eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅پيامبر صلي الله عليه و آله : أشرَفُ المَوتِ قَتلُ الشَّهادَةِ . شرافت مندانه ترين مرگ ، شهادت است . بحار الأنوار ، ج 100 ، ص 8 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀 اگر هزار بار قطعه قطعه شویم... 🏴 شهادت گوارای وجودت سیدحسن نصراللّه ✅ @EMAM_COM
🔆 همه دنیا تصویر «هو» شدن و خالی بودن صندلی‌های سازمان ملل به هنگام سخنرانی نتانیاهو را دیدند اما این پادوهای فارسی‌زبان صهیونیسم به خاطر لقمه‌ای نان مجبورند سر خود را چون کبک زیر برف کرده و هر حقارتی را به جان بخرند. ✍ به قول عبید زاکانی: "سلطان محمود را در حالت گرسنگی بادمجان بورانی پیش آوردند،خوشش آمد گفت: بادمجان، طعامی است خوش. ندیمی در مدح بادمجان، فصلی پرداخت. چون سیر شد گفت: بادمجان سخت مضر چیزی است. ندیم باز در مضرت بادمجان، مبالغتی تمام کرد. سلطان گفت: ای مردک! نه این زمان مدحش می گفتی؟ ندیم گفت: من ندیم توام، نه ندیم بادمجان. مرا چیزی می باید گفت که تو را خوش آید نه بادمجان را" 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 هو شدن نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل و ترک سالن توسط نمایندگان کشورهای مختلف هنگام ورود نتانیاهو به جایگاه 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 واکنش‌های خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خارجی به جنایات ساعات اخیر رژیم صهیونیستی در بیروت 🔹جولیا اشتاین‌برگر، استاد دانشگاه لوزان سوئیس: من واقعاً نیاز دارم که کسی به من توضیح دهد که بمباران 6 بلوک برج در بیروت چه تفاوتی با انفجار برج‌های دوقلو (در نیویورک) دارد؟ چطوری؟ 🔹ییپِنگ جی، پزشک چینی-کانادایی: بمباران همه‌جانبه منطقه‌ای پرجمعیت در بیروت که صدها هزار نفر را در خود جای داده است. این صهیونیسم است. 🔹حمزه یوسف، خبرنگار نشریه انگلیسی Declassified UK: تصاویر منتشر شده از بیروت دلخراش است. چه چیزی برای گفتن باقی مانده است؟ شرم بر تک تک افرادی که کشتار دسته جمعی اسرائیل را مسلح کرده و امکان پذیر می‌کنند. شرم بر شما باد! 🔹محمد صفا، دیپلمات ارشد سازمان ملل: اسرائیل به تازگی یک منطقه مسکونی در بیروت، لبنان را بمباران کرد که در آن بیش از 200 هزار نفر در برابر بمباران پناه گرفته بودند و قطعنامه SCR 1701 شورای امنیت را بدون هیچ عواقبی نقض کرد. این جنایت جنگی است. 🔹رانیا خالق، روزنامه‌نگار لبنانی-آمریکایی: اسرائیل امروز از بمب‌های 2000 پوندی سنگرشکن برای نابود کردن 6 ساختمان در جنوب بیروت استفاده کرد. اینها بمب‌های تهیه شده توسط آمریکا هستند. و بایدن و هریس به تازگی 8 میلیارد دلار کمک نظامی دیگر برای ادامه این جنایات را تایید کردند. اینجا جهنم است. 🔹مهدی حسن، مجری مشهور آمریکایی: از مسلمانان و اعراب انتظار دارند 11 سپتامبر و 7 اکتبر را محکوم کنند. اما چند نفر در غرب این حمله اسرائیل به بیروت را محکوم خواهد کرد؟ چه کسی می‌داند که امروز چند غیرنظامی توسط اسرائیل در بیروت کشته شدند. ساختمان‌های مسکونی مملو از خانواده‌ها نابود شده‌اند. این توحش است. 🔹الیزابت مِی، رهبر حزب سبز کانادا: اکنون ما میدانیم که دشمن اصلی صلح کیست. و متأسفانه او یک نام دارد. او بنیامین نتانیاهو است! 🔹کریم ماکدیسی، استاد دانشگاهِ آمریکاییِ بیروت: با اتفاقی که امروز در بیروت افتاد، 3 چیز قطعی است: 1- اسرائیلی‌ها در سرتاسر لبنان مرتکب جنایات جنگی می‌شوند و اکنون به مراکز بهداشتی/ زیرساخت‌های غیرنظامی ضربه می‌زنند. 2- آمریکا در تمام سطوح از اسرائیل محافظت خواهد کرد. زندگی اعراب مهم نیست. 3- رسانه‌های غربی جنایات اسرائیل را توجیه خواهند کرد. 🔹نورا عریقات، استاد دانشگاه راتگِرز آمریکا: اسرائیل دوباره به ضاحیه حمله کرد - حومه بیروت که 700 هزار نفر در آن زندگی می‎کنند. این حملات به غیرنظامیان بدون توجه به تمایز بین آنها و شبه نظامیان است. جنایتکار خودسر! 🔹مدیا بنجامین، فعال اجتماعی آمریکایی: خشمگین و دلشکسته از تماشای دروغ پراکنی نتانیاهو در سازمان ملل در حالی که بمب‌های ایالات متحده بر بیروت فرود می‌آید. اما امیدی وجود دارد - در خیابان‌ها، در مردم، برای مطالبه عدالت برای فلسطین و لبنان قیام کنیم. ما تا پایان این نسل کشی متوقف نخواهیم شد. 🔹یانیس واروفاکیس، وزیر دارایی سابق یونان: توهم اسرائیل مبنی بر اینکه می‌تواند پاکسازی قومی فلسطینیان را در زیر پرده‌ای از دود و آتشی که بر منطقه فرود آورده بپوشاند، با همدستی اروپا و آمریکاست. این قتل عام (در بیروت) بر گردن ماست: آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها، استرالیایی‌ها، کانادایی‌ها و... 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 گوگوش درس شوهرداری می‌دهد! ✍ گوگوش: من شخصا عقیده دارم، مرد باید بیشتری داشته باشد و رئیس خانواده باشد و زن از راهنمایی و حمایت او لذت ببرد. حالا اگر عده‌ای این عقیده را قدیمی می‌دانند، بگذار جدیدش را امتحان کنند و چوبش را هم بخورند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
💠 انقلاب فرهنگی ادامه دارد خروج از فرهنگ بدآموز غربی و نفوذ و جایگزین شدن فرهنگ آموزنده اسلامی- ملی و انقلاب فرهنگی در تمام زمینه‌ها در سطح کشور آنچنان محتاج تلاش و کوشش است که برای تحقق آن سالیان دراز باید زحمت کشید و با نفوذ عمیقِ‌ ریشه‌دار غرب مبارزه کرد. و ما می‌دانیم که اگر با دقت ریشه‌یابی کنیم، آنچه بر ملت ما گذشته و اکنون می‌گذرد حتی جنگ تحمیلی، سرچشمه از دانشگاه غربزده و متخصصان غیر متعهد و وابسته گرفته است. 📚 صحیفه امام؛ جلد ۱۹؛ صفحه ۱۱۰ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🌷 مدد شهدا 🌹 ای شهید، ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود برنشسته‌ای، دستی برآر و ما قبرستان‌نشینان عادات سخیف را از این منجلاب بیرون کش! 🌐https://B2n.ir/m43006 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 عوامل اشراف اطلاعاتی اسرائیل در لبنان چیست؟ ✍ پس از ماجرای انفجار پیجرها و بیسیم ها در و شهادت جمعی فرماندهان ارشد مقاومت در لبنان این پرسش که اسرائیل چگونه به این حد از اشراف اطلاعاتی رسیده است به سوالی همگانی تبدیل شده است. برای پاسخ به این سئوال به چند نکته اشاره می کنم: 1⃣ در معادلات امنیتی بعنوان یک اصل : کاهش قدرت اقتصادی رابطه مستقیمی با میزان افزایش قدرت نفوذ برای جمع آوری با تکیه بر نیروی انسانی  دارد. فشار و تحریم اقتصادی چندسال اخیر در لبنان در افرایش منابع و عوامل موساد در لبنان حتی بین شیعیان و اثربخشیش در این حملات بسیار موثر بوده است. 2⃣ جدای از مشکلات اقتصادی بزرگترین چالش مساله تکنولوژی است.هر دو اپراتور لبنان دست امریکاییهاست و اطلاعات تمام ارتباطات را دارند.زیرساختهای اینترنت و کلیه خدمات فناوری هم در دست جریان رقیب است یعنی انحصار تحت کنترل امریکا.لبنانی ها همه ارتباطاتشان در شبکه های اجتماعی خصوصا واتساب است و تحفظی ندارند. 3⃣ علاوه بر این تمرکز رژیم بر هوش مصنوعی در چند سال گذشته توانسته تقریبا شبکه بزرگی از افراد را شناسایی کند.برای نمونه یکی از افرادی که ترور شد موبایل نداشت.همسرش به خواهرش پیام داده بود فلانی امشب می اید منزل بیایید پیش ما.رصد شد و همگام خروج در جاده ترور شد. 4⃣ ضمنا همه سرویس های اطلاعاتی غربی در لبنان فعال هستند. علاوه بر موساد سرویسهای انگلیس فرانسه سرویس های عربی و ...یکبار شنیدم بیش از ۶۰ سرویس از طرف امریکا مکلف شده اند از مقاومت اطلاعات جمع کنند. اضافه کنید به این فهرست، سرویس‌های اطلاعاتی دول عربی هم‌پیمان آمریکا و اسرائیل حاضر در لبنان همچون عربستان سعودی ، امارات، مصر، اردن، بحرین و ... 5⃣ از ان طرف چند میلیون اواره سوری به لبنان امده اند و در اپارتمانها،محلات و..نگهبان و ناطور و کارگر خدماتی شده اند.عملا جای افریقایی ها را گرفتند.بدلیل وضع بد معیشتی براحتی اطلاعات جمع می کنند. 👈 از این رو پنهان ماندن در این فضا بسیار بسیار سخت است. ✍علی عبدی 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 خباثت به سبک بی‌بی‌سی؛ قهرمان‌سازی از کودکان و تشویق به شورش و براندازی تا تخریب رزمندگان دفاع مقدس! ✍ در حالی که در ایام اغتشاشات در ایران، رسانه‌های فارسی زبان ضد ایرانی با پمپاژ اطلاعات غلط، سعی می‌کردند با تشویق و کشاندن دانش‌آموزان به خیابان، در اقصی نقاط ایران هرج و مرج و شورش ایجاد کنند، حال همین رسانه‌ها با تولید ویژه برنامه‌هایی به دنبال تخریب رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس هستند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 نفت مفت ایران به کام انگلیس ✍ جان فوران آمریکایی درکتابش نوشته:درسال 1329ایران از فروش هربشکه نفت به انگلیس 8سنت پول دریافت میکرد درحالی که در همان زمان بحرین از فروش هر بشکه نفت 35سنت،عربستان56سنت وعراق 60سنت دریافت میکردند. 🇬🇧 الان قشنگ میتونید دلیل دشمنی انگلیس با انقلاب اسلامی ایران رو متوجه بشید. 📚 منبع: کتاب مقاومت شکننده،نوشته جان فوران(استاد دانشگاه کالیفرنیا)،ترجمه احمد تدین، صفحه426 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 کنایه سنگین سید حسن نصرالله به طرفداران صادق شیرازی (شیعه انگلیسی) ⁉️ «کسانی که قمه‌زنی می‌کنند، وقتی که اسلام، مسلمین، عتبات مقدس، شیعه، تشیع، حرم، حوزه‌های علمیه و ... در خطر هستند کجایند؟! چرا آن‌ها رو نمی‌بینیم؟! چرا پیدا نیستند؟!» 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
4⃣5⃣9⃣ 🔆 برگزاری مسابقه کاراته دختران با حضور مردان و چاشنی کشف حجاب! 🥋مسابقه کاراته زنان برگزار کردند... مسئولین مرد هم تشریف برده اند اونجا و دارند تماشا می کنند! ✍ حضور مرد در سالن زنان که خودش اشکال داره و حرمت شکنی است بماند، دختران زیادی هم کشف حجاب کرده هستند در مقابل مردان! 👈 اولش دوربین ها به سالن های زنان راه پیدا کرد و بعد از دوربین خود مردان چون قبلا توسط اون دوربین ها تصاویر زنان رو دیده بودند و بعدش گفتن حالا خودشم از نزدیک ببینیم چی میشه چه فرقی داره!؟ ⁉️ بعد از حضور زنان در ورزشگاه مردان حالا باید منتظر حضور مردان در سالن ورزشی زنان باشیم؟ این است سبک زندگی اسلامی؟ ⁉️ بعد میگن چرا جامعه اینطوریه! نفوذ فرهنگی و تغییر سبک زندگی عفیفانه به همین سادگی زیر نظر مسئولین! ورزش شده راه نفوذ فرهنگی که به بهانه اش هر کاری می کنند! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️وصیت شهید سید حسن نصرالله ما شکست نمی‌خوریم. وقتی پیروز می‌شویم که پیروز شده‌ایم؛ و وقتی شهید می‌شویم باز هم پیروز شده‌ایم! ما در آستانه‌ی پیروزی بزرگی هستیم! از دست دادن رهبری بزرگ، نباید موجب شکست ما شود! ما باید خونخواه او باشیم؛ باید پرچم او را برافراشته نگهداریم؛ باید اهدافش را دنبال کنیم و پیش برویم؛ با عزمی راسخ، با اراده و ایمان و با عشق به دیدار خدا. اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 ☫ 🏆 🔆 اولین رصد خانه دانش‌آموزی استان تهران 🔭 رصدخانه ستاره کویر( یادمان شهدای خدمت) درجوادآباد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افتتاح شد. ✨ بهره مندی دانش آموزان،دانشجویان و علاقمندان نجوم 💳 اعتبار ۵ میلیارد تومان 🌐https://teo.medu.gov.ir/fa/node/213230 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 امام جمعه بغداد: والله العظیم هرگز همانند چیزی که امروز میبینم را ندیده‌ام.. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
💠 نحوه شست‌وشوی موی بلند بانواندر غسل 💬 با توجه به اینکه بیشتر خانمها دارای موهای بلند هستند، حکم شستن آنها در غسل چیست؟ 🔹 آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی: در غسل باید موهای کوتاهی را که جزء بدن حساب میشود بشوید، و شُستن موهای بلند واجب نیست، بلکه اگر آب را طوری به پوست برساند که آنها تر نشود، غسل صحیح است، ولی اگر رساندن آب به پوست بدون شستن آنها ممکن نباشد، باید آنها را بشوید که آب به بدن برسد. 🍀🌸🌸🌸🌸🍀🌸🌸🌸🌸🍀 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 صحبت‌های جالب و قابل تامل جورج کارلین، استندآپ کمدین معروف آمریکایی رو بشنوید: ✍ همیشه کسانی‌که به ما پیشنهاد دادن تا در و آرامش در کنار هم زندگی کنیم رو ترور کردیم! ظاهرا این رفتار برای ما سخته! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 ترامپ: مجبوریم با ایران توافق کنیم 🇺🇸 رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا به دنبال توافق با ایران است، گفت: «مطمئناً این کار را انجام می‌دهم. ما باید توافق کنیم چون تبعات کار غیرممکن خواهد بود. مجبوریم به توافق برسیم 🌐tn.ai/3166324 ✍ پ. ن : این روزها اتفاقات عجیبی میفته ترامپی که برجام رو پاره کرده برای پیروزی در انتخابات وعده‌ی آشتی با ایران رو میده عجیب نیست !!! آیا ترامپ به دنبال محدود کردن ایران در کمک به حزب الله و حماس است ؟ یا خودشون با خروج از برجام متضرر شدن؟ نکته‌ی مهم‌تر و نگران کننده‌‌تر این هست که ترامپ اینبار بخواد با مذاکره به دولت ایران نزدیک بشه و با دریافت اطلاعات مختلف از ایران بدون هسته‌ای یقین حاصل کنه و مقدمه‌ای برای حمله‌ی اسرائیل به ایران بشه . در هر حال این اهمیت ایران رو نشون میده که بایدن برای پیروزی وعده‌ی نابودی میده و ترامپ وعده‌ی سازش رو . اما هر دو گروه به نابودی ایران مصمم هستند ؛ فقط شیوه‌ی آنها متفاوت است؛ و این را هم در نظر بگیرید که ترامپ با مذاکره و برجام توانست ضربه‌های جدی به اقتصاد ایران وارد کند. ✍عالیه سادات 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔴 خون شهید 🔹 نه، هیچ‌وقت خون شهید هدر نمی‏‌رود، خون شهید به زمین نمی‌ریزد. خون شهید هر قطره‏‌اش تبدیل به صدها قطره و هزارها قطره، بلکه به دریایی از خون می‏ گردد و در پیکر اجتماع وارد می‌‏شود. 🏴 شهادت بزرگمردی که تشیع واقعی را برای جهان تسنن و تمام‌ اهل زمین معنا کرد، به پیشگاه امام‌ منتقم و منتظر و امید مستَضعفان‌ جهان حضرت ولی‌الله الاعظم سلام الله علیه، رهبر بزرگوار انقلاب و همه شیفتگان مکتب علوی و حسینی تبریک و تسلیت می‌گوییم.  📗 استاد مطهری، قیام و انقلاب مهدی(علیه السلام)، ص۸۷ 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 شهادت بزرگمردی که تشیع واقعی را برای جهان تسنن و تمام‌ اهل زمین معنا کرد، به پیشگاه امام‌ منتقم و منتظر و امید مستَضعفان‌ جهان حضرت ولی‌الله الاعظم سلام الله علیه، رهبر بزرگوار انقلاب و همه شیفتگان مکتب علوی و حسینی تبریک و تسلیت می‌گوییم. 🔻 کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇 eitaa.com/motahari_ir t.me/motahari_ir sapp.ir/motahari_ir
✅رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله : لا يَقبَلُ اللّه ُ صلاةَ عَبدٍ لا يَحضُرُ قَلبُهُ مَع بَدَنِهِ . خداوند نماز بنده اى را كه دلش در كنار بدنش حضور ندارد ، نمى پذيرد . المحاسن : 1/406/921 .