eitaa logo
کتابخونه ی بابونه ای:)
114 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
307 ویدیو
8 فایل
به کتابخونه کوچکم خوش اومدین.. برای من و هرکسی که دوست داشت.
مشاهده در ایتا
دانلود
دوست داری چکاره شی؟ ........... حقیقتا نمیدونم ولی شاید دارو ساز
شلوار بگ مشکی میخواممم عررر(لباسیم ندارم باهاش ست کنم عررر تررر ............. بیا بهت بدم سه تا دارم لباس ستش میدم بهت برو عشق کن
نمیدونم کیی ولی لاو یو:) ......... بغل کردنت*لاو یو تو
سلام ، فقط همین .... همین .......... سلام متقابل ای ایرانی
بچه ها کدوماتون رمان رو میخونین ؟ فک کنم در کل ۱۰ نفر باشین
https://eitaa.com/Baboonbook/3699 تو که تخت نداری:) ....... اشک* به روم نیار عه
من فیک میخونم یکی شروع کردم ۲۳۰۰ صفه ابییییی صفه ۶۰۰ ام چهاروزه شروعش کردم وایی اصن خداس خیلی خوبههه کاپلیه ...... عه چه باحال رمان منم کاپلیه ولی با این تفاوت کهشاید تا الان حدودا ۳۰۰۰۰ تایی شده باشه
کتابخونه ی بابونه ای:)
https://eitaa.com/Baboonbook/3707 مننن ......... هیق
اونیکه گفت منن منم هاها چقدر فانم فکر کنم الان فهمیدی کیم ........... بله بله تو حساب نیست
سلااامم من عاشقه رماانمم رمان هم می‌نویسم 🍡 ........... رمان من؟ رمان خودت؟ اگه جایی رمانت رو میزاری لینکش؟
خب خب تقریبا دهمین تقدیمی اینجا رو میخوام بدم ؛ این تقدیمی درمورد بعضی از متن های کتابای فرح بخشِ ؛ شما اینو فور میکنین و کتاب مورد علاقتونم میگید 'شاید' تونستم یه متن از همون کتاب پیدا کنم و'اگه' تونستم بهتون کتابم معرفی میکنم . اینم که معلومه نباید از تقدمی ها کپی کنید باتچکر -لورا -دفترچه خاطرات گمشده :)
کتابخونه ی بابونه ای:)
سلااامم من عاشقه رماانمم رمان هم می‌نویسم 🍡 ........... رمان من؟ رمان خودت؟ اگه جایی رمانت رو میزار
اهم نه منظورم این بود که رمان زیاد میخونم راستش جایی نمی‌زارم ب فکر زدن ی چنلم هستم ولی واسه ی خسته مثه من خوب نی 🍡 ........ اولش که زدی اینجوریی که چرا هیچ کس نمیخونتش شاید خیلی بده بعدش یکم امید میدن بهت اون وقت پارت بندی و... ایناس که سنگینی میکنه بعدشم چنل و دیل میزنی تا خودت رو راحت کنی کاری که تو فکرشم