eitaa logo
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
8.5هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
5 فایل
☫ . [ زیر ِبیرق قمربني‌هاشم ] إنَ‌الله‌معنآ . نه کافر ِمطلق ، نه مسلمان تمام . التماس ِدعا ، خلاصه . کپی حرامهه به پیغمبر . تبلیغات ↝ @Tablighat_Zoha -
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله ؛)
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
[🌱🤍]
The only version that; It always calms him down.. Remembering God ؛)))
بدتر از دشمنای مولا ؟ آدمایی که این اعتقادات ٌ دارن : 🗿🩸
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
بدتر از دشمنای مولا ؟ آدمایی که این اعتقادات ٌ دارن : 🗿🩸
داداش به چه حقی توهین میکنی ؟! نمیگم دشمنای مولا خوبن یا ازشون دفاع نمیکنم ... تو داری شخصیت شیعه هارو زیر سوال میبری ! خوشت میاد اونام یه همچین فحش های به مولا بدن ؟ نه پس شکر اضافی نخور بشین سرجات ! همین تو امثال توعن که آبروی مذهبی ها و شیعه هارو میبرن دیگه ! این چیزارو رواج ندین ، چمیدونم عٌمر کشون و کوفت زهر مار .. قرآن گفته به مرگ هیچکس حتی دشمنتون شادی نکنید ! خود امام علی وقتی قاتلش اسیر شد به امام حسن گفت باهاش مدارا کنید + بعد یه عده احمق میان اینطور اعتقادات و رواج میدن که تو جامعه شناسی بهش میگن فرهنگ اساطیری یعنی فرهنگی که داره فرهنگ توحیدی یعنی اسلام رو به انحراف میکشونه ؛) آره داداش ما مث هم نیستیم ... توهین نمیکنم ولی خب بعد اگه یکی اینطور توهین به ائمه کرد تقصیر شما و امثال شماست . تو اگه یه جو حیا داشتی اینطوری تو پیجت دشمنای امام علی رو به فحش ها ناموسی می‌بندی ؟ درسته دشمن امام علی دشمن ما و دوست امام علی دوست ماعه . ولی به هیچ وجه حق توهین نداریم چه برسه به اینکه فحش ها ناموسی هم باشه ... لعنت میتونی بفرستی اما فحش نه . من نمیگم حتما اینایی که این اعتقاداتودارن باید عوض بشن . چون کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش به خواب زده نه . و متاسفام که با همچین آدمایی شدیم ۸۵ملیون نفر .... 🗿😖
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
بدتر از دشمنای مولا ؟ آدمایی که این اعتقادات ٌ دارن : 🗿🩸
می‌دونم تو چنلمون از این ممبرا داریم که بهشون مطمعنم بر میخوره ولی مهم نیست . لف بدیدم مهم نیست چون من اینجا چیزی که حق هست رو میگم و بی مدرک حرف نمی‌زنم .. شما اگه شیعه ای بشین قرانو و نهج البلاغه رو بخونی میفهمی چی به چیه ! اکثر این آدما یه بارم نهج البلاغه رو نخوندن .. قرانو نمیدونن چند جزئه ... تو اگه شیعه و دوست دار امام علی هستی بشین نهج البلاغه رو بخون به اون عمل کن قرانو بخون احادیث و بخون عمل کن . با فحش دادن امام علی خریدار کسی نمیشه ممبرای گل . من نمیگم ای من خوبم ... ولی من حداقل نهج البلاغه رو خوندم قرآن خوندم و از روی اونا دارم با سند مدرک حرف میزنم نه از رو هوا ؛) 🤏🏿☕️ البته اینم بگم یه مدت خود ِمن میگفتم چه اشکال داره بزا فحش بدن دشمنن دیگه دشمنای اسلام و امام علی لایق فحشن ولی بعد از تحقیقاتم متوجه شدم این کار از ریشه غلطه . بعدشم تو داری شخصیت و شعور خودتو با این حرفا میاری پایین . |-
چه خون ِدل ها خورد علی ، از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان ِبه ظاهر متدین .
مدرک ؟! خطبه 206 نهج‌لبلاغه . مدرک ؟!خطبه 36نهج‌البلاغه مدرک ؟ سوره انعام آیه108و117 مدرک ؟! احادیث سخن امیر المومنین در جنگ صفین که فرمودند ؛
بسم‌رب‌العــشق|𝗕𝗥𝗘
مدرک ؟! خطبه 206 نهج‌لبلاغه . مدرک ؟!خطبه 36نهج‌البلاغه مدرک ؟ سوره انعام آیه108و117 مدرک ؟! احادیث
من دوست نمی دارم که شما اینگونه دشنام داده ، مردمی بد زبان و ناسزاگوی باشید . زیرا فحش و ناسزا اعمال ناپسندی است ممکن است این عمر سبب کینه توزی و دشمنی بیشتر ایشان شود و مقابله به مثل کرده و آنها نیز به شما دشنام دهند . بهتر است که رفتار و کردار حقیقی آنها را بیان کنید تعدی و تجاوز را درپیش گرفته و از طرف حق منحرف شده‌اند . و این گونه با سخنان به جای دشنام دادن به بیان حقیقت استوار و رسا بپردازید . و پیامبر فرمود : آگاه باشید و بدانید پلیدی هرزگی زبان بد گوهری است .
و حتی خیلی از آدمایی که من میشناسم و یه همچین اعتقاداتی دارند حتی نمازم نمیخونن .. و خیلی کارای زشت دیگه هم درکنار میکنن ! نمیشه ک هم خدارو می‌خوان هم خرمارو ... انسان ممکن الخطاست درسته ، ولی اینکه تو با آگاهی یه کار زشت رو انجام بدید و با اسم ائمه ازش سؤ استفاده کنی دیگه خیطه ....☠😏
و نام ِحٌسین<ع> قشنگ ترین نج‍ــوای ِزندگی من است . ♥️