eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.6هزار دنبال‌کننده
34.5هزار عکس
26هزار ویدیو
59 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ محمد قوچانی، شهاب طباطبایی، محمدرضا جلائی پور (بازداشتی های فتنه ۸۸) و فیاض زاده در ساختمان بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری دولت جدید چه میکنند؟! میگن چرا انتقاد میکنین و وحدت نمیکنین😐 چون ما میبینیم و شما... یا شایدم خودتونو زدین به .... کشورم نهاد نظارتی نداره کلا؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمتی از جنگیری در شهرستان کرمان! + فقط اونجاکه به جن میگه من حوصله ندارم بحث کنم با شما اسمت چیه 😅 امان از آدمی...🤦‍♂
🔴 حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران و عضو شورای راهبری ظریف: 🔹 ایران و آمریکا فعلا مذاکره نمی‌کنند. 🔹 احتمالا فیلترینگ رفع و گشت ارشاد حذف می‌شود ✍ آمریکا و اروپا یه بیلاخ👍 هم نشان این جماعت عاشق مذاکره با غرب نشان ندادند و تحویلشون نگرفتند.لذا فعلا از رفع تحریم‌ها با مذاکره خبری نیست ،برای حل مشکلات اقتصادی مردم هم که برنامه ای ندارند ،جناب پزشکیان هم که نمی دونه باید چکار کنه .... پس بهترین راه برای مشغول سازی مردم و فریب افکار عمومی سرگرم کردنشون به داستان همیشگی فیلترینگ و گشت ارشاد هست....
بورس آمریکا عجب برگ‌ریزانی شده تسلا -۱۲ درصد همه معروفا تیکه پاره شدن🙄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه شکست خورده یک مادر در تربیت فرزند (خدایا، مارو اینطوری امتحان نکن)🤦‍♂
چشمانتان به باشد...🌱
خوب نمیشـود دگَر زَخـمِ تو با بوسه ی من...
چه تحویل گرفت و چه تحویل داد. نگذاریم واقعیات را تحریف کنند.
‏برای آنچه که اعتقاد دارید ایستادگی کنید؛ حتی اگر هزینه‌اش تنها ایستادن باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏اگر خواسته زنان کنار گذاشتن حجاب بود اگر خواسته مردان غزه همجنسگرایی بود، اگر خواستی کودکان غزه تغییر جنسیت بود همه ی سازمانهای ملل و غیر ملل برای آنهابیانیه صادر میکردند امادرغزه مسئله اسلام است وبندگی خدا ! و قطعاً فلسطین کلید رمز آلود ظهور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلیل حیرت‌آور مرگ زنان باردار در آمریکا! 📽 سید راجی: ❓چرا سربازان زن آمریکایی بیشتر از سربازان مرد می‌میرند؟
🔹وطن هتل نیست که اگر خدماتش ناراضی شدی آن را ترک کنی...
🔹دیروز جوانان با خون هایشان منافقین را در تنگه مرصاد حقیقی ، زمین گیر کردند . امروز چه کسی مواظب تنگه‌های مرصاد مجازی هست تا دوباره جلوی نفوذشان گرفته شود؟
مادر بودن در غزه.....😔
این زن وسط کنگره آمریکا از همه حکام عربِ چاپلوس غرب مَردتره...🌸
📷تصویری از کمین نیروهای ایرانی در عملیات در مقابل تانک‌های مجاهدین خلق به مناسبت سالگرد این عملیات ❗پ‌ن: در این عملیات تعداد خیلی زیادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین توسط نیروهای ارتشی و پاسدار به درک واصل شدند. ❗علت تنفر تروریست‌های مزاحمین خلق، از مردم ایران هم همین موضوع و دیگر ضربه‌های سختی بود که توسط مردم ایران خوردند، است.
ترامپ در صفحۀ شخصی خود در توییتر بخشی از سخنرانی دیروز نتانیاهو را که گفت امیدوار است که آمریکا ایران را از روی زمین محو کند، منتشر کرد‌. بعد یه سری 🐄 توی ایران منتظرن ترامپ بیاد نجاتشون بده
خوش خدمتی نوکر برای ارباب صهیونیستی! جمهوری باکو تنها کشور مسلمانی است که کاربرد نام قدس در آن ممنوع است و پاک کردن کلمه قدس از روی سردر مسجد را شاهد هستید!
تحلیل عجیب فیلسوف آمریکایی درمورد شیعه!!! حتما بخونین و حواستون رو جمع کنین
🔻 تانکمون آماده املت کردن سرمایه دار اصلاحات و بزرگ نفتیشون هست ببینیم جرات دارن قبول کنن یا نه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وزیر نیرو: تا فردا همهٔ ظرفیت تولید برق فعال می‌شود 🔹۶ واحد نیروگاهی بزرگ داشتیم که برای تعمیرات از شبکه خارج شده بود که ۲ تا برگشت و ۴ مورد دیگر هم تا فردا صبح به چرخه تولید برق اضافه خواهد شد. خواهشا این چندروز رو رعایت کنین تا این بحران رو هم بگذرونیم البته واقعا عالی مدیریت شده و قطعی برق نداشتیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨نتیجه فوق‌العاده بازیافت بطری‌های پلاستیکی😍👌
تولید اخراجی‌های ۴ امسال آغاز خواهد شد 🔹ابوالفضل همراه، بازیگر «اخراجی‌ها»: دیروز که با مسعود ده‌نمکی کارگردان و نویسنده اخراجی‌ها صحبت کردم به من گفت اگر خدا بخواهد امسال اخراجی‌های ۴ را شروع می‌کنیم.