eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
❌متن شایعه: تشیع جنازه عباسعلی سلیمانی نشون میده مردم بابلسر چقدر ناراحتن از خنثی شدنش. ✅ پاسخ شایعه: 1️⃣ پوریا زراعتی مجری اینترنشنال فیلمی از تشییع جنازه منتشر کرده که مثلا به جمعیت تشییع کنندگان آیت الله سلیمانی طعنه بزند و جامعه را ضد روحانیت نشان دهد. 2️⃣ اما واقعیت فیلم بالا: در بابلسر رسم است یک جمع خصوصی برای شستشو و طواف دادن پیکر دور ضریح امامزاده ابراهیم جمع می‌شوند، چون با شروع مراسم‌های اصلی حجم جمعیت به حدی زیاد است که نمی‌شود برای این طواف سنتی مجدد اقدام کرد. 3️⃣ تصاویر و حجم جمعیت تشییع پیکر آیت ‌الله سلیمانی آنقدر به این ضدانقلاب فشار آورده که درصدد وارونه جلوه دادن حقیقت برآمده‌اند. 4️⃣ تصویر سمت چپ یکی از چند تشییع باشکوه آیت ‌الله سلیمانی است. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 اگر حادثه عکس اتفاق افتاده بود ! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 حقوق دان مملکت ، برای شهید سبزوار شرط تعیین کرد و در شرایطی ایشان را نفله معرفی کرد! ✍ این درحالی است که قاتلین شهدای امنیت را شهید و رضوان الله علیهم می‌نامد!! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 افشاگری گاردین درباره نخست‌وزیر پیشین انگلیس ✍ گاردین در گزارشی نوشت: لیز تراس، نخست وزیر سابق انگلیس، صورتحساب ۱۲ هزار پوندی برای پوشش هزینه‌های غذا و نوشیدنی، و همچنین حوله و دمپایی‌هایی که در زمان وزارت وی از اقامتگاه Chevening ناپدید شده بودند، دریافت کرده است. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
3⃣4️⃣9️⃣ 🔆 سطل ماست قطعا و قطعا اشتباه است ولی در جنگ‌رسانه: ✍ صدای سطل ماست بیشتر از شلیک گلوله است و شما همچنان تصور میکنید که خبر دسته اول دستتان میرسد 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 ماکرون: تمام نیازهای ضروری اوکراین را تامین می‌کنیم. :::::::::::::::::::::::::::::: ✍ نکته و نظر: وقتی که می گوئیم جاده منطق آمریکا و غرب، یکطرفه هست همین سخن رئیس جمهور فرانسه است. همین کشورها به ما تهمت می زدند شما پول و نفت مردم ایران را به فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و... می دهید. اولا) همین مردم فلسطین، لبنان، سوریه ...، صدام را در جنگ علیه ما محکوم می کردند. ثانیا ) تنها کشوری که در زمان صدام به ایران سلاح می فرستاد همین سوریه بود. ثالثا ) ما پول و نفت ندادیم ولی کمک معنوی کردیم و البته به فرمایش رهبری اگر می توانستیم به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، کمک مادی و تسلیحاتی می کردیم چون راه بسته بود نتوانستیم. ⁉️ حال اگر کمک به دیگر کشورهای در جنگ بد است چرا شما : 🔺 پول مردم فرانسه را صرف نیازهای اوکراین می کنید؟ 🔺 پول مردم تان را به صدام می دادید تا نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند؟ 🔺به دشمنان مردم بی گناه و مستضعف یمن سلاح می فرستادید؟ 🔺به اسرائیل اشغالگر فلسطین انواع کمک های مادی و معنوی و ... می کنید؟ 🔺کشورهای سوریه، عراق و خصوصا افغانستان را با ارسال انواع سلاح‌ها به ویرانه تبدیل کردید؟ 🔺و صدها چراهای دیگر که وقتش در این مقال نیست. ✍ محمدعلی برزگر، مدرس دانشگاه 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
شایعه 1.mp3
31.68M
🔆 یکی از مهمترین ابزارهای جنگ رسانه ای دشمن استفاده از شبکه های اجتماعی است. 🤔 برای هر شبهه پاسخی وجود دارد و هر سخن را بدون تحقیق نباید پذیرفت. 🗣 شایعات عصر پهلوی در دوره رضا شاه 🤴 بیست خیانت مهم رضا شاه مزدور به ایران 📖 پاسخ کامل، دقیق و مستند: از کتاب شایعات رایج فضای مجازی 👆 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🏆 🔆 ایران در میان ۱۰ ابرقدرت آینده جهان در حوزه علم و فناوری ✍ گزارش جدید موسسه سیاست استراتژیک استرالیا، ، ایران را - بالاتر از ژاپن - در میان ده ابرقدرت برتر علم و فناوری قرار می‌دهد. ✍ بر اساس گزارش جدید موسسه سیاست استراتژیک استرالیا (ASPI)، ایران در میان ده ابرقدرت برتر علم و فناوری قرار دارد و رتبه‌ای بالاتر از ژاپن را تصاحب کرده است/ العالم 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
➖ خواندن حمد و سوره در نماز جماعت ✍ سؤال: هنگام نماز جماعت و در ركعت اول و دوم نماز ظهر و عصر آیا مأموم می تواند حمد و سوره را بخواند یا باید ساکت باشد؟ ✅جواب: در ركعت اول و دوم نماز ظهر و عصر بنابراحتیاط واجب، مأموم نبايد حمد و سوره بخواند ولى مستحب است به جاى آن ذكر بگويد. 🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ ترور آقای مطهری 🔰 من از حماقت اینها هم تعجب می‌کنم. اینها نمی‌خواهند که یک فردی مثل آقای مطهری و مثل آقای مفتح را از بین ببرند. اینها وسیله است برای اینکه نهضت را سست کنند و حماقتشان این است که دیده‌اند اینها که هر فردی را که اینها ترور می‌کنند مردم ایران برای نهضت بیشتر وارد میدان می‌شوند. 🌐 دریافت استوری: http://emam.com/posts/view/28770 @EMAM_COM
🖊 کلید خوشبختی یا بدبختی ▪️ امام خمینی(رحمت الله علیه) : همه سعادت‌ها و همه شقاوت‌ها انگیزه‌اش از مدرسه‌هاست و کلیدش دست معلمین است. 📆 شهادت استاد مرتضی مطهری و @EMAM_COM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 ❇️ شغل آدمسازی، شغل انبیاء 🔰 شماها یک‌ شغل بسیار شریفی دارید؛ یعنی شغل آدمسازی؛ یعنی شغل انبیا. همه انبیا، از اول تا آخر، یک کار داشتند و آنکه آدم درست کنند. برای آدمسازی آمده بودند؛ برای هدایت آمده بودند. امام خمینی (رحمت الله علیه)؛ ۲۸شهریور۱۳۵۸ 🌐 بيشتر بخوانيد: http://emam.com/posts/view/1958 @EMAM_COM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 دشمن مخالف اتحاد مردم ایران است ✳️ با هم باشید ⚠️نفری که اتحاد را به هم بزند، علاوه بر معصیت، جنایت بر جمهوری اسلام کرده @EMAM_COM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید : چهارشنبه ها . داستان هایی از علما ✅امام صادق عليه السلام : لَيسَ مِنّا مَن لَم يُصَلِّ صَلاةَ اللَّيلِ از ما نيست كسى كه نماز شب نخواند. ✍المقنع : 131
❌ متن شایعه: رئیسی وضعیت کمی و کیفی خودرو در کشور مورد تائید است. ✅ پاسخ شایعه: 1⃣ اینترنشال بعد از جلسه استیضاح وزیر صمت در مجلس، صحبت رئیس جمهور درباره وضعیت خودرو از منظر دولت و مجلس را تحریف کرد. 2⃣ وقتی اینترنشنال فرق "تاکید" و "تایید" را نمی‌داند و در روز روشن صحبت‌های رئیسی در جلسه استیضاح را با تیتر تحریف می‌کند با اینکه اصل ویدئو را هم منتشر کرده و اینکه می‌داند بیشتر مخاطبان فقط به خواندن تیتر اکتفا می‌کنند. 3⃣ در شبکه‌های اجتماعی هدف جلب توجه مخاطب است و تیترها نقش قلاب را ایفا می‌کند. و یکی از مشکلات کاربران شبکه‌های اجتماعی تیتر خوانی است. کاربران تیتر خوان فقط به تیتر خبر نگاه کرده و هیچ توجهی به متن خبر نداشته و با هم درک با توجه به فرامتن اظهار نظر اظهار نظر می کنند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
معلمان خیلی مقام بزرگ دارند و خیلی مسؤوليت بزرگ، اگر معلمان ما کوتاهی کنند در تعلیم، مسئول هستن. معلمین هستند که می توانند مملکت را حفظ کنند. 📚صحیفه نور، جلد ۶،صفحه ١٣٩ شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم گرامی باد.🌹 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 ‏از زمانی که خبر شهادت شهید الداغی منتشر شد حتی یک فرد یا رسانه مذهبی نگفت که این شهید بسیجی و سپاهی و حزب‌اللهی بوده و همه با عنوان ‎ از او یاد کردند ✍ اما براندازان بعد از دو روز سکوت، بلافاصله بعد از انتشار عکس‌های شهید و همسرش که حجاب کاملی نداشت، زبان باز کردند و برای مصادره این شهید بزرگوار گفتند ببینید، حجاب همسرش کامل نیست، برای دختران ایرانی هم جان می‌دهد پس با ماست و علیه جمهوری اسلامی است و اصلا اعتقادی به دین و اسلام ندارد 👈 اما صبح دیروز مصاحبه‌ای از همسر شهید منتشر شد و او نیز همسرش را باغیرت و مرد خواند و از مصادره‌های بی‌جای جریانات سیاسی گله کرد. ✅ عکس های شخصی رو پخش کردن که بگن بسیجی و حزب اللهی نبوده. ممنون که زحمت ما رو کم کردید، حرف ما هم همینه. بسیجی و حزب اللهی که معلومه میره وسط، اینکه یه آدم عادی رفته از جونش گذشته یعنی هنوز ارزش های اخلاقی زنده است و اونی که میگه جایی در جامعه اسلامی… 😈 جالب اینکه براندازانی که تا دیروز هشتگ ‎ می‌زدند امروز می‌خواهند ‎ را مصادره سیاسی کنند! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 کم کاری رسانه ملی 🔹اگر آن دو دختر پوشش کاملی داشتند، باز هم مورد تعرض حیوانات وحشی قرار می گرفتند؟ 🔹رسانه ملی چرا این بُعد را تبیین نمی کند؟ 🔹چرا نمی گوید نخستین ثمره برخورد حاکمیت با بدپوششی، تامین امنیت همان زن بدپوشش است؟ 🔹چرا گزارشی از تاثیر ولنگاری در کاهش بانوان منتشر نمی کند؟! 🔹چرا با زنان مطلقه بدپوشش مصاحبه نمی کند تا تاثیر ولنگاری در را روایت کنند؟! 🔹سرانجام شوم فرزندان طلاق که چوب بی‌غیرتی پدر و بی‌حیایی مادر را می خورند، سوژه تاثیرگذاری برای تبیین حجاب است و... ❌آقای دکتر جبلی، آقا وحید جلیلی وسایر اعزه! به شدت کم کاری می کنید! حمیدرضا الداغی 🖊️ محمد کرباسی 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
4⃣4️⃣9️⃣ 🔆 بررسی ترفندهای خبرسازی ✍ در این ویدئو با بیان نمونه‌ای از بی‌بی‌سی، چگونگی ترکیب اخبار درست و غلط برای روایت‌سازی توضیح داده می‌شود. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 آزمایش موفق موتور ایرانی هواپیما با حضور رئیس‌جمهور 🌹با حضور رئیس جمهور در شرکت مپنا موتور کاملا ایرانی هواپیما ساخته شده در گروه صنعتی مپنا با موفقیت آزمایش شد. """"""""""""""""""""""""""""""""""""" ✍ نکته و نظر: 🌹ایرانی موتور هواپیما می سازد، چرا موتور پراید و ... نمی تواند بسازد؟ نمی تواند یا باند قدرت و ثروت نمی گذارند بسازند؟ پاسخ مشخص است؛ آنهایی که: 🔹یک شبه دلار را بالا و پایین می کنند. 🔹کارخانجات را تعطیل می کنند. 🔹 قیمت ماشین را به مصلحت خویش نرخ گذاری می کنند. 🔹آن هایی که تجمل گرایی و اشرافی گری را در نماز تبلیغ می کردند. ⬅️ و این ماجراها و بحران سازی ها ادامه دارد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد و مردم را نسبت به آینده ناامید کنند. اما این انقلاب که با خون شهدای مظلوم خصوصا شهید غیرت دیروز سبزوار ( حمیدرضا الداغی) که مظلومانه با چاقو سوراخ سوراخش کردند امیدشان را ناامید خواهد کرد. ✍ محمدعلی برزگر ، مدرس دانشگاه 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 سند خیلی محرمانه رژیم پهلوی درباره آیت الله مطهری ✍ بر اساس این گزارش، دست نوشته شهید در زندان موقت شهربانی به مناسبت قیام مقدس ۱۵ خرداد ۴۲ در کنار کارت شناسایی معلم شهید در دانشگاه تهران را در تصویر مشاهده می‌کنید. 📄 در این سند محرمانه نوشته شده؛ تدریس نامبرده در دانشکده الهیات و سایر دانشکده‌ها از نظر سیاسی به مصلحت نمی‌باشد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 یاسمین پهلوی : فقر مردم به ما مربوط نیست، اوقات اعلی حضرت را خراب نکن! 👈 اینها حتی مردمداری هم نمیکنند چهارتا طرفدار داشته باشند! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
9⃣0️⃣4️⃣ 🔆 مقایسه قیمت خودروها از ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۲ ✍ ۷ سال به اندازه یک قرن 🔘 بی کفایتی مسئولان و وعده های پوچ و دروغ مردم را به اندازه یک قرن پیر کرده 🚘 عدم رسیدگی مسئولان دولتی و مجلس و قوه قضائیه درمورد خودرو، صد برابر بی بی سی و اینترنشنال ضد انقلاب تولید کرده. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.