eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 همه در انتخاباٺ شرڪت کنند وصیت مـن به ملت شریـف آن اسـت که در تمام انتخابات در صحنه باشند و اشخاصی ڪه انتخاب می‌ڪنند روے ضوابطی باشد ڪه اعتبار می‌شود،مراجع و علمای بزرگ تـا طبقه بازاری و کشاورز و ڪارگر و ڪارمند، هـمـه و همـه مسئول سرنوشت کشور و اسلام می‌باشند؛ چه در نسل حاضر و چه در نسل‌های آتیه؛ و چه بسـا ڪه در بعض مقاطع، عدم حضور و مسامحه، گناهی باشد که در رأس گناهان کبیره است. 📚 صحیفه امام ،جلد ۲۱،صفحه ۴۲۱ 🗳 🏢 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 اینترنشنال، بی‌بی‌سی و کانال‌های سلطنت‌طلب هرگز این چیزا رو به شما نمیگویند. ✍ صفحه اول روزنامه اطلاعات دوران پهلوی در مورد ‎گرانی اجناس و موج کالاهای گران توسط مردم. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 بررسی متفاوت بخشی از عملکرد 1⃣ مگه سری قبل که رای دادم، چیزی عوض شد؟ + آره، مادرِشاغل، اگه باردار باشه یا فرزند شیرخوار داشته باشه، شغلی داره👩‍👧‍👧 ✅ چون دیگه نمیتونن تعدیلش کنن👏 2⃣ مگه سری قبل که رای دادم، چیزی عوض شد؟ + آره، وام ازدواج از تورم جلو افتاد 🏃 3⃣ مگه سری قبل که رای دادم، چیزی عوض شد؟ + آره، نرخ بیکاری از ۱۱.۵ درصد به ۷.۵ درصد رسید و رکورد کاهش نرخ بیکاری پس از انقلاب شکسته شد. 4⃣ مگه سری قبل که رای دادم، چیزی عوض شد؟ + آره، مفسد رو معرفی کن، هم حمایت شو و هم جایزه بگیر 😎 5⃣ مگه سری قبل که رای دادم، چیزی عوض شد؟ + آره، تولید دانش بنیان مهم شد📚، اونقدر که تعهدات مالی معوق دستگاه ها به شرکت های دانش بنیان رو قراره سازمان برنامه و بودجه پرداخت کنه💳 2⃣6⃣ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🇮🇷 ☫ 🏆 🔆 ساخت راکتورهای تولید مواد اولیه دارویی در ایران 🧪 مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان میگه: تولید مواد اولیه دارویی داریم، راکتورهای شیمیایی رو که بهش پایلوت راکتور هم گفته می‌شه، در حجم‌های مختلف ۱ لیتر تا ۵۰ لیتر از جنس شیشه پیرکس مقاوم به دما و حلال‌های شیمیایی به تولید رسانده‌ایم.✌️ این دستگاه برای خشک کردن حلال‌ها و محلول‌های دارویی کاربرد داره و از اون برای صنایع دارویی، غذایی و سایر صنایع آرایشی و بهداشتی و شوینده‌ها هم استفاده می‌شه. 🌐isna.ir/xdQq9m 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
1⃣5⃣7⃣ 🔆 وضعیت عجیب در ستادهای انتخاباتی! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
‼️ عمل به تکلیف 🔷 سوال : عمل به تکلیف مقدم است یا رسیدن به نتیجه؟ چگونه می توان هم به تکلیف عمل کرد و هم به دنبال نتیجه مطلوب بود؟ ✅ جواب : تکلیف گرایی با دنبال نتیجه قانونی و شرعی بودن، منافات ندارد هر چند در انجام تکلیف، تحقق نتیجه نیز مورد توجه است. 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ تویی که خودت را کاندید انتخابات کردی... ⚠️ قدرت این را داری که برای کشورت درست خدمت بکنی؟ خودت را بالاتر از دیگران می‌دانی؟ ⚠️ تویی که فعالیت می‌کنی و تبلیغ می‌کنی برای انتخابات، تبلیغ خودت را می‌کنی یا تبلیغ برای اسلام می‌کنی؟ @EMAM_COM
✅رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله  إنَّ أشَدَّ أهلِ النّارِ نَدامَةً و حَسرَةً رَجُلٌ دَعا عَبدا إلَى اللّه ِ عَزَّ و جلَّ فَاستَجابَ لَهُ و قَبِلَ مِنهُ و أطاعَ اللّه َ عَزَّ و جلَّ فَأدخَلَهُ اللّه ُ الجَنَّةَ ، و أدخَلَ الدّاعِيَ النّارَ بِتَركِهِ عِلمَهُ و اتِّباعِهِ الهَوى .  پشيمان ترين و پُر حسرت ترين دوزخيان، مردى است كه بنده اى را به راه خداوند عزّ و جلّ فرا خواند و او دعوتش را بپذيرد و خداوند عزّ و جلّ را اطاعت كند و خداوند به بهشتش برد و دعوت كننده را به سبب فرو گذاشتن عمل و پيروى از هوا و هوس به دوزخ برد.; الخصال : 51/63.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅رسول اللّه صلى الله عليه و آله : يَومُ الجُمُعَةِ يَومُ عِبادَةٍ فَتَعَبَّدُوااللّه َ عز و جل فِيهِ . روز جمعه ، روز عبادت است ، پس خداوند عزيز و ارجمند را در آن عبادت كنيد . الخصال : ج 2 ص 383 .
❇️ در انتخاب وکلای خود رضای حق را بر رضای خود مقدم بدارید @EMAM_COM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏠 متفاوتی به مراسم شرکت رهبر انقلاب در انتخابات یازدهم اسفندماه 🖥 رسانه KHAMENEI.IR در بسته تصویری از زاویه‌ی دید متفاوت، لحظات غیررسمی دیدارهای رهبر انقلاب را روایت میکند. 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 التماس اپوزیسیون به مردم برای شرکت نکردن در انتخابات: ✍ شرکت شما در انتخابات، ایران رو در جهان قوی می‌کنه! نظام با پشتوانه مردم پول‌های بلوکه شده‌اش رو آزاد می‌کنه! 🗳 رأی ندید تا دنیا فشار اقتصادی و سیاسی به شمارو بیشتر کنه! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
💠 با اتحاد دشمن را مأیوس کنید مسئله اين نشود كه يك دسته براى خاطر اينكه يك كانديدايى دارند، ديگران را بكوبند، آن دسته هم براى همين كانديداى خودشان، اين را بكوبند اگر همه براى خدا هست، با هم تفاهم كنيد. البته تبليغ هيچ مانعى ندارد،لكن مثل مشروطه نشود. آن‏طور نشود كه هر كدام ديگرى را بكوبند و آنى كه دشمن ما مى‏ خواهد، خطوط مختلفه را در انتخابات عملى كند. شما همه مى ‏خواهيد كه اسلام در اين مملكت تحقق پيدا كند، همه مى ‏خواهيد كه اين جمهورى اسلامى ادامه پيدا بكند، ادامه اين به اين است كه شما در مواردى كه مى ‏بينيد كه دارند شياطين نقشه مى ‏كشند و توطئه مى ‏كنند تا شما را به جان هم بيندازند، بنشينيد با هم و تفاهم كنيد و آنها را مأيوس كنيد. 📚 صحیفه امام؛ جلد18؛ صفحه 172 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 آرون بوشنل قبل از خودسوزی در وصیت‌نامه خود، حساب پس‌اندازش را به بچه‌های فلسطین اهدا کرد! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 بعضی از ما شعار میدیم وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ... ⁉️ باید گفت بزرگوار : دیگه بیشتر از این می خواهی ؟؟ 8⃣6⃣ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ با اختلاف، سمّی‌ترین کلیپ‌های 📌چه کرده‌اند با جامعه‌ی ما؛ و چگونه مرموزانه دستکاری کردند ذهن جوانان‌مان را، که اینگونه دچار شده‌اند... 🧠⚔علوم و جنگ شناختی @CWarfare @CWarfare @CWarfare
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 چند نمای جدید از رهبر انقلاب در مراسم صبح امروز 👈 ببینید | چشم دنیا به شماست 🎥 دوازدهمین شماره‌ی به توصیه صبح امروز رهبر انقلاب خطاب به ملّت عزیز ایران پرداخته است. 👈 رهبر انقلاب امروز پس از شرکت در انتخابات گفتند ملت عزیزمان بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی امروز چشم‌شان به ایران است... به این توجّه کنید. دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید کنید. 🔹 بسته تصویری جهت؛ مرور تصویری دیدارها و بُرشی کوتاه از مهمترین نکته‌ها و توصیه‌های رهبر انقلاب 👏 ، ، 💻 Farsi.Khamenei.ir
🌷 این شکلی پای کار انقلاب بودند ،حتی وسط میدون جنگ هم از رأی دادن غافل نشدند.. 🔘 حالا یه عده دارن برا رأی دادن و ندادن چونه میزنن!! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 انتخابات آزاد به سبک پهلوی 📑 در بخشی از سند محرمانه سازمان سیا آمریکا در سال 1972 پیرامون وضع حکومت محمدرضا شاه پیرامون برگزاری انتخابات!! در دوره پهلوی چنین آمده است: ✍ شاه نامزدهای حزبی را برای مجلس قبل از اینکه آن‌ها در انتخابات شرکت کننده تایید می کند در برخی موارد ممکن است مشخص کند چه کسی برنده شود 🏟 به این ترتیب او نه تنها از پارلمانی که پاسخگوی برنامه‌های او باشد اطمینان حاصل می کند بلکه می‌تواند مشارکت گسترده‌تری برای برخی گروه‌ها فراهم کند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 اگر کاندیدایی دیدید از این کارهای ریاکارنه و مردم فریبانه انجام می دهد حتی به او نزدیک نشوید چه برسد به رأی دادن 1️⃣ کاندیدایی که دنبال القاب هست ، اگر او را آیت الله یا دکتر خطاب نکنی بدش میاید ، نماینده فعلی مجلس یکی از استانهای غربی علنا به خبرنگار وقتی فقط نام او را بدون لقب برد ، گفت من دکتر هستم !!! 2️⃣ افرادی که به جای کارنامه دادن یا از وعده های خود حرف زدن ، مدام در حال کاندیداهای دیگر هستند 3️⃣ کاندیداهایی که لاکچری ترین اماکن شهر را اجاره کردند چون قطعا باید قیمت بالای اجاره بدهند، افرادی که مدام در حال غذا دادن و پول پاشی هستند و افراد مساله دار دنباله روی آنها هستند 4️⃣ افرادی که وعده های بسیار بزرگ می دهند ، وعده هایی که اصلا در حیطه نمایندگی نیست، مثل وعده کاهش سربازی که بدون اجازه نیروهای مسلح نمیشود، وعده کاهش تورم که دست دولت هست، وعده رفع بیکاری که باز هم کاری اجرایی هست و دست دولت، و... نماینده خوب باید از طرح ها و قوانینی که می تواند ریل اقتصاد و پیشرفت کشور را در مسیر درست قرار دهد حرف بزند. 5️⃣ افرادی که حتی صحبت کردن عادی خودشان را هم بلد نیستند که به راحتی می شود از مصاحبه های تلویزیونی که الحمدلله در شبکه های استانی در حال پخش هست فهمید، بالاخره نماینده در جایگاه هست ، اگر یک وکیل نتواند خوب حرف بزند کسی سمتش می رود؟ بعضی از نمایندگان فعلی آن قدر حرف نزن بودند که در طول دوره نمایندگی خود شاید سه چهاربار فقط در صحن علنی حرف زدند !!!!! 6️⃣ افرادی که هیچ اجرایی و قانون گذاری نداشتند ، این افراد اگر وارد مجلس شوند تازه یکی دو سال طول می کشد پیچ و خم کارها را یاد بگیرند !!! 7️⃣ افرادی که فقط طرح ها و عده های کوچک شهری می دهند و اصلا نگاه کلان ملی و کشوری ندارند ، گویا فراموش کردند که نماینده مجلس برای کل کشور هست، نه فقط یک شهر خاص ! نمیانده هم برای شهر خودش کار می کند هم کل کشور 8️⃣ اگر دروغ و بی تقوایی فاحش و چندباره از کسی دیدید ، قطعا به درد نمایندگی نمی خورد. 9️⃣ کاندیدایی که مدام هرجا می رود چندین عکاس و فیلم بردار همراهش هست و حتی از دست دادنش با یک پاکبان زحمت کش هم عکس و رزومه می سازد قطعا به درد نمی خورد ، چون دنبال مردم فریبی هست. در یک شهر یک کاندیدا داشت با مردم محلی با زبان انگلیسی حرف می زد !!!!!!!! می خواست بگوید من مثلا خیلی باسوادم !!!! 6⃣6⃣ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 جمله قابل تامل تبلیغات شهری یکی از شهرداری ها برای انتخابات..... 🗳 رای ندادن = رای دادن به وضع موجود ✍ نکته مهم اما وجود یک خلاء بزرگ در میان جریانات حاضر در رقابت انتخاباتی است. همه جزو بانیان وضع موجود هستند اعم از اصلاحطلب تا اصولگرا... 🔘 دقیقا علت اصلی مشارکت پایین میتواند عدم وجود پرچمداران نه به وضع موجود باشد. اگر بپذیریم وضع موجود مورد رضایت مردم نیست باید به تقویت گفتمان ها یا جریاناتی بپردازیم که برای عبور از وضع موجود اعم از اقتصادی تا فرهنگی ،طرح و برنامه ای جدید و عقلانی دارند. اینگونه امید مردم برای حضور اثر بخش در انتخابات و مشارکت افزایش می یابد. 7⃣6⃣ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🟡 گاهی یه اپوزیسیون خارج‌نشین خیلی بهتر از یه بچه حزب‌اللهی می‌تونه برات اهمیت مشارکت در انتخابات رو تشریح کنه! 🟡 دلایلی که اپوزیسیون برای عدم شرکت تو انتخابات میارن، کاملا نشون‌دهنده اهمیت و جایگاه مهم انتخابات در کشوره. ➖ اونا خیلی خوب قضیه رو فهمیدن. ➖ خیلی خوب عمق ماجرا رو درک کردن. ☑️ ما داخل کشور لازم داریم یه عده از مذهبی‌هامون دقیقا به همون سطح از آگاهی اپوزیسیون، درباره اهمیت مشارکت در انتخابات برسن! 👈 اینکه انتخابات چقدر روی جایگاه کشور در جهان و تحولات و تعاملات جهانی ما تاثیر مثبت داره و تعیین‌کننده است. 🟡 تنها تفاوتش اینه که اون اپوزیسیون خارج‌نشین، نمی‌خواد جهان با یه ایران قدرتمند رو به رو باشه! از این رو خواهان تحریم انتخاباته. 🟡 اونایی که وطنشونو ترک کردن و نسخه حمله نظامی به ایران می‌پیچن، دیگه مسئول هیچی در داخل نیستن. 👈 اما تو مسئولی! دوام و ثبات این مملکت، دست توست. ✍ چراغ زرد بپیوندید @cheraghe_zardd 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.