eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.6هزار دنبال‌کننده
34.5هزار عکس
26هزار ویدیو
59 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨عاقبتی همچون بنی اسرائیل برای جمهوری اسلام ⚠️هشدار رهبری! رهبر انقلاب :نگذاریم درس ۱۹ دی فراموش شود....خداوند در قرآن، این نکته را که فراموشی به سراغ ما نیاید،‌ به مناسبت امم گذشته تکرار کرده است. پ؛ن؛ باید درس عبرت گرفت از عاقبت وحشتناک بنی اسرائیلی انها با توسل به خدا در برابر فرعون پیروز شدن و اما مدتی بعد منحرف شدن و عذاب بر انها نازل شد!ما هم با توسل به خدا و اهل بیت بر شاه ملعون پیروز شدیم اگه مغرور بشیم ،متکبر بشیم منحرف بشیم قطعا غداب به سراغ ما خواهد آمد!! خدا با هیچ کس عهد نبسته اگه به اسم‌من انقلاب کنی ولی خطا کنی و....همچنان میزارم با خیال راحت ادامه بدی!
وقتی رو دست و کم میگیری وقتی میگی حاکم رهبر است!فلان و فلان میگی!و بیخیال رد میشی وقتی تحلیل بر اساس یک سخنرانی رهبر و امام خمینی داری!! و...... وقتی از درس عبرت نمیگیری شب بیدار میشی میبینی در خوزستان مردم ریختن بیرون یه عده هم در بین انها شعار مرگ بر رهبری میدن و در پی سرنگونی این انقلاب فقط بر سر آب !!! بله خواب باشی با لگد دشمن بیدار میشی همون رهبر و امامی که بارها از اینده بهتر ایران سخن گفتن، از عاقبت دردناکی مانند قوم بنی اسرائیل هم سخن گفتن!از انفجار در جمهوری اسلامی بخاطر بی اهمیتی به مردم سخن گفتن!!
جهانیان این روش مدیریتی را یاد بگیرند! 🔺انتقاد توییتری از سریال نامگذاری‌های شورای شهر تهران روی معابر پایتخت؛ این قسمت ۱۳ کوچه به نام ۱۳ تالاب! 🔸این روش مدیریتی قطعا باید در دانشگاه‌های معتبر و درِپیتِ جهان تدریس شود. 🔸اول تالاب‌های کشور را با مدیریت کهکشانی، خشک می‌کنیم. بعد نام آنها را روی ۱۳ کوچه پایتخت می‌گذاریم. با این کار، تالاب‌ها "احیا" می‌شوند! یاد گرفتید جهانیان؟!
یار دیرینه خاتمی واکسن خارجی را انتخاب کرد/تکیه بر خارج شیوه همیشگی برخی اصلاح‌طلبان 🔺محمدعلی ابطحی، یار غار و رئیس دفتر خاتمی بین واکسن ایرانی برکت و سینوفارم چینی، سینوفارم رو انتخاب کرده! این تفکر عدم اعتقاد به جوانان و توان داخلی خودمون، بیش از سه دهه در مدیریت کشور حاکم بوده؛ کما اینکه خیلی از عقب‌موندگی‌های ما حاصل تفکر همین مدیران بود!
قربان حریمی، که تو قربانی آنی...
یار غار جماعت اصلاح طلب و اعتدالی، حامی خاتمی و روحانی، آقای احمد خمینی گفتند: «جواب تشنگی آب است» جدی میگی؟ جواب بودجه‌هایی که روحانی و تیمش حروم ناهارهای 500 میلیونی میکردند، چیه؟ جواب سفرهای میلیاردی و بی‌فایدش چیه؟ جواب استخر و آب پرتقال آقای روحانی چیه؟ جواب بودجه‌هایی که شما و پدرتون میگیرین چیه؟ جواب پول‌هایی که حسین فریدون و مهدی جهانگیری زدن به بدن چیه؟ جواب اختلاس‌ها و ناکارآمدی‌های رفقاتون چیه؟ جواب پولی که قرار بود برای خوزستان خرج بشه و الان معلوم شده که نشده چیه؟ شما حق ندارید حتی یک کلمه حرف بزنید، شما و هم فکرانتون که همواره مورد حمایت شما بودند، بانی وضع موجود هستید؛ شما فقط باید پاسخگو باشید! 😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حیف که ما شاگردی ایشون رو از دست دادیم😂😂 واقعا سزاست چند واحد تاریخ باهاش پاس کنیم😉
🕋 امسال دومین سال بدون حج 🌀 یادتونه سال‌های گذشته مدام در ایام مطلب منتشر می‌کردند که با پولی که از طرف ایرانی‌ها صرف هزینه حج میشه چه کارهای عجیب و غریبی میشه کرد و چندصد تا بیمارستان فوق تخصصی در شهرهای میشه ساخت و چند میلیون رو میشه از فلاکت درآورد و چقدر لامبورگینی با پول ما وارد عربستان خواهد شد و ... و کلا هر مشکل اقتصادی که وجود داشت رو گردن هزینه‌های مردم برای حج می‌انداختند؟ امسال نیز مثل سال قبل هیچ ایرانی به حج نرفت؛ هیچ پولی هم از کشور بابت حج خارج نشد؛ بسم الله! دستاوردهای اقتصادیش رو بشمارید⁉️⁉️⁉️ تو این دو سال چند تا بیمارستان ساخته شد و به چند تا فقیر کمک شد؟؟ مدعیان دروغین دفاع از فقرا! بفرمایید این دو سالی کە حج نبود، چند خانە و چقدر خوراک و پوشاک برای فقرا تأمین کردید؟؟ دیدید همه این حرف‌ها برای دلسوزی فقرا نبود! هدف فقط کم‌رنگ کردن باورهای مردم نسبت به مسائل شرعی و دینی بود. هدف دين‌گريز كردن مسلمانان است توسط افرادي كه به ظاهر سنگ مردم را به سینه می‌زنند! بهانه های جدیدشان از این پس اینها خواهد بود: بجای هیات، بجای انرژی هسته ای، بجای زیارت رفتن و.. خرج فقرا کنید 😐 کسی به شما نخواهد گفت: بجای سفر ترکیه و تایلند و ارمنستان، بجای کافه ها و رستورانهای آنچنانی، بجای لوازم لوکس خریدن، بجای ماشینهای میلیاردی و.. به فقرا کمک کنید 😒 👈 بیایید ترفندهای دشمن را بشناسیم و از عقل خود استفاده كنيم و دین و ایمان و وجدان خود را تقدیم شیطان‌صفت‌ها نکنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢نعمت‌زاده: روحانی منش ساده‌زیست ندارد ♦️مجری: آقای نوبخت به مدیران نجومی گفت ذخیره نظام! نعمت‌زاده: بیخود گفت! ♦️مجری: به نظر شما رئیس جمهور منش ساده‌زیستی دارد؟ نعمت‌زاده: نه!
شرح در تصویر💔
انگار این جماعت تو ذاتشونه که نذارن آب به خیمه برسه همون نسلی هستن که تیر به مشک زدن و امید خیمه‌ی سیدالشهدا رو ناامید کردن...
خوشا آنان ڪه با حق آشنایند مطیع محض فرمان خدایند چو ابراهیم، اسماعیل خود را فداۍامࢪالله مۍ نمایند... ‌مبارڪ💗🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کوسه در سواحل ایران یه عجب غلطی کردم اومدم ایرانِ خاصی تو حرکات کوسه موج می‌زنه.😁 طفلک فک کرده اینجا کالیفرنیاست گفته برم نزدیک ساحل یه کم مردمو بترسونم فرار کنن 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حرکت تانکرهای آبرسان به سمت خوزستان 🔹فرمانده سپاه خوزستان: یک کاروان شامل ۳۰ تانکر آبرسان به خوزستان رسیده و کاروان دوم هم به استان اعزام شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش مجری تلویزیون به مشکلات آب خوزستان 🔹شما که قرار است آب را باز کنید، چرا بعد از ناراحتی مردم این کار را می‌کنید؟ 🔹چرا همیشه فکر کردن‌ را آن‌قدر عقب می‌اندازید تا حسابی اعصاب همه را بهم بریزید؟
🔻 افزایش قیمت لبنیات را قبول کردند، اما اعلام نمی‌کنند، چون نمی‌خواهند افزایش قیمت به پای دولت روحانی نوشته شود محمد فربد، عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی: قیمت شیر خام بصورت تضمینی ۶۴٠٠ تومان شده است. مقامات وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت این قیمت را پذیرفته‌اند ولی برای افزایش قیمت محصولات لبنی محافظه‌کاری به خرج داده و نمی‌خواهند واقعیت را قبول کنند. متأسفانه همه تصمیمات مهم در کشور سیاسی شده است. دولت فعلی نمی‌خواهد افزایش قیمت محصولات لبنی به پایش نوشته شود. استقرار دولت جدید و انتخاب وزیر جهاد کشاورزی دو ماه زمان می‌برد و صنعت لبنیات در این دو ماه متحمل ضربه بزرگی خواهد شد. به عنوان یکی از اعضای صنعت لبنیات عرض میکنم در چهار ماه اول سال زیان بسیار بزرگی متحمل شدیم و دیگر بیش از این تحمل نخواهیم کرد و منتظر تصمیمات سازمان حمایت نخواهیم ماند.
خانم مهناز افشار! شمایی که همصدا با تجزیه طلبان، گردنبند ایرانِ بدون خوزستان رو گردنتون میندازید، غلط می کنید که راجع خوزستان، جان ایران اظهار نظر می کنید! جدی از تناقض نمیمیرید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سه نفر از کشته‌های اعتراضات اخیر به اذن الهی زنده شدن؛ سبحان الله..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چین، غول تکنولوژی دنیا. قبله‌ی آمال تکنوکرات‌ها در توسعه و پیشرفت. حبس شدن مردم در مترو، شهر ژنگژو چین. يَآ أَيُّهَا الْإِنْسَانُ مَا غَرَّكَ بِرَبِّكَ الْكَرِيمِ ای انسان! چه چیزی تو را نسبت به پروردگار بزرگوارت مغرور كرده است؟ (انفطار ۶)