بسمربالعــشق|𝗕𝗥𝗘
عجب ؛))) داوشمون پویانفرم داره خودشو نشون میده ! حمایت و پست برای رهبر انجمن حجتیه ؟ انجمنی که میگ
البته ایشون زمانی که مخالفتشون رو علیه جمهوری اسلامی تو اون برنامه نشون دادن دستش برا ما رو شد ولی خب ؛)))) ☕️🦦
آقا دست هرکسی میکروفون ندین دیگه .
آقا هرچی به ظهور نزدیک تر میشیم ..
بدٌخوب دارن جدا میشن ؛)
نمیگم من خوبم یا فلانم .
هم من هم همه ما باید مراقب اعمال و حرفامون باشیم تا مبادا تو گروه بد قرار بگیریم و اون دنیا شرمنده نشیم .
من نمیگم پویانفر بده ها .
رفتارش داره نشون میده علیه جمهوری اسلامیه هرچند علناً اعلام نکرده ها ولی خب ؛))) 🧃🗞
#آقایِمیکروفونبهدست
بسمربالعــشق|𝗕𝗥𝗘
[🌱🤍]
The only version that; It always calms him down.. Remembering God ؛)))
بسمربالعــشق|𝗕𝗥𝗘
بدتر از دشمنای مولا ؟ آدمایی که این اعتقادات ٌ دارن : 🗿🩸
داداش به چه حقی توهین میکنی ؟!
نمیگم دشمنای مولا خوبن یا ازشون دفاع نمیکنم ...
تو داری شخصیت شیعه هارو زیر سوال میبری !
خوشت میاد اونام یه همچین فحش های به مولا بدن ؟
نه پس شکر اضافی نخور بشین سرجات !
همین تو امثال توعن که آبروی مذهبی ها و شیعه هارو میبرن دیگه !
این چیزارو رواج ندین ، چمیدونم عٌمر کشون و کوفت زهر مار .. قرآن گفته به مرگ هیچکس حتی دشمنتون شادی نکنید !
خود امام علی وقتی قاتلش اسیر شد به امام حسن گفت باهاش مدارا کنید +
بعد یه عده احمق میان اینطور اعتقادات و رواج میدن که تو جامعه شناسی بهش میگن فرهنگ اساطیری
یعنی فرهنگی که داره فرهنگ توحیدی یعنی اسلام رو به انحراف میکشونه ؛)
آره داداش ما مث هم نیستیم ...
توهین نمیکنم ولی خب بعد اگه یکی اینطور توهین به ائمه کرد تقصیر شما و امثال شماست .
تو اگه یه جو حیا داشتی اینطوری تو پیجت دشمنای امام علی رو به فحش ها ناموسی میبندی ؟
درسته دشمن امام علی دشمن ما و دوست امام علی دوست ماعه .
ولی به هیچ وجه حق توهین نداریم چه برسه به اینکه فحش ها ناموسی هم باشه ...
لعنت میتونی بفرستی اما فحش نه .
من نمیگم حتما اینایی که این اعتقاداتودارن باید عوض بشن .
چون کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش به خواب زده نه .
و متاسفام که با همچین آدمایی شدیم ۸۵ملیون نفر .... 🗿😖