eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆 سند خیلی محرمانه ساواک در تاریخ 18 بهمن 37 در خصوص قمارخانه اختصاصی دربار ‎رژیم پهلوی و عیاشی خواهر و برادر محمد رضا شاه 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
4⃣5⃣6⃣ 🔆 کمی از صهیونیستها یاد بگیریم! ✍ یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی به رادیو ارتش این رژیم: "فشارها بر ما (صهیونیست‌ها) فقط است، و هیچ فشاری از سوی هیچ کشوری بر ما برای توقف عملیات (تجاوزات) در بیمارستان الشفاء غزه وجود ندارد." 🗣 این سخن مسئول امنیتی در رژیم صهیونیستی یعنی اینکه این همه فشار رسانه‌ای بر ما تاثیر نمی‌گذارد و کار خودمان را انجام می‌دهیم. یعنی اینقدر حاضر هستند که نسبت به مسیر باطل خود اصرار داشته باشند. 🔘 این را بگذارید کنار برخی مواضع و عملکرد مسئولین ما که با فضاسازی رسانه‌ای، هشتگ‌بازی و یا هجمه چند اکانت متعلق به بی‌بند و بارها و یا متعلق به کند فهم‌های سیاسی و فرهنگی حاضر می‌شوند از مبانی دینی و اصول انقلاب، کنند. 👩🏻 موضوع مقابله با بی‌بند و باری و کشف حجاب، نمونه بارز انفعال و ترس برخی از مسئولین از فضاسازی و هیاهوی رسانه است. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 ترکیب جمعیتی دانشجویان خارجی دانشگاه های آمریکا. 🔘 به نظرتون براندازهای چین و هند و کره جنوبی و کانادا هم بخاطر اینهمه دانشجویی که در خارج از کشورشون دارند کشورشونو تحقیر میکنند؟! اونا هم اسم تحصیل در خارج رو فرار مغزها میگذارند؟! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
✅موسى عليه السلام : مَن قَطَعَ قَرينَ السَّوءِ فَكَأَنَّما عَمِلَ بِالتَّوراةِ . هركه از همنشين بد بِبُرد ، گويى به تورات عمل كرده است! جامع الأخبار : 508 / 1413
❇️ اتحاد، گمشده مسلمانان 🔰 اگر توحید کلمه باشد، چطور می‌توانند فلسطین را از دستتان بگیرند؟ @EMAM_COM
🟢 اگر بتوان با یک دروغ، گناهکاران را «توبه کار» و همه مردم را «نماز شب‌خوان» کرد، آیا اسلام  اجازه گفتن چنین دروغی را می‌دهد؟ 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅رسول خدا صلى الله عليه و آله  خَيرُ الأصحابِ مَن قَلَّ شِقاقُهُ و كَثُرَ وِفاقُهُ .;  بهترين ياران كسى است كه نا سازگاريش اندك باشد و سازگاريش بسيار .; تنبيه الخواطر : 2/123 .
💠 بسیج؛ لطف خدا به ملت ایران است تشكيل بسيج در نظام جمهورى اسلامى ايران يقيناً از بركات و الطاف جليه خداوند تعالى بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامى ايران ارزانى شد. در حوادث گوناگون پس از پيروزى انقلاب خصوصاً جنگ، بودند نهادها و گروه‌هاى فراوانى كه با ايثار و خلوص و فداكارى و شهادت طلبى، كشور و انقلاب اسلامى را بيمه كردند. ولى حقيقتاً اگر بخواهيم مصداق كاملى از ايثار و خلوص و فداكارى و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهيم، چه كسى سزاوارتر از بسيج و بسيجيان خواهند بود! بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پرثمرى است كه شكوفه ‏هاى آن بوى بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مى ‏دهد. 📚صحیفه امام؛ جلد ۲۱،صفحه ۱۹۴ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
29.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆 بالاخره تونل لو رفت! ✍ به تازگی نخست وزیرسابق اسرائیل اطلاعاتی از تونل زیر بیمارستان شفا داده است که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. در این ویدئو به بررسی این خبر می‌پردازیم 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
❌ میگن : در غزه که یک باریکه است ۱۵۰ بیمارستان بزرگ و تخصصی وجود داشته که ۵۰ واحد از آنها را اسرائیل زده ! (آمار بهداشت جهانی ) در کل استان های زنجان و اردبیل با همین مقدار جمعیت فقط ۳۹ بیمارستان وجود دارد البته اگر بشود برخی بیمارستانها مثل بیمارستان ۴۰ تختخوابی آب بر و ماهنشان و سلطانیه را بیمارستان نامید ! حالا ملت ظالم فلسطین نیاز به کمک دارد یا مردم مظلوم ایران ؟!!!! در غزه ۲۳ هتل ۴و ۵ ستاره وجود دارد! در استان های زنجان و اردبیل فقط ۶ هتل ۴ و ۵ ستاره ...! در غزه هفت بیمارستان تخصصی روانپزشکی وجود دارد در دو استان نامبرده هیچ ..! در غزه میانگین مصرف گوشت برای هر نفر ۴۳ کیلوگرم در سال یعنی یک خانواده ۴ نفری در سال ۱۷۱ تا ۱۸۰ کیلو گوشت قرمز می خورد بجز ماهی و مرغ و .... میانگین مصرف گوشت در برخی استان های ایران کمتر از ۵کیلو در سال هست یعنی ۲۰ کیلو در سال برای یک خانواده چهارنفره! بعبارتی یک نهم غزه ای مظلوم....! حالا پول بریزید به حساب کمیته امداد برای کمک به مظلومان غزه!!!! ✅ میگیم : 1️⃣ عدم ارجاع مخاطب به منبع و ارائه آمارهای دروغ در چنین شبهاتی ترفند همیشگی شبهه افکنان می باشد. 2⃣ طبق جدیدترین آمار کل بیمارستان‌های غزه ۳۶ تاست نه ۱۵۰تا! بنابر گزارش العالم، 22 بیمارستان از 36 بیمارستان غزه به طور کامل از فعالیت باز ایستاده اند و بقیه بیمارستان‌ها تجهیزات پزشکی برای ادامه عملیات های جراحی حساس و ارائه مراقبت های ویژه ندارند. 🌐https://fa.alalam.ir/news/6748613/ 3⃣ چنانچه طبق ادعای نویسنده جمعیت غزه با جمعیت دو استان زنجان و اردبیل برابر باشد؛مقایسه تعداد تخت‌های بيمارستانی دروغ گویی وی را آشکار می‌کند در نوار غزه۳۰۲۶ تخت بیمارستانی است. 🌐http://qodsna.com/fa/377140/ در حالی که مجموع تخت‌های بيمارستانی در دو استان مذکور ۴۰۰۰ تاست. استان اردبیل در حال حاضر از ۲ هزار و ۳۰۰ تخت فعال بیمارستانی برخوردار است. 🌐https://irna.ir/xjBxjG وجود بیش از ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی فعال در بیمارستان‌های زنجان 🌐https://www.google.com/amp/s/www.tebna.ir/amp/200429/ 4⃣ توجه به گزارش زیر کذب بودن ادعای نویسنده در خصوص سرانه گوشت در نوار غزه را مشخص میکند: مطالعه‌ای که دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا و دانشگاه القدس در قدس برای سازمان بین‌المللی کایر (CARE) انجام داده‌اند، حکایت از درصد بالای سوء تغذیه در میان جمعیت فلسطینی ساکن در نوار دارد. 🌐B2n.ir/a43508 5⃣ این روزها که ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی شبانه روز بر سر مردم مظلوم غزه انواع اقسام بمب ها را فرو میریزد؛ آیا حواسمان هست که در جنگ رسانه‌ای مزدوران این رژیم جعلی در حال بمباران کل مردم دنیا با انواع و اقسام اخبار فیک و شایعه و شبهه هستند و ملت ایران در مرکز این بمباران قرار دارند؟! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 سوتی عجیب بی‌بی‌سی/ BBC خبر ۶ سال پیش را به‌عنوان «خبر فوری» دوباره منتشر کرد! ✍ بی‌بی‌سی فارسی به بهانه خبر عصر امروز تیراندازی مقابل بیمارستان شفا یحیاییان، در گافی عجیب اقدام به انتشار خبر حمله داعش به مجلس شورای اسلامی در سال 1396 در سایت و فضای مجازی خود کرد. 🔹بی‌بی‌سی فارسی دقایقی پس از انتشار این خبر، وقتی متوجه گاف خود شد و پلیس طی بیانیه‌ای اتفاقات عصر امروز در حوالی میدان بهارستان را بطور کامل تشریح کرد، BBC متوجه سوتی بزرگ خود شد و خبر را از سایت و فضای مجازی خود حذف کرد. 🔹گاف BBC فارسی به اینجا ختم نمی‌شود و نکته جالب دیگر، انتشار مصاحبه‌ای به نام «غلامعلی جعفری ایمن‌آبادی» به‌عنوان نماینده مجلس درباره حوادث امروز است درحالیکه ایمن‌آبادی الان اصلا نماینده مجلس شورای اسلامی نیست و دوره فعلی مجلس تا چند ماه دیگر پایان می‌یابد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 شایعه ترور دو فرمانده مقاومت عراق در بغداد کذب است ✍ پیش از ظهر روز سه‌شنبه، برخی کانال‌های خبری عراقی با انتشار خبر بمباران پهپادی یک خودروی نظامی در اتوبان ابوغریب در جنوب شهر بغداد، مدعی ترور دو نفر از فرماندهان مقاومت عراق شدند. 🗣 این کانال‌های خبری مدعی شده بودند که در جریان بمباران این خودرو، شیخ «قیس الخزعلی» فرمانده گروه عصائب اهل‌الحق و شیخ «اکرم الکعبی» فرمانده گروه النجباء عراق ترور شده‌اند. 👈 بنابر اطلاع خبرنگار «نورنیوز» در بغداد، این شایعه صحت نداشته و خودرویی که مورد هدف قرار گرفته خالی بوده است. 🌐https://NourNews.ir/n/155709 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 بدترین، زشت ترین و خسارت بار ترین کار در مقابل فرهنگ مهاجم از زبان رهبر انقلاب ✍ رهبر انقلاب فرمودند:" در مقابل فرهنگ مهاجم، بدترین کار، است؛ زشت‌ترین کار، است؛ خسارت‌بارترین کار، است. فرهنگ مهاجم نباید ما را منفعل بکند؛ حداکثر این است که بگوییم خیلی خب، ما در مقابل این نمیتوانیم یک حرکتی انجام بدهیم، اما منفعل هم نمیشویم. منفعل شدن و پذیرفتن تهاجم دشمن، خطایی است که بایستی از آن پرهیز کرد. " 🌐https://khl.ink/f/24721 👈 آنگاه برخی از مسئولین ما در زمانی که دشمن در حال بمباران فرهنگ و اخلاق جامعه است، می خواهند مثلاً با وسط بازی _ بخوانید انفعال و ترس _ اوضاع را به قول خودشان مدیریت کنند. حال اینکه با این وسط بازی ، تهاجم دشمن را پذیرفته اند و کشور را تا استحاله فرهنگی پیش می برند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 وضعیت مشکوک در شبکه اجتماعی ایکس؛ تفرقه‌افکنی با روش جدید ✍ پس از آنکه موضوع مطالبه اخراج مهاجران افغانی در شبکه‌های اجتماعی مختلف پررنگ شد، حالا روش‌های جدید برای تحریک مردم افغانستان علیه ایران توسط عناصر مشکوک، در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) در حال اجراست. 👈 لازم به ذکر است که رزمندگان مسلمان از کشورهای مختلف به فرماندهی سرلشکر شهید سلیمانی با نابود کردن حکومت گروهک تروریستی داعش، نقشه‌های رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش را نابود کردند. 📌 ادعای سوءاستفاده از رزمندگان تبعه افغانستان در حالی مطرح می‌شود که همه رزمندگان مقاومت اعم از عراقی، ایرانی، پاکستانی. افغانستانی، لبنانی و... برای نیل به یک هدف واحد و دفاع از حرم عمه سادات، با اتحادی ناگسستنی وارد میدان نبرد شده بودند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆‏ در تاریخ خواهند نوشت وقتی دو میلیون ازعزیزان سنی مذهب بین کشورهای سنی زیرچکمه های صهیونیست جان می دادند فقط فرزندان علی «علیه السلام» به یاری شان شتافتند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 هاآرتص گزارش داد:- هلیکوپترهای ارتش اسرائیل مسئول کشتن شرکت‌کنندگان در فستیوال موسیقی بوده‌اند. ✍ حماس اطلاعی از برگزاری فستیوال موسیقی نداشت! بسیاری از شرکت کنندگان در هنگام فرار توسط هلیکوپترهای اسرائیلی کشته شدند. 🔘 چقدر داستان ساختند در مورد حمله‌ی حماس به آن جشن کذایی و اذهان جهانیان را مخدوش کردند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 ربع پهلوی حتی از سوال مجری درباره بازگشت و زندگی در ایران ناراحت می‌شود، بعد ادعای دغدغه برای ایران و ایرانیان را می‌کند ✍ رضا پهلوی در گفتگو با پاتریک بت داوید، مجری آمریکایی از سوال مجری درباره بازگشت و زندگی در ایران ناراحت می‌شود و می‌گوید «شما مدام این سوال را می‌پرسید؛ ولی نیازی نیست ما به جایی سنجاق بشویم. زندگی من و فرزندانم در آمریکاست و همه دوستان من و کسانی که می‌شناسم در آمریکا هستند.» 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
جلسه ۶۰۵ . حکمت ۴۸۰ . ۱.۹.۱۴۰۲.m4a
7.98M
  🔊 نمی از یمی (شرح نهج البلاغه) . جلسه ۶۰۵ ✔امام علی علیه السلام : إِذَا احْتَشَمَ الْمُؤْمِنُ أَخَاهُ، فَقَدْ فَارَقَهُ. هنگامى كه مؤمن، برادر باايمانش را به خشم آورد و شرمگين سازد اسباب جدايى از او را فراهم كرده است. ✍نهج البلاغه . حکمت ۴۸۰
🏆 ☫ 🇮🇷 تولید موکت از بطری‌ پلاستیکی 🔆 خبر جالب و خوشِ محیط زیستی 🥤بطری‌های پلاستیکی سال‌های طولانی در طبیعت باقی می‌مانند که در این مدت به علت تابش نور خورشید، تجزیه و وارد منابع آب و خاک و در نهایت احتمالا وارد بدن انسان می‌شوند! 🏅حالا به هدفِ حفاظت از محیط‌زیست و سلامت انسان‌ها، یکی از واحدهای صنعتی موفق به تولید موکت از این بطری‌ها شده و توانسته رتبه سوم در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست رو دریافت کند. 🌐https://irna.ir/xjNRxB 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
تفاوت نماز جماعت و فرادا چیست؟ در نماز جماعت چه چیزهایی را باید رعایت کنیم ؟ ✅در نماز جماعت باید تمام کارها را بدون فاصله و بعد از امام جماعت انجام داد ✅در نماز جماعت نباید در رکعت اول و دوم حمد و سوره را بخوانیم ✅در نماز جماعت ذکرهایی که همراه با امام جماعت خوانده می شود را آهسته بخوانیم ✅صف های منظم داشته باشیم و سکوت و نظم را رعایت کنیم ❇️مورد تفاوت نماز جماعت با نماز فرادا باید بگم که در درجه اول : ✅پاداش نماز جماعت از نماز فرادا بیشتر می‌باشد . ❇️تفاوت دیگر این که ✅در نماز جماعت نباید در رکعت اول و دوم حمد و سوره را بخوانیم . ✅همچنین باید تمام کارها را بدون فاصله وبعد از امام جماعت انجام داد. یعنی نمی توانیم در ادا نماز جماعت سبقت بگیریم و باید با امام جماعت پیش بریم. 🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
📚رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله : يَقولُ اللّه ُ عزّ وجلّ : لَأقْطَعَنَّ أملَ كُلِّ مُؤمنٍ أمَّلَ دُوني بالإياسِ . خداوند عز و جل مى فرمايد: بى گمان ، اميد هر مؤمنى را كه به غير من اميد بندد، قطع مى كنم. صحيفة الإمام الرضا : 276/20 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 انیس جان‌ها... 🔹مرا ز رحمت‌ و لطف‌‌ و عطا پذیرفتی 🔹چه شد که با همه جرم‌ و خطا پذیرفتی (علیه السلام) 📡 کار ما حکایتِ واقعیت‌ها با زبان تصویر است 🖥 @studio_hekayat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋اللَّهُ يَعْلَمُ مَا تَحْمِلُ كُلُّ أُنْثَىٰ وَمَا تَغِيضُ الْأَرْحَامُ وَمَا تَزْدَادُ ۖ وَكُلُّ شَيْءٍ عِنْدَهُ بِمِقْدَارٍ ﴿٨﴾ 🍀خدا [حالات، صفات و زمان ولادت] جنین هایی را که هر انسان و حیوان ماده ای آبستن است، و آنچه را رحم ها [از زمان طبیعی حمل] می کاهند و آنچه را می افزایند، می داند؛ و هر چیزی نزد او اندازه معینی دارد. (۸) 🕋عَالِمُ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ الْكَبِيرُ الْمُتَعَالِ ﴿٩﴾ 🍀دانای نهان و آشکار و بزرگ و بلندمرتبه است. 👌فرازی بسیار ناب و شنیدنی از مرحوم استاد عبدالباسط