eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.6هزار دنبال‌کننده
34.5هزار عکس
26هزار ویدیو
59 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
اینستاگرام از دقایقی قبل فیلتر شد.
نت‌بلاکس فیلتر شدن اینستاگرام در ایران رو تایید کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فرار روبه‌جلو براندازان با کمک محمود شهریاری قرآن آتیش زدن و پاره کردن فیلم‌هاشو با افتخار پخش کردن، مسجد آتیش زدن و پایکوبی کردن، چادر و روسری از سر دختر مردم کشیدن و کف و سوت زدن حالا شهریاری میگه عوامل حکومت این کارو میکنن تا شما رو بدنام کنند، کی انقدر پست فطرت شدید شما سلبریتی‌ها؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زیر گرفتن ماموران با خودرو توسط اغتشاشگران این افراد قطعا مردم معترض نیستند مردم ایران پلیس آتش نمی‌زنند مردم ایران چادر از سر ناموس مردم نمی کشند مردم ایران مامور را با خودرو زیر نمی گیرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از آن همه عربده‌کشی و تهدید آقای رئیسی توسط آدمکش‌های منافق و خوانندگان کاباره‌ای، وی پس از سخنرانی در سازمان ملل، مسیر را تا هتل پیاده رفت اما خوب اثری از این لاف‌زنان در غربت نبود اصل جنس‌ها جرات مواجهه با این مَرد را ندارند بعد عده‌ای برای براندازی به آنان دل‌خوش کردند!
فاطمه سپهری امضا کننده نامه استعفای رهبری، هتاک به سردار سلیمانی و شهدا، دعوت کننده به اعتصابات، درخواست کننده حمله به ایران از دولت ترامپ، دستگیر شد منافق به زندان شد، تا باد چنین بادا
خِفت شد ...
این ‌بیشرف چند روز پیش از ایران خارج شد تا بتونه به بهترین وجه لیدری اغتشاشگران رو بکنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیوی شکر خوری فرد توهین کننده به قران . رو صورتش نه جای ضربس نه چیز دیگه . واقعیتش اینه که اینا انقدر ترسو و بزدلن ،‌ گیر که میوفتن چک نخورده به غلط کردن میوفتن . بعد برا ماهایی که تا لحظه اخر مبارزه میکنیم شاخ و شونه میکشن از گندشون روح الله زم بگیر تا این کوچیکشون فیلم غلط خوردنشون موجوده . بعد همینا چند سال پیش درباره شهید حججی هایی که شرحه شرحه شدن رو انتخاب کرد ولی حاضر نشد جلوی دوربین بیانیه ضد جمهوری اسلامی صادر کنه شکر اضافی میخوردن . بله اقایی که میای خیابون شعار میدی " بجنگ تا بجنگیم " این فرق ما با شماست .
بقیه داعشی‌ها هم این جمله رو تمرین کنن که به زودی باید انجامش بدن 😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ورود خوش جوش مردم مشهد برای برچیدن تجمعات ضد انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع خودجوش مردم در برخی شهرها (کرمان، مشهد، قم و....) علیه آشوبگران و دیوثان ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند سلام بر مردان غیرتمند ایران.. سلام بر آنان که برایشان مقدس است.. و بنده هستند، نه دشمن
در حالیکه رسانه های غرب عامل مرگ مهسا امینی رو پلیس ایران جا میزنن همزمان توی عراق عامل مرگ زینب عصام رو که توسط سربازان آمریکایی کشته شد مرگ طبیعی جا میزنن که مبادا منافع کدخدا به خطر بیفته!!!
یک بسیجی در تبریز به شهادت رسید 🔹حسین اوجاقی یکی از بسیجیان تبریز که برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت، با ضرب چاقو توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.
🔴 دستگیری ۷ نفر در رباط کریم توسط سازمان اطلاعات سپاه ▪️با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه، یک تبعه خارجی و ۶ نفر دیگر دستگیر شدند. ▪️این افراد قصد داشتند با برنامه‌ریزی در روز‌های آینده دست به ایجاد آشوب و به آتش کشیدن اموال عمومی و تحریک جوانان و بر هم زدن نظم عمومی شهرستان رباط کریم با کمک عوامل خارجی بزنند.
بمان برایمان امنیت..... 🔹دلنوشته‌ یک بانوی شهروند که در مسیر ترددش به منزل به تجمع اوباش برخورده است…
شهادت یکی از فعالان عفاف و حجاب مشهد در اغتشاشات 🔹 شهید محمدرسول دوست محمدی از فعالان فرهنگی اجتماعی مشهد مقدس چهارشنبه ۳۰ شهریور به دست اراذل و اوباشی که خیمه‌های عزا را آتش زدند به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باقری: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نمی‌کنیم 🔹به دو کشور آذربایجان و ارمنستان توصیه می‌کنیم مشکلاتشان را با گفت‌و‌گو حل کنند. تغییر مرز با زور و جنگ را برنمی‌تابیم. 🔹از کشورهای حاشیه خلیج فارس انتظار داریم مراقب شیطنت‌های رژیم صهیونیستی باشند. چنانچه تهدیدی علیه خود احساس کنیم با عناصر رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها برخورد خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 دستپاچگیِ کارمندِ شبکه بی‌بی‌سی با حرکت زیبای مهدی خانعلی زاده👌 🔹 یکی از طراحی‌های خبرنگاران رسانه‌های ضد انقلاب به حاشیه کشاندن برنامه‌های هیات ایرانی است تا سخنان و مطالبات اصلی در سایه این حاشیه‌ها کمرنگ شوند. 🔹 در همین راستا خبرنگار بی‌بی‌سی و خبرنگار سعودی تلاش می‌کردند لحظه ورود رئیس جمهور به سازمان ملل را به حاشیه بکشانند. 🔹 اما مهدی خانعلی زاده مجری برنامه سیاست خارجی شبکه سه در همین لحظه سوالات مهمی را برای همین برنامه مطرح کرد که باعث دستپاچگی مجری بی‌بی‌سی (بهمن کلباسی) شد و وی به جای پرسیدن سوالش دائما به آقای رئیسی سلام می‌داد!!
چه حرکتی زد این خانعلی زاده عالی بود 😍
آقای مدیری خیلی زرنگ تشریف دارن ۴۰ قسمت دورهمی ضبط کرده پولشم زده به جیب حالا میگه تصویر منو پخش نکنید باشه دادش شما هم پولی که گرفتی رو تخ کن بیاد