eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 ☫ 🏆 🔆 ساخت پره‌های موتور جت هواپیمای بوئینگ در ایران 🛫 دانشمندان ایرانی با ساخت پره‌های موتور جت هواپیمایMD بیش از ۲۸ فروند از این نوع هواپیماها را که به دلیل تحریم‌ زمین‌گیر شده بودند، احیا کردند! پیش از این، ۴۰ فروند MD در کشور فعال بود اما فقط ۱۲ فروند از آنها به دلیل اعمال اصلاحیه مجاز به پرواز بودند. ✈️ در خرداد ماه جاری، نخستین موتور هواپیمای مسافربری بوئینگ MD با استفاده از پره‌های (بلیدهای) ساخت داخل روشن خواهد شد! آخرین مرحله اخذ گواهینامه نیز برای این موتور طی می‌شود و پس از صدور مجوز نهایی توسط سازمان هواپیمایی کشوری برای نصب این پره‌ها بر روی هواپیماهای MD، تولید انبوه آن آغاز خواهد شد. 🌐tn.ai/3096296 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
✅رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله  كلامُ ابنِ آدمَ علَيهِ لا لَهُ إلاّ الأمرَ بِالمَعروفِ ، و النَّهيَ عنِ المُنكَرِ ، و ذِكرَ اللّه ِ عزّ و جلّ .  سخن فرزند آدم به زيان اوست نه به سودش، مگر امر به معروف و نهى از منكر و ياد خداوند عزّ و جلّ.; سنن ابن ماجة : 2/1315/3974 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله  إنَّ النَّفسَ مَلولَةٌ ، و إنَّ أحَدَكُم لا يَدري ما قَدرُ المُدَّةِ ، فَلْيَنظُرْ مِنَ العِبادَةِ ما يُطيقُ ، ثُمَّ لِيُداوِمْ عَلَيهِ ، فإنَّ أحَبَّ الأعمالِ إلَى اللّه ِ ما دِيمَ عَلَيهِ و إن قَلَّ .  همانا نفْس خسته و دلگير مى شود و هيچ يك از شما نمى داند كه چقدر عمر مى كند؛ پس، بنگرد كه از عبادت چه در توان اوست و سپس بر همان مداومت ورزد؛ زيرا محبوبترين كارها نزد خداوند، كارى است كه بر آن مداومت شود هر چند اندك باشد.; كنز العمّال : 5312.
⚫️ زندگی شرافتمندانه را ترجیح دهید@EMAM_COM
⚜️ ما غیر از خدا کسی را نداریم... ✅ @EMAM_COM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب، هم‌اکنون در حرم مطهر امام خمینی: 🖤  بعد از فقدان رئیس جمهور عزیز همه جریان‌ها از خدمات او حرف میزنند؛ دلم برای رئیسی سوخت، در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند از این حرفها بزنند 🗓 ۱۴ خرداد ۱۴۰۳؛ سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی 🖤 مطلب مرتبط: صفحه ویژه «رئیسی عزیز» farsi.khamenei.ir/shahid-raisi 📽 پخش زنده👇 🖥 Farsi.khamenei.ir/live
🟢 آن سفر بُرده که صدها قافله دل همره اوست ...  توصیف استاد مطهری از امام خمینی(رحمت الله علیه) در زمان تبعید ایشان ⭕️ کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir
🟢 لذت‌ بردن از گناه و تغذیه روح؛ انسان چقدر باید بدبخت باشد که از آبرو بردن و شکستن حیثیت دیگران لذت ببرد 🔸 این عادت بدِ عیب‌جویی و بدگویی کردن از مردم (همز و لمز)، از نظر قرآن چه عیب بزرگی است! انسان چقدر باید بیمار باشد که از رنج دادن مردم لذت ببرد! 🔹 لذت بردن، تغذیه است ولی تغذیه روح. آدم از هر چیزی که لذت می‌برد (البته لذتهای روحی) روحش دارد تغذیه می‌کند، یعنی درست مانند غذایی جذب روحش می‌شود. 🔸 آدمی که غیبت می‌کند و از غیبت کردنِ خودش لذت می‌برد، همین آزار رساندن‌ها درست مثل غذا خوردن که جذب بدن می‌شود جذب روح می‌شود. منتها فرقش این است که بدن از یک طرف تحلیل می‌برد و از طرف دیگر جذب می‌کند، ولی روح دیگر چیزی را تحلیل نمی‌برد، مرتب جذب می‌کند. 🔹انسان چقدر باید بدبخت و بیچاره باشد که از آزار رساندن به مردم، از بردن آبروی مردم، از شکستن حیثیت و شخصیت مردم لذت ببرد و تغذیه کند! 📗 استاد مطهری، آشنایی با قرآن، ج۱۴، ص۲۰۸ 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏠 متفاوتی از لحظه ورود صبح امروز رهبر انقلاب به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه) و ابراز احساسات مردم. ۱۴۰۳/۳/۱۴ 🔹️رسانه KHAMENEI.IR در بسته تصویری از زاویه‌ی دید متفاوت، لحظات غیررسمی دیدارهای رهبر انقلاب را روایت میکند. 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 وقتی دروغگو رسوا می‌شود؛ شبکه اینترنشنال: وزارت کشور از ثبت‌نام زنان برای ریاست جمهوری خودداری می‌کند! ✍ شبکه صهیونیستی اینترنشنال همزمان با شروع انتخابات در ایران، تلاش دارد تا از طریق پخش اخبار دروغ و جعلی، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کمرنگ کند. 🗳 خانم زهره الهیان در سومین روز از ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری، داوطلب کاندیداتوری این انتخابات شد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
💠 مجلس و دولت؛ خود را از مردم و آنان را از خود بدانید 📜 فرازی از وصیت نامه سیاسی_الهی امام خمینی (رحمت الله علیه) به ملت عزیز ایران توصیه می کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آوردید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید و در راه آن که نعمتی عظیم، الهی و امانت بزرگ خداوندی است کوشش کنید و از مشکلاتی که در این صراط مستقیم پیش می آید، نهراسید که (ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم) . و در مشکلات دولت جمهوری اسلامی با جان و دل شریک و در رفع آنها کوشا باشید و دولت و مجلس را از خود بدانید و چون محبوبی گرامی از آن نگهداری کنید. به مجلس و دولت و دست اندرکاران توصیه می نمایم که قدر این ملت را بدانید و در خدمتگزاری به آنان خصوصاً مستضعفان و محرومان و ستمدیدگان که نور چشمان ما و اولیاء نعم همه هستند و جمهوری اسلامی ره آورد آنان و با فداکاری های آنان تحقق پیدا کرد و بقاء آن نیز مرهون خدمات آنان است، فروگزار نکنید و خود را از مردم و آنان را از خود بدانید. 📚 صحیفه نور، جلد 21، صفحه 181 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 لیست کابینه جلیلی و لاریجانی جعلی هست. ✍ این روزها به سبک و سیاق دوره‌ های پیشین عده ای در حال ارائه لیست های عجیب و غریب برای کاندیداها هستند. هردو لیست منتشر شده با هدف تخریب و ضعیف نشان دادن کاندیداها طراحی شده است. بهتر است هواداران و رسانه ها اخلاق را رعایت کنند. ‌ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 پاسخ یه کاربر به لفاظی نوچه عبدالحمید 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 وصیت امام خمینی (رحمت الله علیه) به دولت و مجلس 🎙 مقام معظم رهبری 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🌹بشکند قلمی که ننویسد بر بسیجیان خمینی چه گذشت ... 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
message-1717327383-93.mp3
3.16M
🔆 سالروز عروج ملکوتی امام امت خمینی کبیر بر همگان تسلیت باد. 🌴چهره نیلی کن ای صبح صادق 🌴ناله کن با گلوی شقایق 🎙 حاج صادق آهنگران 🌐 https://btid.org/fa/ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 مردم افسرده در زمان شاه ✍ صرفا در تهران در ۴۸ ساعت گذشته ۶۰ نفر اقدام به خودکشی کردند 📚روزنامه اطلاعات ۲۸ تیر ۵۴ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 روایت رهبر انقلاب از ملاقات با امام خمینی در بیمارستان در سال ۶۵ و جمله مهم امام 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🇮🇷 ☫ 🏆 🔆 کیت انتقال ژن با پایه کربنی در ایران ساختیم 🔬 یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی برای اولین‌بار موفق به ساخت کیت انتقال ژن با پایه کربنی شده که نسبت به کیت‌های انتقال ژن لیپیدی، هم از سرعتِ ردیابی بیشتری برخورداره و هم سمیت کمتری دارد. 🧬 این کیت در حوزه کشت سلول و فناوری نانو به کار گرفته میشود ... 🌐isti.ir/ZvMx 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.