کتابخونه ی بابونه ای:)
https://eitaa.com/Baboonbook/3707 مننن ......... هیق
اونیکه گفت منن منم هاها چقدر فانم فکر کنم الان فهمیدی کیم
...........
بله بله تو حساب نیست
سلااامم من عاشقه رماانمم رمان هم مینویسم 🍡
...........
رمان من؟
رمان خودت؟
اگه جایی رمانت رو میزاری لینکش؟
هدایت شده از دفترچه خاطرات گمشده :)
خب خب تقریبا دهمین تقدیمی اینجا رو میخوام بدم ؛ این تقدیمی درمورد بعضی از متن های کتابای فرح بخشِ ؛ شما اینو فور میکنین و کتاب مورد علاقتونم میگید 'شاید' تونستم یه متن از همون کتاب پیدا کنم و'اگه' تونستم بهتون کتابم معرفی میکنم .
اینم که معلومه نباید از تقدمی ها کپی کنید باتچکر -لورا
-دفترچه خاطرات گمشده :)
کتابخونه ی بابونه ای:)
سلااامم من عاشقه رماانمم رمان هم مینویسم 🍡 ........... رمان من؟ رمان خودت؟ اگه جایی رمانت رو میزار
اهم نه منظورم این بود که رمان زیاد میخونم راستش جایی نمیزارم ب فکر زدن ی چنلم هستم ولی واسه ی خسته مثه من خوب نی 🍡
........
اولش که زدی اینجوریی که چرا هیچ کس نمیخونتش شاید خیلی بده
بعدش یکم امید میدن بهت اون وقت پارت بندی و... ایناس که سنگینی میکنه
بعدشم چنل و دیل میزنی تا خودت رو راحت کنی
کاری که تو فکرشم
هدایت شده از اسکوبیدو و دوستان.
تقدیمی ؛
اگه ایتا یه مدرسه بود و شما دانش آموز اون مدرسه بودید کدوم دانش آموز مدرسه بودید؟
با توجه به شخصیتی که تو کانالتون نشون میدید سعی میکنم کرکترتون+ یه سناریو همراهش بهتون تقدیم کنم
میدونم زیاد فور نمیشه پس ظرفیت نداره
هر موقع تونستم آمادش میکنم ، معلوم نیست چقد طول بکشه
تا موقعی که تقدیمی و میدم بزارید تو کانالتون بمونه
-سارا
هدایت شده از Miss Peregrine's House
اگه میخواید همسایه بشید این پیامو فور کنید. همسایهها تا فردا شب انتخاب میشن. و لطفا حتما حمایت کنید.✨
لینک چنل: @anne_with_an
هدایت شده از
درون من چند نفره
یکی داره با خوشحالی اهنگ میخونه
یکی دیگه داره اشک میریزه
یکی دیگه میگه حرف بزننن زود باش
یکی دیگه داره میخنده...
ولی ترجیح میدم رمان های بقیه رو بخونم و چنلای بقیه رو شخم بزنم بیشتر حال میده😂 🍡
.........
خب قطعا شخم زدن بقیه چنلا حال میده
مثلا در روز دو ساعت انلاینی ولی حست نیس برا خودت فعالیت کنی