eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆 سوتی عجیب بی‌بی‌سی/ BBC خبر ۶ سال پیش را به‌عنوان «خبر فوری» دوباره منتشر کرد! ✍ بی‌بی‌سی فارسی به بهانه خبر عصر امروز تیراندازی مقابل بیمارستان شفا یحیاییان، در گافی عجیب اقدام به انتشار خبر حمله داعش به مجلس شورای اسلامی در سال 1396 در سایت و فضای مجازی خود کرد. 🔹بی‌بی‌سی فارسی دقایقی پس از انتشار این خبر، وقتی متوجه گاف خود شد و پلیس طی بیانیه‌ای اتفاقات عصر امروز در حوالی میدان بهارستان را بطور کامل تشریح کرد، BBC متوجه سوتی بزرگ خود شد و خبر را از سایت و فضای مجازی خود حذف کرد. 🔹گاف BBC فارسی به اینجا ختم نمی‌شود و نکته جالب دیگر، انتشار مصاحبه‌ای به نام «غلامعلی جعفری ایمن‌آبادی» به‌عنوان نماینده مجلس درباره حوادث امروز است درحالیکه ایمن‌آبادی الان اصلا نماینده مجلس شورای اسلامی نیست و دوره فعلی مجلس تا چند ماه دیگر پایان می‌یابد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 شایعه ترور دو فرمانده مقاومت عراق در بغداد کذب است ✍ پیش از ظهر روز سه‌شنبه، برخی کانال‌های خبری عراقی با انتشار خبر بمباران پهپادی یک خودروی نظامی در اتوبان ابوغریب در جنوب شهر بغداد، مدعی ترور دو نفر از فرماندهان مقاومت عراق شدند. 🗣 این کانال‌های خبری مدعی شده بودند که در جریان بمباران این خودرو، شیخ «قیس الخزعلی» فرمانده گروه عصائب اهل‌الحق و شیخ «اکرم الکعبی» فرمانده گروه النجباء عراق ترور شده‌اند. 👈 بنابر اطلاع خبرنگار «نورنیوز» در بغداد، این شایعه صحت نداشته و خودرویی که مورد هدف قرار گرفته خالی بوده است. 🌐https://NourNews.ir/n/155709 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 بدترین، زشت ترین و خسارت بار ترین کار در مقابل فرهنگ مهاجم از زبان رهبر انقلاب ✍ رهبر انقلاب فرمودند:" در مقابل فرهنگ مهاجم، بدترین کار، است؛ زشت‌ترین کار، است؛ خسارت‌بارترین کار، است. فرهنگ مهاجم نباید ما را منفعل بکند؛ حداکثر این است که بگوییم خیلی خب، ما در مقابل این نمیتوانیم یک حرکتی انجام بدهیم، اما منفعل هم نمیشویم. منفعل شدن و پذیرفتن تهاجم دشمن، خطایی است که بایستی از آن پرهیز کرد. " 🌐https://khl.ink/f/24721 👈 آنگاه برخی از مسئولین ما در زمانی که دشمن در حال بمباران فرهنگ و اخلاق جامعه است، می خواهند مثلاً با وسط بازی _ بخوانید انفعال و ترس _ اوضاع را به قول خودشان مدیریت کنند. حال اینکه با این وسط بازی ، تهاجم دشمن را پذیرفته اند و کشور را تا استحاله فرهنگی پیش می برند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 وضعیت مشکوک در شبکه اجتماعی ایکس؛ تفرقه‌افکنی با روش جدید ✍ پس از آنکه موضوع مطالبه اخراج مهاجران افغانی در شبکه‌های اجتماعی مختلف پررنگ شد، حالا روش‌های جدید برای تحریک مردم افغانستان علیه ایران توسط عناصر مشکوک، در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) در حال اجراست. 👈 لازم به ذکر است که رزمندگان مسلمان از کشورهای مختلف به فرماندهی سرلشکر شهید سلیمانی با نابود کردن حکومت گروهک تروریستی داعش، نقشه‌های رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش را نابود کردند. 📌 ادعای سوءاستفاده از رزمندگان تبعه افغانستان در حالی مطرح می‌شود که همه رزمندگان مقاومت اعم از عراقی، ایرانی، پاکستانی. افغانستانی، لبنانی و... برای نیل به یک هدف واحد و دفاع از حرم عمه سادات، با اتحادی ناگسستنی وارد میدان نبرد شده بودند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆‏ در تاریخ خواهند نوشت وقتی دو میلیون ازعزیزان سنی مذهب بین کشورهای سنی زیرچکمه های صهیونیست جان می دادند فقط فرزندان علی «علیه السلام» به یاری شان شتافتند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 هاآرتص گزارش داد:- هلیکوپترهای ارتش اسرائیل مسئول کشتن شرکت‌کنندگان در فستیوال موسیقی بوده‌اند. ✍ حماس اطلاعی از برگزاری فستیوال موسیقی نداشت! بسیاری از شرکت کنندگان در هنگام فرار توسط هلیکوپترهای اسرائیلی کشته شدند. 🔘 چقدر داستان ساختند در مورد حمله‌ی حماس به آن جشن کذایی و اذهان جهانیان را مخدوش کردند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 ربع پهلوی حتی از سوال مجری درباره بازگشت و زندگی در ایران ناراحت می‌شود، بعد ادعای دغدغه برای ایران و ایرانیان را می‌کند ✍ رضا پهلوی در گفتگو با پاتریک بت داوید، مجری آمریکایی از سوال مجری درباره بازگشت و زندگی در ایران ناراحت می‌شود و می‌گوید «شما مدام این سوال را می‌پرسید؛ ولی نیازی نیست ما به جایی سنجاق بشویم. زندگی من و فرزندانم در آمریکاست و همه دوستان من و کسانی که می‌شناسم در آمریکا هستند.» 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
جلسه ۶۰۵ . حکمت ۴۸۰ . ۱.۹.۱۴۰۲.m4a
7.98M
  🔊 نمی از یمی (شرح نهج البلاغه) . جلسه ۶۰۵ ✔امام علی علیه السلام : إِذَا احْتَشَمَ الْمُؤْمِنُ أَخَاهُ، فَقَدْ فَارَقَهُ. هنگامى كه مؤمن، برادر باايمانش را به خشم آورد و شرمگين سازد اسباب جدايى از او را فراهم كرده است. ✍نهج البلاغه . حکمت ۴۸۰
🏆 ☫ 🇮🇷 تولید موکت از بطری‌ پلاستیکی 🔆 خبر جالب و خوشِ محیط زیستی 🥤بطری‌های پلاستیکی سال‌های طولانی در طبیعت باقی می‌مانند که در این مدت به علت تابش نور خورشید، تجزیه و وارد منابع آب و خاک و در نهایت احتمالا وارد بدن انسان می‌شوند! 🏅حالا به هدفِ حفاظت از محیط‌زیست و سلامت انسان‌ها، یکی از واحدهای صنعتی موفق به تولید موکت از این بطری‌ها شده و توانسته رتبه سوم در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست رو دریافت کند. 🌐https://irna.ir/xjNRxB 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
تفاوت نماز جماعت و فرادا چیست؟ در نماز جماعت چه چیزهایی را باید رعایت کنیم ؟ ✅در نماز جماعت باید تمام کارها را بدون فاصله و بعد از امام جماعت انجام داد ✅در نماز جماعت نباید در رکعت اول و دوم حمد و سوره را بخوانیم ✅در نماز جماعت ذکرهایی که همراه با امام جماعت خوانده می شود را آهسته بخوانیم ✅صف های منظم داشته باشیم و سکوت و نظم را رعایت کنیم ❇️مورد تفاوت نماز جماعت با نماز فرادا باید بگم که در درجه اول : ✅پاداش نماز جماعت از نماز فرادا بیشتر می‌باشد . ❇️تفاوت دیگر این که ✅در نماز جماعت نباید در رکعت اول و دوم حمد و سوره را بخوانیم . ✅همچنین باید تمام کارها را بدون فاصله وبعد از امام جماعت انجام داد. یعنی نمی توانیم در ادا نماز جماعت سبقت بگیریم و باید با امام جماعت پیش بریم. 🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
📚رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله : يَقولُ اللّه ُ عزّ وجلّ : لَأقْطَعَنَّ أملَ كُلِّ مُؤمنٍ أمَّلَ دُوني بالإياسِ . خداوند عز و جل مى فرمايد: بى گمان ، اميد هر مؤمنى را كه به غير من اميد بندد، قطع مى كنم. صحيفة الإمام الرضا : 276/20 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 انیس جان‌ها... 🔹مرا ز رحمت‌ و لطف‌‌ و عطا پذیرفتی 🔹چه شد که با همه جرم‌ و خطا پذیرفتی (علیه السلام) 📡 کار ما حکایتِ واقعیت‌ها با زبان تصویر است 🖥 @studio_hekayat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋اللَّهُ يَعْلَمُ مَا تَحْمِلُ كُلُّ أُنْثَىٰ وَمَا تَغِيضُ الْأَرْحَامُ وَمَا تَزْدَادُ ۖ وَكُلُّ شَيْءٍ عِنْدَهُ بِمِقْدَارٍ ﴿٨﴾ 🍀خدا [حالات، صفات و زمان ولادت] جنین هایی را که هر انسان و حیوان ماده ای آبستن است، و آنچه را رحم ها [از زمان طبیعی حمل] می کاهند و آنچه را می افزایند، می داند؛ و هر چیزی نزد او اندازه معینی دارد. (۸) 🕋عَالِمُ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ الْكَبِيرُ الْمُتَعَالِ ﴿٩﴾ 🍀دانای نهان و آشکار و بزرگ و بلندمرتبه است. 👌فرازی بسیار ناب و شنیدنی از مرحوم استاد عبدالباسط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✳️پيامبر صلي الله عليه و آله : ثَلاثٌ حَقٌّ عَلى كُلِّ مُسْلِمٍ: اَلْغُسْلُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ وَ السِّواكُ وَ الطِّيبُ؛ سه چيز بر هر مسلمانى لازم است: غسل جمعه، مسواك زدن و عطر. نهج الفصاحه، ح 1256
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 عده‌ای دارن مسخره میکنند که تو مسیر بزرگراه تازه افتتاح‌شده‌ی اصفهان به شیراز، تونل‌هایی ساختن که بعدا روش کوه بزارن! 👈 اما واقعیت چیه؟! 👆👆👆 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
❌ میگن : چرا میگین اسرائیل بازنده است؟ اینهمه زن و بچه فلسطینی رو شهید کرده ، اونوقت شما میگین بازنده است؟؟ ✅ میگیم : 1⃣ آیا اسرائیل به غزه حمله کرد تا زن و بچه بکشه؟ البته نه اینکه از این موضوع ناراحت باشه ولی آیا هدفش این بود؟ 2⃣ اسرائیل میخواست اسرای خودشو آزاد کنه، آیا موفق شد؟ میخواست همه غزه رو تصرف کنه، آیا تونست؟ میگفت میخوام حماس رو نابود کنم، آیا حماس نابود شد؟ تلاش داشت ابهت خودشو احیا کنه، احیا شد؟ دیدید که رژیم بچه کش صهیونیستی به هیچکدام از اهدافش نرسید. 3⃣ بله اسرائیل شکست خورده و به تعبیر حضرت آقا اسرائیل ضربه فنی شد. اما بازنده ای که دستش به خون هزاران بی گناه آغشته است و ان شاءالله همین خونها باعث نابودی سریعتر اون خواهد شد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 مرگ یک منافق دیگر در اردوگاه اشرف ۳ ✍کشف موبایل، جان محمدعلی شریفی را گرفت 🔹در ادامه مرگ‌های مشکوک و پر تعداد اعضای گروهک منافقین در چند ماه گذشته، در روزهای اخیر نیز یکی دیگر از عناصر این گروهک به نام محمدعلی شریفی به دلایل مشکوکی کشته شده است. 🔹محمدعلی شریفی متولد ۱۳۳۹ اصفهان یکی از افراد معترضی بود که در اثر فشارهای ناشی از نشست‌های طولانی مدت به جهت تضادی که با سازمان پیدا کرده بود و با توجه به اینکه سابقه بیماری قلبی داشت، گفته می شود دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست داده است. 🔹بنا بر اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار تسنیم از یک منبع آگاه، علی شریفی اخیراً از سوی کادرهای گروهک منافقین به شدت تحت فشار و شکنجه بوده است. 🔹یکی از دلایل این ماجرا، پیدا شدن موبایل شخصی شریفی در بازرسی پنهانی گروهک و کشف شواهدی مبنی بر هماهنگی و پیگیری او برای ارتباط با خانواده و فرار به ایران بوده است. 📝 جزئیات بیشتر را اینجا https://tn.ai/2994104 بخوانید 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته هاي رفيع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند. 📚صحیفه نور، جلد ٢١ ،صفحه ۵٣ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
💠 خواب راحت را از دیدگان ستمکاران سلب خواهیم کرد. قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه می‌­دهد،به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام این پابرهنه‌های مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویشتن اصرار می‌­نمایند، سلب خواهد کرد. 📚صحیفه نور، جلد ٢٠،صفحه ١١۴ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 تبلیغات مخرب گوگل چگونه کاربر را فریب می‌دهند؟ ✍ کارشناسان امنیتی به تازگی اعلام کرده‌اند مهاجمان امنیتی، از نتایج تغییریافته جست‌وجو و تبلیغات گوگل سوءاستفاده می‌کنند تا کاربرانی را که قصد دانلود نرم‌افزار‌هایی مانند WinScp دارند فریب دهند، به این صورت که بجای نرم‌افزار موردنظر، به اشتباه بدافزار را نصب کنند. 🌐https://gerdab.ir/0009gH 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 این ویدئو در کانال های مربوط به تحولات قفقاز در حال انتشار است ✍ ویدئو میگوید : این خط لوله (که از باکو و ترکیه به رژیم صهیونیستی میرسد) اگر منفجر شود ، رژیم سوخت برای کشتن 13 هزار انسان که هیچ ، برای روشن کردن خودروهای خود نخواهد داشت.. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 کشتی توقیف شده توسط انصارالله نه تنها مرتبط با اسرائیل است، بلکه موساد نیز از آن استفاده می‌کرده است ✍ مرکز تحقیقاتی ایکاد با استفاده از اسناد آشکار، ارتباط کشتی توقیف شده توسط انصارالله با تاجر اسرائیلی را اثبات و از ارتباط این تاجر با نهادهای سیاسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرده برداری می‌کند. 👈 این مرکز می‌نویسد: بر اساس پایگاه‌های داده ذکر شده، مالک کشتی Galaxy Maritime LTD-IOM شرکتی به نام "Ray Shipping Ltd" است که مقر اصلی آن در تل آویو بوده و متعلق به دو تاجر اسرائیلی به نام های "یائل اونگار" و "رامی اونگار" است که با نام «ابراهام اونگار» نیز شناخته می شوند. 📌 ابراهام اونگار یکی از تاجران اصلی اسرائیلی و مشهور به غول کشتیرانی بین‌المللی شهرت است. هاآرتس در سال 2019 او را ثروتمندترین فرد اسرائیل برشمرده بوده است. او همچنین بزرگترین وارد کننده خودرو اسرائیل محسوب می‌شود. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 خاخام یهودی ضدصهیونیست؛ پایان عمر اسرائیل نزدیک است ✍ «حنان بک» خاخام انگلیسی ضد صهیونیست اذعان کرد که عمر اسرائیل به زودی پایان خواهد یافت و این روز به زودی فرا خواهد رسید. 🔸 آنچه امروز در غزه می گذرد حقیقتاً کشتار جمعی و تا حد زیادی شبیه رویدادهای است که 80 سال پیش برای ملت یهود به وقوع پیوست و صهیونیست ها اینک همان رفتار را با مردم غز ه دارند؛ این رفتاری جنون آمیز است بویژه اینکه آنها می دانند این کارها را با نام ما به اسم ملت یهود و بدتر از آن با نام تورات و خدا انجام می دهند. 🔸 باید سران رژیم صهیونیستی به دادگاه بین الملل کشانده شوند و من باید اینجا این حقیقت را بگویم که اصل مشکل در اشغالگری نهفته است. 🌐http://qodsna.com/fa/382684/ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.