eitaa logo
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
8.5هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
4 فایل
☫ . [ زیر ِبیرق قمربني‌هاشم ] إنَ‌الله‌معنآ . نه کافر ِمطلق ، نه مسلمان تمام . التماس ِدعا ، خلاصه . کپی حرامهه به پیغمبر . تبلیغات ↝ @Tablighat_Zoha -
مشاهده در ایتا
دانلود
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی قشنگه که حتی سٌنی ها هم برای امام حسین عزاداری میکنن اینجاست که شعره این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست تفسیر میشه . 🌚🫂 بعد یه سری احمق برمی‌گردن میگن سٌنی ها فلانن بیسارن ... چرا باید باهاشون خوب باشیم و هزار جور توهین و اینا .🗿 بابا بخدا خیلی از این سنی ها از ما شیعه ها معتقد ترن ... ولی خیلی از ماها فقد از مذهبی بودن ادعا و پروفایلشو داریم . ولی خب ... « إنماالمؤمنونَ اِخوَة » وهمانا مومنان باهم برادرند . 🎀
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
عجب .
آقا ایران فقط تهران نیستا .. سیستان هست سنندج هست ... محله های سنی نشین هست .. شیعه ها هم تو اون محله ها هستن دیگه ! بعد تو میای زرتی با یه توهین اونارو توی اون محله ها به جون ِهم می‌ندازی . اصلا خودت حاضری این مداحی و تو محله های سنی نشین بخونی ؟! نه چون جرعتشو نداری ... پس جناب ِمداح شما غلط می‌کنی با امنیت ِیه شیعه ها تو مناطق سنی نشین بازی می‌کنی یکم عقل داشته باشید خب . 🗿 موقعی که خدا داشت شعور تقسیم میکرد شما کجا بودید .. البته امیدوارم اون توهین ناخواسته باشه چون شیعه ها هم گردن نمیگیرنت مگر یه سری مث خودت گردن بگیرنت سید ! 🪶 |-
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
عجب .
آقا اگرم حاضری بری بخونی تو مناطق سنی نشین که بازم بیخود می‌کنی ! بخودمیکنی که دنبال جنگی بین یه عده شیعه و سنی . دعوا دوس داری ؟ اسرائیل چند ساله غزه رو گرفته ... ۶درصد مردم اونجا رو قتل عام کرده . ۶درصده دومیلیون نفر کن نیستا... یه چهار تا بیت مداحی راجبشون بگو ارزش داره ... بابا خود ِاون عالِم که نصف عمرشو درس خونده نمیاد الکی فتوا بده ! بعد هرچی از راه میرسه یه میکروفون میگیره دستش یاعلی مدد .. بعدشم هر چه بادا باد هرچی دلشون میخواد میگن .. بعد تو میای حکم می‌کنی که چی ؟! نماز تو مسجد سٌنی ها فلان حکم و داره حرامه ؟ نمیدونم چرا مجلس اهل بیتٌ برا خودتون کردین مضحکه 💀 چه جالب . 😂🦦
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
عجب .
عی بابا .... دنیای عجیبیه . یه عده احمق چه شیعه چه سنی فقط دنبال دعوان که آی من حلالم تو حرومی آی فلان .. به عده بچه سالم که خب جوگیر ای چه کنیم . آقا گوشی دست بچه ها ندید خب . 🗿🥴🤣 . سیدا من نمیگم از سنی ها خوشم میاد نه .. کلا قبول ندارمشون ... و اشتباه محض که امام علی رو قبول ندارن و... کاری ندارم ولی خب وقتی ولایت فقیه میگه وحدت ما جز چشم نباید بگیم یه چیزی ایشون می‌دونن که ما نمیدونم دیگه سیدا . 🤏🏿🌚
نامِ شما علی شده و نامِ ما یتیم ؛ بابا حسابِ عشقِ شما کاملاً جداست !
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
شیرین تر از بغل مادر حرم توعه .
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
_ أنا لا أضعف‌ إلا‌ حین‌ أشتاقُ‌ إلیك .