eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆 به نوشته روزنامه گاردین، آمار نشون داده به طور متوسط هر ۱۰ دقیقه، یک کودک در غزه کشته میشه. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
📚 حکم شرعی اشاعه فحشاء ✅ یکی از گناهان کبیره اشاعه فحشاء می باشد که در آیات قرآن، موضوع اشاعه فحشاء با لحنى بسیار شدید و فوق العاده کوبنده محکوم شده است زیرا از ‏گناهانی است که جو جامعه را آلوده و فاسد می‌کند و گناه را در نظر مردم کوچک و آلودگی به گناه را آسان می‌کند. 🔶 اشاعه فحشا یعنی نشر دادن گناه و معصیت که به شکلهای مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد که به چند مورد اشاره می شود: 1️⃣. تشویق مردم به گناه مثل اینکه شخصی دوستش را به گوش کردن آهنگهای حرام یا ‏مصرف مواد مخدر یا شرکت در مجالس گناه تشویق کند. 2️⃣. ارتکاب گناه در ملأ عام و آشکارا مثل اینکه خانمی بطور علنی با زینت و آرایش و پوشش غیر شرعی در جامعه حاضر شود. 3️⃣. نشر دادن گناه در جامعه مثل اینکه دروغ یا تهمتی یا رابطه خلاف عفت و حیا را در فضای مجازی پخش کند. 🏷 پی‌نوشت: آیت الله سیستانی، فقه برای غرب نشینان، معاملات، فصل 4 م 264 و فصل 9 م 518 🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
✅رسول خدا صلى الله عليه و آله  نَعوذُ بِاللّه ِ مِن عِلمٍ لا يَنفَعُ ؛ و هُوَ العِلمُ الّذي يُضادُّ العَمَلَ بِالإخلاصِ .  به خدا پناه مى بريم از دانشى كه سود نمى بخشد و آن دانشى است كه دشمنِ عملِ خالصانه باشد.; بحار الأنوار: 2/32/23.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✔️رسول اللّه صلي الله عليه و آله : مَا اتَّخَذَ اللّه ُ إبراهيمَ خَليلاً إلاّ لإِِطعامِهِ الطَّعامَ ، وصَلاتِهِ بِاللَّيلِ وَالنّاسُ نِيامٌ . خداوند ، ابراهيم را به دوستى نگرفت ، مگر به خاطر غذا دادنش [به مردم] و نماز خواندنش در شب ، به هنگامى كه مردم در خواب اند . علل الشرائع : ص 35 ح 4 .
💠 قدس با اسلحه‌های گرم تا كى به جاى مقابله با دشمنان اسلام و براى نجات قدس از اسلحه گرم و قدرت نظامى و الهى غفلت نموده و با كارهاى سياسى و برخوردهاى سازش‌كارانه با ابرقدرت‌ها وقت گذرانده و به اسرائيل مهلت جنايت‌هاى بى‏امان داده و شاهد قتل‌عام‌ها بايد بود؟ آيا سران قوم نمى‏دانند و نديده‏اند كه مذاكرات سياسى با سياستمداران قدرتمند و جنايتكاران تاريخ، قدس و فلسطين و لبنان را نجات نخواهد داد و هر روز بر جنايات و ستمگري‌ها افزوده خواهد شد؟ بايد براى آزادى قدس از مسلسل‌هاى متكى بر ايمان و قدرت اسلام استفاده و بازي‌هاى سياسى را كه از آن بوى سازشكارى و راضى نگه داشتن ابرقدرت‌ها به مشام مى‏رسد كنار گذاشت. 📚صحیفه امام؛ جلد 15؛ صفحه ۶۰ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 شبکه منوتو هم تعطیل می‌شود 🎬 سکانس جدید ورشکستگی جبهه ضد ایرانی ✍ شبکه منوتو که یکی از رسانه‌های جریان ضد ایرانی است و به‌عنوان رسانه رپورتاژی سلطنت‌طلبان و بهائیت در ایران شناخته می‌شد، در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از احتمال تعطیلی این شبکه خبر داد. 📲 این پیام که با امضای کیوان و مرجان عباسی روسای بهایی این شبکه منتشر شده است، اعلام کرده احتمالاً تا آخر ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ به پخش ادامه می‌دهند و در ادامه با این شبکه خداحافظی می‌کنند. 📺 آنها در این اطلاعیه اعلام کردند روندی را برای پایان این شبکه آغاز کردیم و مدعی شدند در تامین نیازهای مالی با مشکلاتی روبه‌رو هستند! ✅ بعد از اغتشاشات سال گذشته که جبهه ضد ایران با ناکامی روبه‌رو شدند، رسانه‌های ضد انقلاب با بحران اعتبار و ریزش مخاطب روبه‌رو شدند. شبکه ایران‌اینترنشنال نیز که پیشتر از سوی سرمایه‌داران سعودی تأمین اعتبار می‌شد، مجبور شد با تغییر کارفرما به دامان صهیونیست‌ها کوچ کند. / تسنیم 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
جلسه ۶۰۰ . حکمت ۴۷۵ . ۲۲.۸.۱۴۰۲.m4a
7.18M
🔊 نمی از یمی (شرح نهج البلاغه) . جلسه ۶۰۰ ✔امام علی علیه السلام : الْقَنَاعَةُ مَالٌ لَا يَنْفَدُ. قناعت ثروتى است پايان ناپذير.   ✍نهج البلاغه . حکمت ۴۷۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ آیا اسرائیلی ها پوست و اعضای بدن شهدای فلسطینی را می دزد و برای درمان استفاده می کند؟ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🌷 معمار میلیاردری که شهید مدافع حرم شد 🔆 حاج حبیب بدوی جزو کسانی بود که دنیا به صورت تمام عیار به او رو کرد و همه چیز داشت ولی او خیلی به دنیا میدان نداد. ✍ جنگ سوریه و جسارت به حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها که راه افتاد کار و زندگی‌اش را رها کرد و چسبید به جنگ و جبهه؛ درآمد قابل توجه و کسب و کار پر رونقی هم داشت، اما شهید حبیب بدوی خیلی ساده از همه دلخوشی‌های دنیا دل کند و رفت تا به آرزویش یعنی شهادت برسد و در نهایت ۲۰ آبان ۱۳۹۶ در البوکمال سوریه به یاران شهیدش پیوست. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 شوک بزرگ برای دوستداران زلنسکی ✍ همسر زلنسکی که پاییز سال گذشته بنیاد خیریه‌ای رو جهت کمک به کودکان اوکراینی تو اروپا تاسیس کرد ظاهرا متهم به قاچاق کودکان و فروش به پدوفیلی‌ها شده... 📌 تیتر خبرگزاری The intel drop که با عنوان : شکار کودکان: بنیاد اولنا زلنسکا که در طرح‌های قاچاق کودکان شرکت دارد، همه رو شوکه کرد... 👈 ظاهرا روزنامه نگاران اسنادی به دست آوردن که بچه ها از طریق این خیریه به بازار پدوفیلی‌ها روانه میشوند! ✍سیزیف 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 پهلوی های طرفدار همجنس‌گرایی ✍ رضا پهلوی در جمع حامیان همجنس‌گرایان آمریکا: «از حقوق همجنس گرایان دفاع می‌کنم» ایشان افزودن: زمان پدرش همجنس گرایی در آزادی کامل بوده. ⁉️ نمی دونیم چرا نگفت عکس باباش رو زده بودن رو مجله همجنس گرایان!!!؟؟؟ 🌐https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-78/916697-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D9%87%D9%84%D9%88%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7-%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%81-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%88%D8%A7%DA%A9 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆ردیدگاه متناقض بهائیت درباره زن و حجاب ✍ دین مبین اسلام، با توجه به لطافت‌هایی که خدای متعال در وجود زن نهاده، با هدف حفظ شخصیت زن و برای حفظ گوهر او از آسیب‌ها، حضور زن در اجتماع را در صدف حجاب لازم و ارزشمند می‌داند، از این‌رو نمی‌توان حتی برای رسیدن به هدف‌ها و آرمان‌ها، از وجود زن سوءاستفاده کرد. 👈 اما گویا چنین دیدگاهی در بهائیت وجود نداشته و پیشوایان بهائی معتقدند که هدف، وسیله را توجیه می‌کند. از این‌رو پیشوایان بهائی، با اتخاذ رویکردی متناقض نسبت به زن، شخصیت او را به بازی گرفته‌اند. آن‌ها از یک‌سو به عنوان مدافع حقوق زن‌ها، حجاب اسلامی را عامل توهین به شخصیت زن و مانعی برای پیشرفت او معرفی می‌کنند و از سویی دیگر، شایستگی زن‌ها را برای حضور در بالاترین مرکز تصمیم‌گیری خود (بیت العدل) منکر می‌شوند. 📌 آری؛ ناگفته روشن است که تشکیلات ضددینی بهائیت، در تلاش است تا تنها از جذابیت‌های زن، در پیشبرد اهداف خود استفاده کند. همچنان که پیشوایان بهائی با سوءاستفاده از تأثیرگذاری لطافت زن، حکم می‌دهند: «ای أمة الله (زن بهائی) جمیع اوقات را صرف تبلیغ کن». 👩🏻 بانوان بی حجاب و کم خود را کالا نکنید از خواب غفلت بیدار شوید به کجا چنین شتابان..... 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
7⃣4⃣6⃣ 🔆 روزانه ۴ هزار تن گاز مایع (LPG) در کشور گم می‌شود! ✍ عضو کمسیون انرژی مجلس: از وضعیت نابسامان توزیع گاز مایع در کشور سوءاستفاده می‌شود؛ یک مسئول وزارت نفت در پاسخ به نامه رئیس‌جمهور گفت تولید گازمایع در کشور روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ تن است، که ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن برای مصرف کشور کافی است و مابقی آن مشخص نیست در کجا استفاده می‌شود. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🚀 ساخت توربوجت هواپیماهای ۲ و ۴ نفره در ایران💪 موتور توربوجت TJ-HP۱ بر روی هواپیماهای ۲ نفره و ۴ نفره استفاده خواهد شد، اما با اِعمال تغییراتی بر روی این موتور قابلیت تولید برق رو هم خواهد داشت. بنابراین شرکت‌هایی که در حوزه صنعت هوایی و حتی شرکت‌هایی که در زمینه برق کار می‌کنند می‌توانند از این موتور، برای تولید انرژی استفاده کنند ... 🌐karafarinnews.ir/x8rv 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 تصاویر ماهواره‌ای نشان داد؛ 88 تانک اسرائیلی ناپدید شده‌اند! ✍ شبکه الجزیره با تحلیل تصاویر ماهواره‌ای، خبر داده است که تعداد تانک‌های اسرائیل از 383 تانک در سوم نوامبر به 295 تانک در هشتم نوامبر کاهش یافته است که نشان از انهدام و خروج آنها از خدمت بر اثر حملات مجاهدان القسام دارد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 ۴۰ حمله در ۲۰ روز گذشته به نیروهای نظامی آمریکا در منطقه 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
. وقتی یه نفر به دلیل بیماری بیمارستان بستری میشه و خب طبیعتا تو بیمارستان ممکنه از انسان خون بره یا کنترل ادرار نداشته باشه در این حالت بدن نجسه دیگه و امکان حمام رفتن هم نیست .. و در هیچ حالت هم نماز از انسان ساقط نیست ... حالا سوال بنده اینجاست چطور میشه با بدن نجس نماز خواند آیا مورد قبول پروردگار واقع میشه ؟ و اینکه آب برای بدن بیمار هم ضرر نداره میتونه وضو بگیره اما چون بدن نجسه بازم میشه وضو گرفت یا باید تیمم کرد؟ نماز خواندن این افراد با لباس وبدن نجس اشکال ندارد ونیاز نیست نمازهای خوانده شده با این وضعیت را قضا کنند. و در این صورت وضو گرفتن اگر در اعضای وضو نجاست نباشد صحیح است. 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
✔️پيامبر اکرم صلى الله عليه و آله المؤمنُ مُكَفَّرٌ . مؤمن [با همه خوبيهايش به مردم ، ]مورد ناسپاسى قرار مى گيرد.; كنز العمّال : 684 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ رسول خدا صلى الله عليه و آله أبغَضُ النّاسِ إلَى اللّه ِ ثلاثةٌ ; مُلحِدٌ في الحَرَمِ ، و مُبْتَغٍ في الإسلامِ سُنّةَ الجاهِليّةِ ، و مُطلِبُ دَمِ امرئٍ بغير حقّ لِيُهرِيقَ دمَهُ .; مبغوض ترين مردمان نزد خدا سه نفرند; آن كه در حرم (مكّه) ستم كند، و آن كه در اسلام پيگير سنّتى جاهلى باشد و آن كه خواهان به ناحق ريخته شدن خون كسى باشد.; كنز العمّال : 43833.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 خاطره جالب رهبر انقلاب از مجلسی که علامه طباطبائی، امام خمینی(رحمت الله علیه) را استاد خود خطاب کرد 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲 | روایت جدید رهبر انقلاب درباره تنظیم شجره‌نامه ایشان توسط علامه طباطبائی 💻 Farsi.Khamenei.ir