eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.2هزار دنبال‌کننده
32.8هزار عکس
24.4هزار ویدیو
56 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹منبع خبر جعلی دستگیری مادر آرمیتا رو مشاهده میکنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍نماینده ایرلندی پارلمان اروپا: 🔹آمریکا یک میلیون عراقی را کشت، پس چرا کسی پیگیر محرومیت ورزشکاران آمریکایی نشد؟
📍توی فرانسه اگر جلوی درب مدرسه پلیس بایستد تا مطمئن شود دختران مسلمان با حجاب به مدرسه نمی روند خیلی هم نایس و متمدنانه است!! ‼️ولی توی ایران اگر پلیس برای رعایت پوشش شرعی و اخلاقی اقدام کند، زور و اجبار و... است! 🤷‍♂️ اینجاست که مسئولین واداده جمهوری اسلامی باید ببینند و یاد بگیرند و برای اجرای احکام اسلام منتظر چراغ سبز و تایید کسی نباشند!
🔴چرا از خروج احمدی‌نژاد از کشور ممانعت شد؟ 🔹برخی رسانه‌ها گزارش دادند که محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان امروز از فرودگاه امام خمینی(ره) قصد خروج از کشور و سفر به گواتمالا را داشته است، اما ماموران امنیتی از خروج وی ممانعت به عمل آورده‌اند. 🔹برخی کانالهای نزدیک به احمدی‌نژاد در این باره نوشتند که وی «ممنوع الخروج» شده است. 🔹در این باره بعضی منابع امنیتی به خبرنگار تسنیم گفتند که پیشتر برخی دستگاه‌های امنیتی با توجه به وضعیت گشور گواتمالا و امکان تهدیدات امنیتی برای او در این سفر به وی گفته بودند که از این سفر خودداری کند. 🔹به گفته این منابع، ایران در کشور‌ گواتمالا سفارت خانه فعالی ندارد و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی و بعضی گروه‌ها نیز در این کشور فعالیت قابل توجهی دارند. 🔹این منابع گفتند که با توجه به اعلام پیشین به اقای احمدی نژاد و همچنین جلوگیری از خطرات احتمالی امنیتی این سفر برای این مقام سابق کشورمان، از سفر امروز او به گواتمالا ممانعت به عمل آمد. 🔹رعایت جوانب امنیتی برای هرکدام از مقامات فعلی و سابق، صرف نظر از مواضع سیاسی آنها، جزو مسایلی است که دستگاه های امنیتی به صورت معمول به آن توجه دارند.
هر وقت خواستید ببینید جنگ طلب ترین، پلیدترین و مسخره ترین ادمهای تاریخ معاصر کیا بودن یه نگاه به برنده های جایزه صلح نوبل بندازید
اگر یک پسر در ایستگاه میدان شهدای تهران به دو تکه‌ی مساوی تقسیم میشد، احدی به دنبال دلیل این اتفاق نبود، اما یکسال است ظرفیت رسانه‌ای کشور صرف شفاف‌سازی مرگ دختران شده، به خاطر اینکه قرار است هر چه می‌شود، فشار را بر بخش مذهبی کشور افزون کند
🔻تقدیم ۵۰ شهید امنیت توسط فراجا در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ امنیت اتفاقی نیست...
. ♻️ شما آبگوشتت را بذار شیخ اکبر بدون نهار نباشه! 🔹در دوران ریاست جمهوری حضرت آیت الله خامنه ای که آقای پرورش وزیر آموزش و پرورش بود، یک روز همسر آقای هاشمی (رئیس مجلس وقت) با آقای پرورش تماس گرفته و توصیه‌ای اداری - راجع به انتقال یک کارمند یا موضوع دیگر - مطرح می‌کند. آقای پرورش موضوع را منوط به بررسی ضوابط می‌کنند. خانم مرعشی با تحکم می‌گوید می‌دانید با چه کسی صحبت می‌کنید؟ من خانم آقای هاشمی هستم! آقای پرورش می‌گوید خانم هاشمی هستی آبگوشت را برای ناهار تدارک ببین شیخ اکبر امروز منزل آمد بدون ناهار نباشد ولی در امور دخالت نکنید! آقای پرورش بعدا به آقای هاشمی گلایه و ایشان هم ابراز تاسف می کند. البته بعد از آن دیگر وزیر نماند و با اینکه سخنران بسیار ماهر و زبردست و مسلطی به آیات و روایات و ادبیات بود، هیچ جایگاهی در صدا و سیمای محمد هاشمی رفسنجانی نداشت و به جای او امثال عبدالکریم سروش، در رادیو تریبون ثابت داشتند تا به « ترویج لیبرالیسم» کمک کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میدانید امام پس از انقلاب با آنهمه شهید و شخصیت که ترور شدند در تشییع یک نفر شرکت کردند؟ نه تنها در تشییع بلکه غروب آنروز پس از دفن، شخصا بر سر مزار آن فرد حاضر شدند! آن شخص که بود؟ چرا برای امام مهم بود؟
زیر چمن ورزشگاه شهر رفسنجان قنات پیدا شده !! احتمالا بازی مس و استقلال روز شنبه برگزارنمیشه +فکر کن وسط بازی فوتبالیستا میوفتادن تو قنات :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه وقوع حمله تروریستی در دانشکده نظامی در حمص سوریه. اداره بهداشت حمص سوریه : ۶۷ کشته و ۲۱۱ مجروح، آمار غیرنهایی حمله دانشکده جنگ نظامی در حمص دولت سوریه ۳ روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.
کشف ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش نیروهای فراجا، ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق و بیش از ۳۰ تُن مواد مخدر در این استان کشف شده است.
کاری که در در برابر ‎ در حال انجام است، مصداق بارز تروریسم رسانه‌ایه. چرا اینقدر راحت برای ما پروپاگاندا با پشتیبانی مالی سرویس‌های جاسوسی درست می‌کنند؟ چرا این رفتار تروریستی هیچ هزینه‌ای برای این اراذل وطنفروش نداره؟ باید اقدام که هیچ، نفس کشیدن بر علیه ‎ و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران هزینه‌دار باشه.
اینکه جمهوری اسلامی پهپادی طراحی کرده که میتواند بخش اعظمی از قابلیت های جنگنده F5 را به اجرا در آورد یک شاهکار است. هزینه های پروازی پهپاد کرار تنها یک هشتم هزینه های F5 است؛ پهپادی که حالا قدرت شناسایی، قفل راداری و انهدام هر پرنده ای در آسمان را دارد!
💢 اشکال از جامعه است یا فرهنگی که زن زندگی آزادی با خودش به ارمغان آورد ؟ 🔹 سه تا دختر و سه تا پسر و مستی دخترا و ویلا و خوشگذرونی ؛ چه توقعی جز این پایان برای این تراژدی داشتید؟!
احمدی‌نژاد همچنان در فرودگاه امام منتظر خروج از کشور است 🔹علیرغم صادر نشدن مجوز سفر محمود احمدی‌نژاد به گواتمالا، او همچنان در فرودگاه امام خمینی (ره) منتظر مجوز خروج است. 🔹منابع امنیتی می‌گویند با توجه به شرایط خاص کشور گواتمالا این سفر به صلاح نیست و برای آن مجوزی صادر نمی‌شود. 🔹با توجه به وجود شرایط بی‌ثبات سیاسی در گواتمالا و گزارش‌هایی مبنی‌بر احتمال وقوع شرایط امنیتی در این کشور، با سفر احمدی‌نژاد در این مقطع زمانی مخالفت شده و به او توصیه شده با توجه به تحریم‌های بین‌المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهد. 🔹شایان ذکر است این کشور در همسایگی مکزیک و یکی از فقیرترین کشورهای حوزه آمریکای مرکزی است و بر اساس آمار، میزان جرم و جنایت بسیار بالایی دارد. 🔹همچنین ایران در گواتمالا سفارتخانه نداشته و گزارش‌هایی نیز مبنی‌بر نفوذ بالای رژیم صهیونیستی در این کشور وجود دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازخوانی دروغ‌های رسانه‌های بیگانه از ماجرای متروی میدان شهداء تا فردی با سر سس‌زده
روز سیاهِ حمص 🔹وزارت بهداشت سوریه اعلام کرد که در نتیجۀ حملۀ تروریستی به مراسم دانش‌آموختگی دانشکدۀ افسری در استان حمص ۸۰ نفر از جمله ۶ زن و ۶ کودک جان باخته و ۲۴۰ تن زخمی شدند. 🔹ارتش سوریه ساعاتی بعد از حملۀ تروریستی که با پهپاد انجام شد، مواضع تروریست‌های عامل این حمله در استان ادلب را در هم کوبید. دولت سوریه ۳ روز عزای عمومی اعلام کرده. 🔹ایران این حملۀ تروریستی را محکوم کرده و امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با همتای سوری خود این حادثه را به دولت و ملت سوریه تسلیت گفت. 🔹در این تماس، فیصل مقداد گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا را در پشت این‌گونه اقدامات دانست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 | ارتش سوریه انتقام را به فردا نگذاشت، حمله بی‌امان ارتش سوریه جنوب ادلب محل تجمع تروریست‌ها 💢 @BASIRAT_CYBERI💢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 تصاویری از محل حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه در ادلب. 💢 @BASIRAT_CYBERI💢
💢احمدی‌نژاد مسئولیت امنیتی سفر را پذیرفت و‌ مجوز خروج گرفت 🔹🔸«محمود احمدی‌نژاد» رییس جمهور اسبق کشورمان ساعتی پیش با پذیرش مسئولیت امنیتی سفر خود به گواتمالا، مجوز خروج از کشور را دریافت کرد. ♦همچنین شایان ذکر است چندی پیش دفتر آقای محمود احمدی نژاد و بعضی از اطرافیان او با ادعای بروز مخاطرات امنیتی، خواستار افزایش سطح حفاظت از وی و اتخاذ تدابیر امنیتی شدیدتر در اطراف محل زندگی او شده بودند.
💢فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در امنیت است 🔹🔸در رسانه‌های معاند فیلمی مبنی بر اصابت چند گلوله خمپاره به ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) منتشر شد. ♦این فیلم ساختگی است و نمای سردری که به عنوان سردر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در فیلم مشخص است کاملاً ساختگی و تدوین شده است. ♦هم اکنون ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در امنیت کامل است و هیچگونه مشکلی در اطراف این ستاد وجود ندارد.