یُدَانِیهِ أَحَدٌ وَ لاَ یُعَادِلُهُ عَالِمٌ وَ لاَ یُوجَدُ مِنْهُ بَدَلٌ وَ لاَ لَهُ مِثْلٌ وَ لاَ نَظِیرٌ مَخْصُوصٌ بِالْفَضْلِ کُلِّهِ مِنْ غَیْرِ طَلَبٍ مِنْهُ لَهُ وَ لاَ اِکْتِسَابٍ بَلِ اِخْتِصَاصٌ مِنَ اَلْمُفْضِلِ اَلْوَهَّابِ فَمَنْ ذَا اَلَّذِی یبْلُغُ مَعْرِفَةَ اَلْإِمَامِ أَوْ یمْکِنُهُ اِخْتِیارُهُ هَیهَاتَ هَیهَاتَ ضَلَّتِ اَلْعُقُولُ وَ تَاهَتِ اَلْحُلُومُ وَ حَارَتِ....»
📚كافى» ، ج ۱ ، ص ۲۰۱ ، ح ۱ ، باب «نادر جامع فى فضل الامام و صفاته»
🟣 الإمام الهادي عليه السلام : نَحنُ الكَلِماتُ الَّتي لا تَنفَدُ ، لا تُدرَكُ فَضائِلُنا...
📚تحف العقول عن آل الرسول علیهم السلام ج ۱، ص ۴۷۶
✅️ امام هادى عليه السلام : ما كلمات (خدا) هستيم كه پايان نمى پذيرد و فضيلتهاى ما درك نمى شود.
🎤سخنرانی آیت الله حسین گنجی اشتهاردی_ شب شهادت امام هادی علیه السلام_یکشنبه ۲۴ دی _ ۲ رجب _۱۴۴۵ قمری _ مسجد شهدای زاویه_قم مقدسه
✅️https://eitaa.com/Ayatollah_ganji
🔷️پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در مورد امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
لَوْ أَنَّ اَلْغِیَاضَ أَقْلاَمٌ وَ اَلْبَحْرَ مِدَادٌ وَ اَلْجِنَّ حُسَّابٌ وَ اَلْإِنْسَ کُتَّابٌ مَا أَحْصَوْا فَضَائِلَ أَمِیرِ اَلْمُؤْمِنِینَ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ (عَلَیْهِ اَلسَّلاَمُ ).
اگر انبوه درختان (و باغها) قلم و دریا مرکب و تمام جنّیان حسابگر و تمام انسان ها نویسنده باشند، قادر به شمارش فضائل علی بن ابی طالب علیه السلام نخواهند بود.
📚 محمد تقى مجلسى، روضة المتقين، ج ۱۳، ص ۲۷۳.
در نقل بحارالانوار دارد، «الرّياض = با همه درختان» ر ك بحارالانوار، ج ۲۸، ص ۱۹۷ و بحار ج ۳۵، ص ۸ - ۹.
کنز الفوائد، ج ۱، ص ۲۸۰
🔮 پیامبر در مورد امیرالمؤمنین علی علیهم السلام :
«لو کانَ البَحرُ مِداداً و الاشجارُ اقلاماً و اوراقُها قِرْطاساً، و الجنُّ و الانسُ کُتّاباً، لما احْصوا مَناقِبَهُ؛
🍃اگر دریاها مرکب، درختان قلم، برگهای درختان ورق، و جن و انس نویسنده شوند، نمیتوانند فضیلتهای او را به شماره درآورند.»(لو ان الغیاض اقلام، والبحر مداد، والجن حساب، والانس کتاب ما احصوا فضائل علی بن ابی طالب (ع)
📚 کَراجَکی، محمد بن علی، کنز الفوائد، ص۱۲۹.
📚 خوارزمی، موفق بن احمد، المناقب، ص۳۲۸.
📚 خوارزمی، موفق بن احمد، المناقب، ص۳۲.
📚 گنجی شافعی، محمد بن یوسف، کفایة الطالب فی مناقب علی بن ابیطالب (علیهالسّلام)، ص۲۵۱.
📚 حمویی جوینی، فرائد السمطین، ج۱، ص۱۶.
📚 ابن حجر عسقلانی، لسان المیزان، ج۵، ص۶۲.
📚 شمس الدین ذهبی، محمد بن احمد، میزان الاعتدال، ج۳، ص۴۶۶.
📚 بحار ، ج۴۰، ص۷۰.
📚 سید ابن طاووس، علی بن موسی، الطرائف، ج۱، ص۱۳۹.
📚 بحرانی، سید هاشم، حلیه الابرار، ج۲، ص۱۳۰.
📚 قندوزی، ینابیع الموده، ج۱، ص۳۶۴
📚 قندوزی، ینابیع الموده، ج۲، ص۲۵۴
📚 بیهقی سبزواری، غایه المرام، ص۶۸
درس خارج فقه (2).mp3
18.15M
👌 درس #خارج فقه آیت الله حسین گنجی اشتهاردی
✅️🔰 کتاب عروة الوثقی
✅️ مبحث مفطرات الصوم
👈 رؤیت هلال
👈 اتحاد افق
سه شنبه ۴ رجب _۱۴۴۵ قمری _ ۲۶ دی _ ۱۴۰۲ هجری شمسی
🔰🔰🔰🔰🔰
💠https://eitaa.com/Ayatollah_ganji
وَ قَلْبى لَكُمْ مُسَلِّمٌ وَ رَأْيى (2).mp3
18.48M
🔰✅️ مبحث امروز 👈...وَ قَلْبى لَكُمْ مُسَلِّمٌ وَ رَأْيى لَكُمْ تَبَعٌ وَ نُصْرَتى لَكُم مُعَدَّةٌ....
📚 زیارت جامعه کبیره
🔮 مبحث تبعیت از اهلبیت علیهم السلام و راه های تبعیت
🟣 عنه صلي الله عليه و آله : طوبى لِمَن أدرَكَ قائِمَ أهلِ بَيتي وهُوَ مُقتَدٍ بِهِ قَبلَ قِيامِهِ ، يَأتَمُّ بِهِ وبِأَئِمَّهِ الهُدى مِن قَبلِهِ ، ويَبرَأُ إلَى اللّه ِ عَزَّوجَلَّ مِن عَدُوِّهِم ، اُولئِكَ رُفَقائي وأكرَمُ اُمَّتي عَلَيَّ.
📚کمال الدين صدوق ج ۱ ، ص۲۸۷
📚الغيبة (للطوسی) , جلد۱ , صفحه۴۵۶
بحار ج ۵۲، ص ۱۳۱
✅️ پيامبر خدا صلي الله عليه و آله : خوشا به حال كسى كه قائم اهل بيت را درك كند و پيش از قيامش به او اقتدا نمايد، از او و از امامان هدايتگر پيش از او پيروى كند و از دشمنان آنان به خداى عزوجل پناه و بيزارى جويد، اينان رفيقان من و گراميترين افراد امّت من در نزد منند.
✏ درس امامت _تفسیر زیارت جامعه کبیره
آیت الله حسین گنجی اشتهاردی
🗓 سه شنبه ۴ رجب_۱۴۴۵ قمری _۲۶ دی _ ۱۴۰۲ _ هجری شمسی_مدرسه آیت الله بروجردی_ قم مقدسه
✅️https://eitaa.com/Ayatollah_ganji
🟣 [الغيبة] ، للنعماني...عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ :.... مَن سَرَّهُ أن يَكونَ مِن أصحابِ القائِمِ فَليَنتَظِر وَليَعمَل بِالوَرَعِ ومَحاسِنِ الأَخلاقِ وهُوَ مُنتَظِرٌ ، فَإِن ماتَ وقامَ القائِمُ بَعدَهُ كانَ لَهُ مِنَ الأَجرِ مِثلُ أجرِ مَن أدرَكَهُ ، فَجُدّوا وَانتَظِروا هَنيئًا لَكُم أيَّتُهَا العِصابَةُ المَرحومَةُ .
📚 بحار ج ۵۲، ص ۱۴۰
✅️ امام صادق عليه السلام: هركه دوست دارد از ياران قائم باشد، پس بايد انتظار كشد و در حالى كه منتظر است، پارسايى و اخلاق نيك را در پيش گيرد. اگر (با چنين حالتى) از دنيا برود و بعد از مرگ او، قائم قيام كند، همانند اجر كسى را دارد كه قائم را درك كند. پس (در كار و عمل) بكوشيد و منتظر باشيد؛ گوارايتان باد اى جماعت مشمول رحمت.
🤲 راه ارتباط با اهلبیت علیهم السلام 🔰🔰🔰
🕋 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ﴿۲۰۰﴾آل عمران 🔰🔰🔰🔰
💠أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ : فِي قَوْلِ اَللَّهِ: « يٰا أَيُّهَا اَلَّذِينَ آمَنُوا اِصْبِرُوا وَ صٰابِرُوا وَ رٰابِطُوا» قَالَ: اِصْبِرُوا عَلَى اَلْفَرَائِضِ وَ صَابِرُوا عَلَى اَلْمَصَائِبِ وَ رَابِطُوا عَلَى اَلْأَئِمَّةِ.
📚التفسير(للعیاشی) ج ۱ ص ۲۱۲
💠..عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ : فِي قَوْلِهِ تَعَالَى يٰا أَيُّهَا اَلَّذِينَ آمَنُوا اِصْبِرُوا وَ صٰابِرُوا وَ رٰابِطُوا قَالَ اِصْبِرُوا عَلَى أَدَاءِ اَلْفَرَائِضِ وَ صَابِرُوا عَدُوَّكُمْ وَ رَابِطُوا إِمَامَكُمْ اَلْمُنْتَظَرَ.
📚تأويل الآيات الظاهرة في فضائل العترة الطاهرة ج ۱ ص ۱۳۳
درس تفسیر صحیفه سجادیه.mp3
19.18M
🤲 ﴿۲۲﴾ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي دَلَّنَا عَلَى التَّوْبَةِ الَّتِي لَمْ نُفِدْهَا إِلَّا مِنْ فَضْلِهِ،فَلَوْ لَمْ نَعْتَدِدْ مِنْ فَضْلِهِ إِلَّا بِهَا لَقَدْ حَسُنَ بَلَاؤُهُ عِنْدَنَا،وَ جَلَّ إِحْسَانُهُ إِلَيْنَا وَ جَسُمَ فَضْلُهُ عَلَيْنَا.
📚دعای اول صحیفه سجادیه علیه السلام
🟢👈 مبحث توبه🔰🔰
🕋 اذْهَبَا إِلَى فِرْعَوْنَ إِنَّهُ طَغَى ﴿۴۳﴾طه
🟢 روش امربه معروف و نهی از منکر از نظر قران 🔰
🕋 فَقُولَا لَهُ قَوْلًا لَيِّنًا لَعَلَّهُ يَتَذَكَّرُ أَوْ يَخْشَى ﴿۴۴﴾ طه
🟢 مهربانی و رحمت خداوند 🔰
🕋 قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ ﴿۵۳﴾زمر
🟢 خدا مشتری 👈 إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ
✅️ انسانها فروشنده متاع
👈 أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ
💠 بها و قیمت و ثمن متاع 👈 بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ
🔰🔰🔰🔰
🕋 إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ ...﴿۱۱۱﴾توبه
✏جلسه ۴۳ درس صحیفه ی سجادیه علیه السلام_آیت الله حسین گنجی اشتهاردی
🗓چهارشنبه ۵ رجب _۱۴۴۵ قمری _ ۲۷ دی_۱۴۰۲هجری شمسی_مدرسه آیت الله بروجردی_قم مقدسه
💠https://eitaa.com/Ayatollah_ganji
🌺 یکی از کارهای اهل بیت تبدیل سازی است ، ولایت کارخانه تبدیل سازی است
👇👇👇👇
🕋...فَأُولَٰئِكَ يُبَدِّلُ اللَّهُ سَيِّئَاتِهِمْ حَسَنَاتٍ...﴿۷۰﴾ فرقان
درس تفسیر قران.mp3
15.66M
🟢 مبحث 👈 در مورد معاد و معاد شناسی و قیامت و آثار آن 🔰🔰🔰
🕋 وَضَرَبَ لَنَا مَثَلًا وَنَسِيَ خَلْقَهُ قَالَ مَنْ يُحْيِي الْعِظَامَ وَهِيَ رَمِيمٌ ﴿۷۸﴾
قُلْ يُحْيِيهَا الَّذِي أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّةٍ وَهُوَ بِكُلِّ خَلْقٍ عَلِيمٌ ﴿۷۹﴾
الَّذِي جَعَلَ لَكُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ ﴿۸۰﴾
أَوَلَيْسَ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ بِقَادِرٍ عَلَى أَنْ يَخْلُقَ مِثْلَهُمْ بَلَى وَهُوَ الْخَلَّاقُ الْعَلِيمُ ﴿۸۱﴾
إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَيْئًا أَنْ يَقُولَ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ ﴿۸۲﴾
فَسُبْحَانَ الَّذِي بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ ﴿۸۳﴾ یس
🕋 لَا أُقْسِمُ بِيَوْمِ الْقِيَامَةِ ﴿۱﴾
وَلَا أُقْسِمُ بِالنَّفْسِ اللَّوَّامَةِ ﴿۲﴾ قیامه
👌درس تفسیر قران_ بررسی آیات قیامت
آیت الله حسین گنجی اشتهاردی
🗓چهارشنبه ۵ رجب _۱۴۴۵ قمری
۲۷ دی_ ۱۴۰۲ _هجری شمسی
مدرسه آیت الله بروجردی_قم مقدسه
💠https://eitaa.com/Ayatollah_ganji
فاطمیه _کلهری.mp3
27.33M
🔮...قَالَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ اَلْقُرْآنُ مَأْدُبَةُ اَللَّهِ فَتَعَلَّمُوا مَأْدُبَتَهُ مَا اِسْتَطَعْتُمْ...
📚بحار ج ۸۹، ص ۱۷
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : قرآن سفره ضيافت خداست. پس تا مى توانيد از ضيافت او فراگيريد.
⛔️ دومی گفت 👈 «حَسْبُنا کتابُ اللهِ»(قران ما را کافی است)
🕋 قران مسائل را بصورت کلی بیان کرده است مسائل جزئی در درون قران است و نیاز به تبین و بیان کننده که معصوم است دارد
👇👇👇👇👇👇👇
خداوند قران را فرستاده و فرموده به حبیبش ، پیامبرش و گفته برای مردم قران را بیان کن
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🕋...وَأَنْزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ...﴿۴۴﴾سوره نحل
⛔️ 👈 این حرف دومی چه بلایی بر سر اسلام و مسلمین آورد
🟢 تخلیه رذائل اخلاقی در ماه رجب ممکن نیست الا به ولایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام
🎤سخنرانی آیت الله حسین گنجی اشتهاردی_چهارشنبه ۲۷ دی _ ۵ رجب _۱۴۴۵ قمری _ فاطمیه کلهری_قم مقدسه
✅️https://eitaa.com/Ayatollah_ganji