eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.6هزار دنبال‌کننده
34.5هزار عکس
26هزار ویدیو
59 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از رفقا در مورد استخدام در برخی مراکز سوال نمودن اول از همه توضیح بدین دقیقا چه چیزی رو در این رابطه میخوایید بدونید راجع شرایط کاری هم در هر زمینه از صفرش هست تا صدش بستگی به توانایی و شجاعت و موقیعت خودتون داره و در نهایت نمیشه به جزئیات این سوالات در کانال پرداخت و برای دریافت جواب سوالاتتون تو اینترنت هم سرچ کنید هرچیزی رو که لازم باشه بدونید میتونید اونجا پیدا کنید و اگر ابهامی داشتین بپرسید ان شاءالله پاسختون رو میدیم
🔺قوه‌قضائیه: طبری ۴۵ ماه در زندان بود و الان با وثیقۀ ۳۰۰ میلیاردی منتظر اعاده دادرسی است مهدی هاشمی پس از رد مال، تحمل شلاق و ۷ سال حبس، به‌صورت مشروط آزاد شد. نجفی با جلب رضایت اولیای دم و گذراندن بیش از ۳ سال حبس آزاد شده. بابک زنجانی و شهرام جزایری در زندان هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ اسکای نیوز عربی: 📍چگونه پهپادهای ایرانی در میانه سهولت صادرات و استفاده، نقشه جنگ ها را باز ترسیم می کنند؟
اعتراض مسلمانان به چراغ سبز سوئد برای قرآن‌سوزی 🔹دیروز پلیس سوئد اعلام کرد مجوز اعتراضی را صادر کرده که سازمان‌دهنده آن قصد دارد قرآن را بسوزاند و این کار انجام شد. سخنگوی وزارت خارجۀ ایران این موضوع را مصداق خشونت‌گرایی و نفرت‌پراکنی خواند و محکوم کرد. 🔹مغرب در اعتراض به اهانت به قرآن، سفیر خود را از سوئد فراخواند. عراق دستور محاکمۀ فرد هتاک به در سوئد را صادر کرد. اردن نیز اقدام سوئد را محکوم کرد و آن را تحریک‌آمیز و نژادپرستانه خواند. 🔹حزب‌الله و مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان مقامات سوئد را در قرآن‌سوزی شریک دانستند. دومای دولتی روسیه هم بی‌حرمتی به قرآن و اقدام دولت سوئد را محکوم کرد. سی‌ان‌ان نوشته مجوز سوئد برای قرآن‌سوزی می‌تواند عضویت سوئد در ناتو را دوباره با چالش مواجه کند.
اردوغان: به غربی‌های گستاخ یاد می‌دهیم توهین به مسلمانان آزادی اندیشه نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معترضان عراقی‌ وارد سفارت سوئد شدند 🔹صدها نفر از شهروندان عراقی در محکومیت آتش‌زدن قرآن در سوئد، مقابل سفارت این کشور در بغداد تجمع کرده و خواستار اخراج سفیر سوئد شدند. برخی منابع خبری نیز از ورود عراقی‌ها به داخل ساختمان سفارت خبر دادند. 🔹شبکۀ العهد مدعی‌شده که کارکنان سفارت از ترس معترضان فرار کرده‌اند اما خبرگزاری رسمی عراق این موضوع را تایید نکرده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
+این صدای کسانی است که در این روزها مارا تنها گذاشتند…🥲' • •
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍استخر مختلط و تماشای فیلم مستهجن یعنی آزادی😱 میگن این سخنان شهید بهشتی بوده!😕 پ،ن؛ خسته نشدید از تقطیع و دروغ!؟؟ دلم به حال گوسفندانی میسوزه که چرندیات شما رو باور میکنن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آتش زدن پرچم همجنسبازان در میدان التحریر بغداد 🔸عراقی ها خود را به تظاهرات بزرگ فردا در محکومیت اهانت ملحد بزدل فراری به قرآن کریم آماده می کنند 🔻وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران هنوز زحمت احضار سفیر دولت کافر سوئد را به خود نداده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 در آستانه انتخابات ۱۴۰۲ و باز هم تخریب گلزار شهدا بهشت زهرا (س)❗️ ♨️آقایان مسئول؛رهبر انقلاب بارها و بارها تاکید کرده اند ساماندهی و یکسانسازی مزار شهدا کار غلطی آست و نباید انجام شود. 🔹چرا با هزینه میلیاردی و بالا آوردن سطوح به بهانه مسیر سازی سنگ قبر شهدا را با سطح خاک یکسان می کنید و روح گلزار شهدا را از بین میبرید؟!!!
🔺پاسخ مردم سقز به تهدید برادر مهسا امینی بلیط کنسرت ها رو شخم زدند!
🚨اوضاع ملتهب منطقه نانتر پاریس فرانسه محل کشته‌شدن نوجوان ۱۷ ساله فرانسوی
هدایت شده از Modafe313yar
مدیون حسین_۲۰۲۳_۰۶_۱۶_۱۱_۳۷_۵۹_۲۴۶.mp3
9.53M
زندگیمو از پای منبـر دارم لقبِ نوکر دارم هم‌‌دنیادارم‌هم‌محشردارم ❇️@modafe313yar❇️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸به مصلحت شماست! ✍️نمایندگان موافق به استیضاح وزیر کشور به این دو سوال پاسخ دهند: ۱. چرا از ابلاغیه قانونی وزارت کشور برای سلامت انتخابات آشفته شده‌اند؟ ۲. دقیقاً چه برنامه‌ای برای انتخابات داشته‌اند، که حالا با حفظ بی‌طرفی فرمانداران و بخشداران نگران شدند؟ آیا می‌دانید معاون سیاسی وزیر کشور کیست؟ ایشان معاون حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس و از مسئولین ارشد پروژه یمن بوده است.
تـوهمـانی‌ك‌دلـم‌لـک‌زده‌لبخـندش‌را اوکـه‌هـرگز‌نتـوان‌یـافت‌هـمانندش‌را 😔
یکی میشه ایلان ماسک که در قله‌ی علم(؟)، قدرت و ثروت ایستاده و توانایی مدیریت خودش رو نداره و مجبوره مخدر و روانگردان مصرف کنه یکی میشه شهید احمدی روشن که یه تنه صنعت هسته‌ای یک کشور رو متحول میکنه، و در انتها به دست کثیف‌ترین موجودات عالم به شهادت میرسه فرق سلبریتی و شهید اینه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 پیمان طالبی مجری شبکه سه روی آنتن زنده در حضور یک جانباز شیمیایی: 🔹لعنت بر کسی که اختلاس می کند، لعنت بر کسی که اینجا خودش شعار می دهد ولی خانواده اش خارج از کشور کیف می کنند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت بی‌شرمانه شبکه تروریستی اینترنشنال از قرآن‌سوزی: 🔹شما آزادی بیان دارید برای توهین و تمسخر دین و عقیده دیگران! سوزاندن قرآن مخالف قانون نیست! سوئد به آزادی بیان بی قید و شرط احترام می‌گذارد!🤬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی که آمریکایی‌ها میسازن Vs فیلمی هایی وطن فروش‌های ایرانی میسازن
🔻ماجرای یک دروغ و تحریف در مورد گلزار شهداء بهشت زهرا(س)/ تهدید خانواده‌های شهدا توسط یک فرد معلوم‌الحال روابط‌عمومی بهشت زهرا(س) در بیانیه ای اعلام کرد: عصر امروز کلیپی صحنه سازی شده با عنوان "تخریب گلزار شهدا بهشت‌زهرا(س)" توسط فردی معلوم الحال در فضای مجازی منتشر شد و سر از رسانه‌های ضد انقلاب در آورد. فرد مذکور با دروغ پردازی دنبال باج گیری و برهم زدن امنیت روانی مردم و خانواده‌های معظم شهدا است. اما واقعیت ماجرا چیست؟ ۱- قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به عنوان یکی از بزرگترین ظرفیت‌های معنوی و میراث هویتی کشورمان دارای نابسامانی کالبدی و مشکلات زیرساختی فراوانی بوده که در طرح بهسازی با رعایت ملاحظات رهبر انقلاب و خانواده شهدا در دستور کار مرمت توسط سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری تهران قرار گرفته و یک بلوک از قطعه ۵۰ با همراهی و رضایت خانواده های معظم شهدای این قطعه در اردیبهشت ماه‌ ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده است و بر خلاف ادعای مطرح شده توسط فرد معلوم الحال، در جریان حضور رهبر معظم در گلزار شهدا (۱۱ بهمن ۱۴۰۱) با رضایت ایشان از این طرح استمرار یافته است. ۲- طرح بهسازی با یکسان سازی متفاوت است. در طرح بهسازی که مورد استقبال خانواده های معظم شهدا و زائران شهدا نیز قرار گرفته با حفظ سنگ مزار، حجله و کتیبه های شهدا، اقدام به مرمت کف، سقف، نور و فضای سبز می‌شود و خانواده‌های شهدا در دیگر قطعات بهشت زهرا نیر طی درخواست های متعدد خواستار اجرای این طرح در ساير قطعات‌ شده اند که پیرو اين درخواست‌ها کار بهسازی بلوک دوم قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت‌زهرا نیز آغاز شده است. ۳- اما یک فرد معلوم الحال و سابقه دار که سابقه کیفری دارد امروز در اقدامی زشت و تحریف شده، تصاویری قدیمی که مربوط به طرح یکسان‌سازی سالهای قبل بوده را با صحنه سازی منتشر کرده است. این فرد که به دلیل انحرافات گسترده، پدر و مادرش هم در بیانیه ای رسمی از وی اعلام برائت کرده اند، با وجود اطلاع از رضایت رهبر انقلاب، در اقدامی سخیف به خانواده‌های معظم شهدا بی احترامی و آنها را تهدید کرده است که باید علیه بهسازی قبور شهدا موضع بگیرند که با ایستادگی و مخالفت خانواده‌های معظم شهدا روبه رو شده و مجبور به ترک گلزار شده است! بهشت زهرا حق شکایت و پیگیری قضایی را با مستندات کافی بر خود محفوظ می‌دارد.
کمی زیبایی ببینید امروز سکوی پارس جنوبی نصب شد تا تولید گاز از این فاز مرزی، بعد از ۲۰ سال بلاتکلیفی و «توتال پرستی» در ۲۰ ماه با ۱۵ میلیون متر مکعب آغاز شود. در این پروژه برای نخستین بار در دنیا، عملیات پیچیده برداشت و بارگیری سکوی گازی توسط شناور اوشنیک انجام شد.
وقتی میگیم شیرزن دقیقا از چی حرف میزنیم؟ در سال ۱۳۵۹ پس از حمله عراق به روستای اوازین گیلان‌غرب، مردم به دره های اطراف فرار میکنند. دختری که در آن زمان فقط ۱۸ سال داشت شب هنگام همراه برادر و پدرش جهت تهیه غذا به روستا باز می‌گردند. اما در طول راه پدر و برادرش ضمن درگیری با عوامل عراقی کشته میشوند. او هم با عراقی‌ها درگیر میشود و در پی برخورد با دو سرباز عراقی بدون داشتن سلاح گرم، با تبر پدرش با آنها درگیر شده، یکی را کشته و دیگری را با تمام تجهیزات جنگی اسیر می‌کند و به مقر فرماندهی ارتش ایران تحویل میدهد. نام او فرنگیس است.
آقای بانک مرکزی ، هر وقت به واسطه انباشت پول مردم در حسابهایتان بابت سودهای کلانی که از بنگاه‌داری کسب کردید وجهی پرداخت شد آنوقت از بابت خدماتی که می‌دهید وجهی را مطالبه کنید ! کلیدواژه دزدی آشکار از جیب مردم است.