eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
📚رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله : يَقولُ اللّه ُ عزّ وجلّ : لَأقْطَعَنَّ أملَ كُلِّ مُؤمنٍ أمَّلَ دُوني بالإياسِ . خداوند عز و جل مى فرمايد: بى گمان ، اميد هر مؤمنى را كه به غير من اميد بندد، قطع مى كنم. صحيفة الإمام الرضا : 276/20 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 انیس جان‌ها... 🔹مرا ز رحمت‌ و لطف‌‌ و عطا پذیرفتی 🔹چه شد که با همه جرم‌ و خطا پذیرفتی (علیه السلام) 📡 کار ما حکایتِ واقعیت‌ها با زبان تصویر است 🖥 @studio_hekayat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋اللَّهُ يَعْلَمُ مَا تَحْمِلُ كُلُّ أُنْثَىٰ وَمَا تَغِيضُ الْأَرْحَامُ وَمَا تَزْدَادُ ۖ وَكُلُّ شَيْءٍ عِنْدَهُ بِمِقْدَارٍ ﴿٨﴾ 🍀خدا [حالات، صفات و زمان ولادت] جنین هایی را که هر انسان و حیوان ماده ای آبستن است، و آنچه را رحم ها [از زمان طبیعی حمل] می کاهند و آنچه را می افزایند، می داند؛ و هر چیزی نزد او اندازه معینی دارد. (۸) 🕋عَالِمُ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ الْكَبِيرُ الْمُتَعَالِ ﴿٩﴾ 🍀دانای نهان و آشکار و بزرگ و بلندمرتبه است. 👌فرازی بسیار ناب و شنیدنی از مرحوم استاد عبدالباسط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✳️پيامبر صلي الله عليه و آله : ثَلاثٌ حَقٌّ عَلى كُلِّ مُسْلِمٍ: اَلْغُسْلُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ وَ السِّواكُ وَ الطِّيبُ؛ سه چيز بر هر مسلمانى لازم است: غسل جمعه، مسواك زدن و عطر. نهج الفصاحه، ح 1256
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 عده‌ای دارن مسخره میکنند که تو مسیر بزرگراه تازه افتتاح‌شده‌ی اصفهان به شیراز، تونل‌هایی ساختن که بعدا روش کوه بزارن! 👈 اما واقعیت چیه؟! 👆👆👆 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
❌ میگن : چرا میگین اسرائیل بازنده است؟ اینهمه زن و بچه فلسطینی رو شهید کرده ، اونوقت شما میگین بازنده است؟؟ ✅ میگیم : 1⃣ آیا اسرائیل به غزه حمله کرد تا زن و بچه بکشه؟ البته نه اینکه از این موضوع ناراحت باشه ولی آیا هدفش این بود؟ 2⃣ اسرائیل میخواست اسرای خودشو آزاد کنه، آیا موفق شد؟ میخواست همه غزه رو تصرف کنه، آیا تونست؟ میگفت میخوام حماس رو نابود کنم، آیا حماس نابود شد؟ تلاش داشت ابهت خودشو احیا کنه، احیا شد؟ دیدید که رژیم بچه کش صهیونیستی به هیچکدام از اهدافش نرسید. 3⃣ بله اسرائیل شکست خورده و به تعبیر حضرت آقا اسرائیل ضربه فنی شد. اما بازنده ای که دستش به خون هزاران بی گناه آغشته است و ان شاءالله همین خونها باعث نابودی سریعتر اون خواهد شد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 مرگ یک منافق دیگر در اردوگاه اشرف ۳ ✍کشف موبایل، جان محمدعلی شریفی را گرفت 🔹در ادامه مرگ‌های مشکوک و پر تعداد اعضای گروهک منافقین در چند ماه گذشته، در روزهای اخیر نیز یکی دیگر از عناصر این گروهک به نام محمدعلی شریفی به دلایل مشکوکی کشته شده است. 🔹محمدعلی شریفی متولد ۱۳۳۹ اصفهان یکی از افراد معترضی بود که در اثر فشارهای ناشی از نشست‌های طولانی مدت به جهت تضادی که با سازمان پیدا کرده بود و با توجه به اینکه سابقه بیماری قلبی داشت، گفته می شود دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست داده است. 🔹بنا بر اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار تسنیم از یک منبع آگاه، علی شریفی اخیراً از سوی کادرهای گروهک منافقین به شدت تحت فشار و شکنجه بوده است. 🔹یکی از دلایل این ماجرا، پیدا شدن موبایل شخصی شریفی در بازرسی پنهانی گروهک و کشف شواهدی مبنی بر هماهنگی و پیگیری او برای ارتباط با خانواده و فرار به ایران بوده است. 📝 جزئیات بیشتر را اینجا https://tn.ai/2994104 بخوانید 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته هاي رفيع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند. 📚صحیفه نور، جلد ٢١ ،صفحه ۵٣ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
💠 خواب راحت را از دیدگان ستمکاران سلب خواهیم کرد. قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه می‌­دهد،به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام این پابرهنه‌های مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویشتن اصرار می‌­نمایند، سلب خواهد کرد. 📚صحیفه نور، جلد ٢٠،صفحه ١١۴ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 تبلیغات مخرب گوگل چگونه کاربر را فریب می‌دهند؟ ✍ کارشناسان امنیتی به تازگی اعلام کرده‌اند مهاجمان امنیتی، از نتایج تغییریافته جست‌وجو و تبلیغات گوگل سوءاستفاده می‌کنند تا کاربرانی را که قصد دانلود نرم‌افزار‌هایی مانند WinScp دارند فریب دهند، به این صورت که بجای نرم‌افزار موردنظر، به اشتباه بدافزار را نصب کنند. 🌐https://gerdab.ir/0009gH 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 این ویدئو در کانال های مربوط به تحولات قفقاز در حال انتشار است ✍ ویدئو میگوید : این خط لوله (که از باکو و ترکیه به رژیم صهیونیستی میرسد) اگر منفجر شود ، رژیم سوخت برای کشتن 13 هزار انسان که هیچ ، برای روشن کردن خودروهای خود نخواهد داشت.. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 کشتی توقیف شده توسط انصارالله نه تنها مرتبط با اسرائیل است، بلکه موساد نیز از آن استفاده می‌کرده است ✍ مرکز تحقیقاتی ایکاد با استفاده از اسناد آشکار، ارتباط کشتی توقیف شده توسط انصارالله با تاجر اسرائیلی را اثبات و از ارتباط این تاجر با نهادهای سیاسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرده برداری می‌کند. 👈 این مرکز می‌نویسد: بر اساس پایگاه‌های داده ذکر شده، مالک کشتی Galaxy Maritime LTD-IOM شرکتی به نام "Ray Shipping Ltd" است که مقر اصلی آن در تل آویو بوده و متعلق به دو تاجر اسرائیلی به نام های "یائل اونگار" و "رامی اونگار" است که با نام «ابراهام اونگار» نیز شناخته می شوند. 📌 ابراهام اونگار یکی از تاجران اصلی اسرائیلی و مشهور به غول کشتیرانی بین‌المللی شهرت است. هاآرتس در سال 2019 او را ثروتمندترین فرد اسرائیل برشمرده بوده است. او همچنین بزرگترین وارد کننده خودرو اسرائیل محسوب می‌شود. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 خاخام یهودی ضدصهیونیست؛ پایان عمر اسرائیل نزدیک است ✍ «حنان بک» خاخام انگلیسی ضد صهیونیست اذعان کرد که عمر اسرائیل به زودی پایان خواهد یافت و این روز به زودی فرا خواهد رسید. 🔸 آنچه امروز در غزه می گذرد حقیقتاً کشتار جمعی و تا حد زیادی شبیه رویدادهای است که 80 سال پیش برای ملت یهود به وقوع پیوست و صهیونیست ها اینک همان رفتار را با مردم غز ه دارند؛ این رفتاری جنون آمیز است بویژه اینکه آنها می دانند این کارها را با نام ما به اسم ملت یهود و بدتر از آن با نام تورات و خدا انجام می دهند. 🔸 باید سران رژیم صهیونیستی به دادگاه بین الملل کشانده شوند و من باید اینجا این حقیقت را بگویم که اصل مشکل در اشغالگری نهفته است. 🌐http://qodsna.com/fa/382684/ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🌹 ... . 🕋 در نماز جمعه هر هفته اسماء مبارک شهدای همان هفته را میخوانند.هفته اول دی ماه لیست را به میدهند تا بخواند.فامیلی را مینویسند.شب جمعه به خواب پدرش میاد و میگه بابا جان فردا قراره تو اسمم را به اشتباه بخوانند برو دفتر بگو نام فلان شماره عباسعلی فرمنی است نه فرضی. پدر بزرگوار شهید همین خواب را عملی میکند.بزرگواری هم این بود حتی خودش را معرفی نمیکند که مجری ایشان را بشناسد.و یکی از برادران پدر شهید را معرفی میکند. . 🤲 خدایا شهدا همیشه باما هستند مارا از آنها جدا مکن.شادی روح شهید دانش آموز عباسعلی فرمنی صلوات.🌷 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 زمان شاه حتی نفت نداشتند مدارس رو گرم کنند. ✍ بعد جماعت کذاب از روزهای خوش دانش آموزان زمون شاه نوشتند 👈 تو روزنامه غیر مستقیم آمده که دانش آموز به اندازه پشه هم ارزش نداشته چون سهمیه نفت نمی دادند به مدارس 🗞روزنامه اطلاعات، ۱۳ بهمن ۱۳۵۰ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 دست کدام کشورها به خون فلسطینی ها آغشته است 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🏆 ☫ 🇮🇷 شکست انحصار آمریکا در تولید داروی پیشگیری از عوارض سکته مغزی 🧪 داروی درمان مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای بیماران سکته مغزی و آمبولی ریه با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری و به همت متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان تولید شد. 🌐https://www.iribnews.ir/00H0ot 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
😢 ارتش قدرتمند اسرائیل طی یک عملیات موفق توانست دو تن از خطرناک ترین ژنرال های حماس را ترور کند ! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
📌تابعیت در تقلید🔰 👈برخی از مردم فکر می‌کنند همسر و فرزندان در عمل به فتوای مرجع تقلید باید تابع سرپرست خانواده باشند.❌ ✅در حالی که در تقلید، تبعیت از سرپرست لازم نیست و هر کدام از اعضای خانواده باید از مجتهدی که برتر تشخیص داده است، تقلید کند. 📚استفتائات امام خمینی، ج1، ص13، س24 🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
🔆 «اَبی»؛ دختر مسیحی که اخبار غزه مسلمانش کرد ✍ «اَبی» یک دختر مسیحی است که با دیدن ویدئوهای اخیر مردم فلسطین، ذهنش درگیر این سوال می‌شود: «این مردم چه دین و ایمان قوی دارند؟» برای پاسخ به این سوال سراغ کدام می‌رویم؟ کارشناسان؟ مستندات تاریخی؟ ممکن است هر کدام از اینها، پاسخ‌های درخوری برای این سوال داشته باشند، اما اَبی زمانی که می‌فهمد مردم فلسطین مسلمان هستند برای پیدا کردن جوابش، سراغ «قرآن» می‌رود. 👈 «اَبی» زن جوان آمریکایی که ساکن دوبی است، اولین بار با انتشار ویدئویی گفت:«خیلی کنجکاو بودم درباره اینکه این چه ایمانی است که مردم فلسطین دارند! بنابراین روز بعد شروع به خواندن قرآن کردم و قسم می‌خورم که دقیقاً سوالات درون مغز من درباره اینکه در چه اتفاقی رخ می‌دهد را پاسخ داده است. 🕋 اَبی پس از آنکه مدتی خود را «دختر مسیحی که قرآن می‌خواند» معرفی می‌کرد، بالاخره طاقتش تمام شد و اعلام کرد مسلمان شده است و حالا مدتی است که بعضاً با حجاب مقابل دوربین ظاهر می‌شود. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
✔️پيامبر خدا صلى الله عليه و آله إنّ أخي عيسى بنَ مريمَ قالَ للحَواريّينَ يوما ; يا معشرَ الحَواريّينَ ، كونوا مِن الشَّرِّ بُلْها كالحَمَامِ . برادرم عيسى بن مريم، روزى به حواريان فرمود; اى گروه حواريان! مانند كبوتر، نسبت به بدى بى خبر باشيد.; كنز العمّال : 43210.
🔆 زن زندگی آزادی در غرب ✍ ۶۰ زن در پست‌های ارشد وزارت دفاع در نامه‌ای مدعی شده‌اند که این وزارتخانه «خصومت‌آمیز» و محل کار «سمی» است و همچنین کارکنان زن توسط همکاران مرد مورد تجاوز جنسی و آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. 🌐https://wtxnews.com/staff-report-sexual-assault-and-harassment-at-mod/ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆‍ ورود پلیس ترکیه به پرونده خانه وحشت «امیر تتلو» ✍ خبرگزاری «ایهلاس» در ترکیه گزارش داده پلیس این کشور در پی انتشار ویدیوهایی در فضای مجازی و گزارش هایی که از فعالان حقوق زنان دریافت کرده، تحقیقاتش را درباره منزل مسکونی «امیر تتلو» خواننده ایرانی آغاز کرده است. در این ویدئوها و بسیاری دیگر از ویدئوهای خبرساز، افرادی ادعا کرده اند که دختران جوان و نوجوانی در منزل این خواننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. سحر قریشی بازیگر ایرانی پیش تر با انتشار ویدیوهایی، این جریان را تایید و افشا نمود. به مرور برخی اطرافیان پیشین تتلو نیز با انتشار ویدیوهای مشابه، به این موج دامن زدند. حالا اما برخی ویدیوها به صورت علنی از سوی نزدیکان این خواننده نشر داده شده که شبهات را بیشتر کرده است. پلیس ترکیه اعلام کرده تا نتیجه قطعی از تخقیقات، امکان دسترسی رسانه ها به این پرونده محدود خواهد بود. امیر تتلو به دلیل پرونده رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی، در بسیاری از کشورهای جهان امکان دریافت ویزا ندارد و کنسرت هایش بجز ترکیه، در اروپا و بسیاری دیگر از کشورها لغو می‌شود. ✍بهمن بابازاده/خبرنگار 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.