eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 تصویری از لحظات آغازین ورود رهبر انقلاب اسلامی به جایگاه سخنرانی برای خطبه‌های نماز جمعه امروز. ۱۴۰۳/۷/۱۳ 🌷 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏠 | آرامش و طمانینه در اقامه نماز، مستحبات و تبرک جستن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تربت سیدالشهداء علیه‌السلام پس از پایان نماز .۱۴۰۳/۷/۱۳ 💻 Farsi.Khamenei.ir
نمایی متفاوت و خاص از میدان فلسطین تهران مردم تهران برای ادای احترام به شهید سید حسن نصرالله خیابان طالقانی و میدان فلسطین را با ده ها هزار گل فرش کردند.
🔆 اردشیر زاهدی داماد شاه مخلوع و وزیر خارجه و سفیر او در آمریکا: لعنت بر من و شاه که باعث جداشدن بحرین از ایران شدیم، کاش ذره‌ای از وجود سردار سلیمانی در من و شاه بود. ✍ پ ن: یارو ده ها سال یار غار و همه کاره پهلوی ها بوده اینطور داره میگه اون وقت جسارتا یه عده احمق از عزت و غیرت نداشته پهلوی داستان سرایی می کنند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 تحریف کنندگان وعده صادق 2 ✍ اين روزها حداقل 5 خط تحريفي، قبل و بعد عمليات وعده صادق 2 فعال گردیده است تا افکار عمومی و مخاطبين فضاي مجازي را دچار خطای محاسباتی کرده و رهزن طريق حق و حقيقت گردد. طراحان اين خط خبری جامعه را به چند دسته تقسیم کردند: 1⃣ يک عده از ترس فرماندهان سخن گفتند. 2⃣ يک عده حرف شنوي فرماندهان را زير سوال بردند و از بر زمين ماندن سخنان رهبري سخن گفتند. 3⃣ يک عده از ناتواني نظامی جمهوري اسلامي و نيروهاي مسلح سخن گفتند. 4⃣ يک عده توپ را در زمين دولت انداختند و از انفعال دولت چهاردهم سخن گفتند. 5⃣ يک عده از بي اثری وعده صادق 2 سخن گفتند. ✍ در حالي که؛ وعده صادق محصول: 1⃣ تدبير فرماندهان شجاعي بود که 2⃣ با اطاعت و حرف شنوي کاملا از فرماندهي کل قوا و براي تحقق اراده او تلاش شبانه روزي را آغاز کردند 3⃣ تا عملياتي را طراحي نمايند که توانايي جمهوري اسلامي را به رخ جهانيان بکشد. 4⃣ عملياتي در هماهنگي کامل با همه دولتمردان نظام اسلامي که ضربه غرورآفرین و جبران ناپذیری را به دشمن وارد کرد و بيش از 90 درصد موشکهاي پرتاب شده در این عملیات به اهداف از پيش تعيين شده اصابت نمود. ✍🏼 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
0⃣6⃣9⃣ 🔆 برق‌کُشیِ اَفعیِ برق تهران با همکاریِ یک شرکت دولتی ✍ همکاریِ یک شرکت دولتی با پرمصرف‌ترین مشترک برق ایران باعث شده که باوجود افزایش مصرف، هزینهٔ قبض این مشترک یک‌سوم شود. 🔹قبض برق این بالانشینY تهرانی در مرداد با مصرف ۱۶۶۸۰ کیلووات‌ساعت، ۵۳ میلیون تومان آمده بود؛ اما این هزینه باوجود مصرف ۲۰۴۰۰ کیلووات ساعتی در شهریور، فقط ۱۸ میلیون تومان محاسبه شده است. 🔹علت کاهش قبض برق این مشترک، همکاریِ یک شرکت دولتی با او برای تغییر انشعاب از برق خانگی به دیماندی است. طبق قانون هیچ خانه‌ای در شهرها و روستاهای ایران اجازهٔ استفاده از انشعاب دیماندی را ندارد و باید در قالب مشترک خانگی رده‌بندی شود. 🔹یک کارشناس انرژی با اشاره به یارانهٔ ۱۱۰ میلیون تومانیِ «افعیِ برق تهران» فقط در ۴ هفته از جیب ملت ایران گفت: شاید رسانه‌ای‌شدن اطلاعات این مشترک عامل توقف مصرف نجومیِ او شود. 🌐iscanews.ir/x9Ggr 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🇮🇷 ☫ 🏆 🔆 بهره برداری از دو نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۷ مگاوات در استان کرمان 🌞 فاز دوم نیروگاه خورشیدی شرکت سیمان ممتازان به ظرفیت ۷ مگاوات به مرحله بهره برداری رسید ؛ پنل‌های استفاده در این نیروگاه دو رو بوده و آماده تزریق توان این نیروگاه به شبکه برق سراسری است. ⚡️نیروگاه ۱۰ مگاواتی شرکت انرژی سبز کیش نیز در منطقه یزدانشهر در شهرستان زرند به بهره برداری رسیده است. 🌐https://nirogahian.ir/?p=141040 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
❌ متن شایعه : آیا اسرائیل ۱۰۰ فروند هواپیمای جنگی F35 دارد؟ ✅پاسخ شایعه : 1⃣ همزمان با عملیات فجر صادق ۲ علیه رژیم موقت صهیونیست، برخی صفحات مجازی و کانال‌های تلگرامی مدعی شدند صهیونیست‌ها ۱۰۰ جنگنده فوق پیشرفته F۳۵ دارند. 2⃣ این ادعا در حالی مطرح شده است که سال گذشته رژیم صهیونیستی برای خرید ۲۵ فروند از این نوع جنگنده به آمریکا درخواست داده بود و به گفته مقامات این رژیم درحال حاضر ۳۸ فروند از این جنگنده را در اختیار دارد. 3⃣ همچنین در حمله هوایی ایران به آشیانه هواپیماهای جنگی صهیونیست‌ها، سه پایگاه هوایی اصلی رژیم صهیونیستی، پایگاه موساد و پایگاه هوایی نواتیم که محل نگهداری هواپیما های F35 بود، مورد هدف قرار گرفت و آسیب جدی دید. 4⃣ بنابراین، خبر در اختیار داشتن ۱۰۰ فروند F35 از سوی صهیونیست‌ها نادرست است. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 تَتو کلمه الله روی بدن 💬پرسش از نظر شرعی آیا خالکوبی کلمه الله روی بدن اشکال دارد؟ 🔹آیا برای انجام این کار باید وضو داشت؟ 💠 استاد محمدی شیخ‌شبانی 🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
🔆 بانک اهداف متعدد ایران برای حمله به مراکز هسته‌ای و زیرساختی رژیم چیست ✍ فرهیختگان: در صورت اقدام صهیونیست‌ها علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، تهران علاوه‌بر تغییر دکترین هسته‌ای، بانک اهداف متعددی برای حمله به مراکز هسته‌ای رژیم دارد. این اهداف به شرح ذیلند: 1- دیمونا رآکتور هسته‌ای دیمونا که تنها محل تولید پلوتونیوم در سرزمین‌های اشغالی است. در صورت منهدم شدن این رآکتور، تمام شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مرکز و جنوب رژیم با بحران مواجه می‌شوند. 2- ایلابون تاسیسات ایلابون محل نگهداری تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی رژیم است. این تسلیحات که قدرت انفجاری کمتری نسبت به سلاح‌های هسته‌ای استراتژیک دارند، برای دفاع سرزمینی توسط صهیونیست‌ها به کار می‌روند. 3- تیروش بخشی از تسلیحات هسته‌ای استراتژیک صهیونیست‌ها در تاسیسات تیروش نگهداری می‌شوند. انهدام این مرکز ضمن نابودی ابزارهای اساسی رژیم، می‌تواند خطرات بزرگی برای صهیونیست‌ها ایجاد کند. 4- یودفت تاسیسات یودفت، محلی است که برخی اطلاعات نشان می‌دهد در آن تسلیحات هسته‌ای مونتاژ می‌شوند. 5- شرکت رافائل در حیفا تاسیسات شرکت رافائل که مقر آن در شهر بندری حیفا واقع شده است، محل اصلی مونتاژ تسلیحات هسته‌ای رژیم به شمار می‌رود. 6- پایگاه سدوت میخا پایگاه سدوت میخا محل نگهداری موشک‌های بالستیک جریکو مجهز به کلاهک‌های هسته‌ای است. اگر رژیم تصمیم بگیرد به یک یا چند مرکز اقتصادی در ایران حمله کند، تهران اهداف زیرساختی رژیم را به شکل گسترده تخریب خواهد کرد. 1- بندر حیفا حیفا بزرگ‌ترین بندر رژیم بوده و همزمان مقر شرکت‌های فناوری به شمار می‌رود. مقر شرکت بزرگ تسلیحاتی رافائل که سازنده طیف وسیعی از تسلیحات بوده و سالانه میلیاردها دلار درآمد صادراتی برای رژیم به دست می‌آورد، در این شهر واقع شده است. این شهر همچنین میزبان بزرگ‌ترین پالایشگاه نفت سرزمین‌های اشغالی است. 2- تل‌آویو تل‌آویو بزرگ‌ترین نقطه تجمع جمعیتی صهیونیست‌ها و پایتخت اقتصادی رژیم است. حمله به تاسیسات اقتصادی موجود در آن علاوه‌بر ضربه مالی، می‌تواند صهیونیست‌ها را از جنبه‌های اجتماعی و امنیتی نیز به‌شدت تحت فشار قرار دهد. 3- بندر اشکلون این بندر برای کاهش فشار روی بندر حیفا توسعه یافته است. همچنین یکی دیگر از طرح‌های موجود در رابطه با این بندر، انتقال نفت خلیج‌فارس از طریق آن است. این بندر دارای مخازن نفت متعددی است. 4- میدان نفتی کاریش نابودی تاسیسات نفتی کاریش و تضمین عدم بازسازی آن به وسیله گروه‌های مقاومت می‌تواند برنامه‌های بلندمدت رژیم را دچار اختلالی جدی کند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 میدل ایست آی: اسرائیل میزان آسیب های حمله موشکی ایران را پنهان می‌کند ✍ وبگاه  "میدل ایست آی" نوشت: پس از اینکه ایران در شامگاه سه‌شنبه امواجی از موشک‌های بالستیک را به سراسر اسرائیل پرتاب کرد و فیلم‌های ویدئویی نشان داد که بسیاری از آنها به اهداف خود  روی زمین اصابت می‌کنند، اسرائیل چندین منطقه نظامی خود را بسته و از انتشار گزارش درباره محل اصابت موشک‌ها به زمین جلوگیری کرد. 🔹سانسور اسرائیل ارزیابی کامل خسارات ناشی از حملات ایران را دشوار می‌کند، در نتیجه هم ایالات متحده و هم اسرائیل پیام‌های متفاوتی در مورد اندازه و تاثیر حمله تهران ارسال کردند./ عصر ایران 🌐asriran.com/004CkD 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 خبرنگار ترکیه ای : واقعیت این است: 1⃣ ایران، تلاویو را با صدها موشک هایپرسونیک هدف قرارداد. 2⃣ تنها پایگاههای نظامی و امنیتی هدف قرار گرفت. 3⃣ هیچ کمپ پناهندگانی زده نشد. 4⃣ هیچ بیمارستانی زده نشد. 5⃣ هیچ مدرسه ای زده نشد. 6⃣ هیچ زنی و بچه ای کشته نشد. 7⃣ هیچ کادر درمان و خبرنگاری کشته نشد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏠 متفاوتی از اقامه نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای. ۱۴۰۳/۷/۱۳ 💻 Farsi.Khamenei.ir
✅الإمامُ الصّادقُ عليه السلام ـ لَمّا سُئلَ عَنِ التَّواضُعِ ـ : هُو أن تَرضى مِن المَجلِسِ بدُونِ شَرَفِكَ ، وأن تُسَلِّمَ على مَن لَقِيتَ ، وأن تَترُكَ المِراءَ وإن كُنتَ مُحِقّا . امام صادق عليه السلام ـ در پاسخ به سؤال از فروتنى ـ فرمود: فروتنى اين است كه از مجلس به نشستن در جايى پايين تر از مقام و موقعيّت خود رضايت دهى، به هر كه برخوردى سلام كنى و مجادله را رها كنى، اگرچه حق با تو باشد. بحار الأنوار : 78/277/113.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلي الله عليه و آله ; فَضْلُ الشّابِّ اْلعابِدِ الَّذى تَعَبَّدَ فِى صَباهُ عَلَى الشَّيخِ الَّذى تَعَبَّدَ بَعْدَ ما كبُرَتْ سِنُّهُ كَفَضْلِ اْلمُرْسَلينَ عَلى سائِرِ النّاسِ.  برترى جوانى كه در جوانى خدا را عبادت مى كند بر پيرى كه پس از پير شدن به عبادت مى پردازد، مانند برترى پيامبران الهى نسبت به ديگران است.در جوانى پاك بودن شيوه پيغمبرى است; ميزان الحكمه ج 5، ص 9
🔆 پازل قدرت جمعه نصر رو مشاهده میکنید. ✍ حمله به پالایشگاه حیفا 👈 نتانیاهو در پناهگاه و رهبر عزیزمان در بین مردم کشورش در مکانی عمومی ✅ رهبری هیچ وقت نماز عصر را در نمازجمعه نمیخواندند و می‌رفتند: ولی این بار عمدا خواندند تا درس شجاعت بدهند. 👈 تازه قبل نمازجمعه هم نیم ساعتی در جلسه روضه شرکت کردند (یعنی طولانی ترین حضور رهبری در نماز جمعه تا حسابی اسرائیل را خوار و خفیف کنند) و بعد از نماز جمعه به احوالپرسی با مسئولین گذشت. 🚀 جالبه در همین زمان محل اقامت نتانیاهو موشک‌باران شد. ✅ این عزت و قدرت و شجاعت جمهوری اسلامی به رهبری ولی‌فقیه امام خامنه‌ای است. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 برادر همسر رهبر انقلاب به شايعات پايان داد ✍ در نماز جمعه نصر دوستانی که از نسبت من مطلع بودند بارها درباره حال همشیره با نگرانی جویا می شدند، وقتی از نادرستی شایعات می گفتم، خدا را شکر می کردند. 🔹خدا را هزاران سپاس از روشن بینی مردم که این شایعه سراسری هم نتوانست مانع برگزاری پرشکوه نماز جمعه نصر شود. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
❌ متن شبهه : هزینه موشک های دو حمله به اسرائیل، یک میلیون و ۶٠٠ هزار تومان به ازای هر ایرانی ✅ پاسخ شبهه : 1⃣اقتدار هزینه داره و اگه این هزینه نشه باید صد برابر اون رو برای آباد کردن ویرانه های جنگ هزینه کرد اونهم اگه تازه زنده بمونیم. 2⃣ تعداد موشکهای شلیک شده در این مرحله از عملیات ۱۸۰ فروند موشک فتاح بود. موشک فتاح یکی از کم هزینه ترین موشک هایی هست که جمهوری اسلامی با توان داخلی اون رو ساخته و تولید هر موشک تنها 200 هزار دلار برای کشور هزینه داره. 180×200000=36/000/000 یعنی هزینه تولید 180 فروند موشک تولید شده میشه 36 میلیون دلار. که حتی اگه دلار رو به قیمت بازار آزاد یعنی به قیمت 60 هزارتومان حساب کنیم میشه حدودا دو همت 36000000×60000=2/160/000/000/000 و اگر این مبلغ را به کل جمعیت ایران تقسیم کنیم (85 میلیون نفر) میشه هر نفر 25412 تومان 2/160/000/000/000÷85/000/000=25412 یعنی سرانه این عملیات غرور آفرین برای هر نفر تنها 25 هزار تومن شده یعنی کمتر از قیمت یک بستنی ساده. 3⃣ البته چون در مرحله اول عملیات وعده صادق از موشک های نسل 4 و 5 استفاده شده هزینه به مراتب کمتری از مرحله دوم داشته ولی اگر هزینه مرجله اول را هم 25 هزارتومان محاسبه کنیم تنها 50 هزارتومان هزینه سرانه برای دو عملیات وعده صادق به ازای هر ایرانی شده است.
🔆 سیستم امنیتی شاباک هک شد ✍ گروه هکری حنظله اعلام کرد که سیستم جامع امنیتی سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را هک کرده است. 🔹به‌گفتۀ این گروه، شاباک از این سیستم برای حفظ امنیت دیجیتال مأمورانش استفاده می‌کند و به‌شدت استفاده از گوشی‌های همراه بدون نصب این سامانه را ممنوع کرده است. 🔹این گروه هکری می‌گوید اکنون تمام اطلاعات محرمانۀ ۳۰ هزار افسر شاباک را در اختیار دارد! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 خلاصه‌ای از بیانات رهبر انقلاب در خطبه اول نماز جمعه 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
ما آغازگر جنگ نبودیم و نیستیم! لکن اگر کسی تعدی بکند او را خرد می کنیم. 📚صحیفه نور ،جلد ١٣،صفحه ١۶۵ 🌤 الّلهُـمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَـــ الْفَـــرَج 🌤 ‏ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 حرف اصلی بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعۀ تهران 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ پاسخ جالب عراقچی به این سوال خبرنگار که چرا در شرایط جنگی نترسیدید که به لبنان بیایید؟ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.